Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2467.bölüm..

irem-- siteden çıkalım ,uygun bir yerde durursan .. senin keyfini yerine getiririm..
eren-- nasıl..
irem-- a be, iki göbecik attın mı.. ne gam kalır,ne kasavet.. deli derler ama olsun..
eren-- tamamm.. hadi gidelim..

****

arabayı nispeten tenha ,yerleşim yerinden uzak ..
bir parkın yanında durdurdu.. asayiş için ,bekleyen bir polis arabası var.. bizde izliyoruz.. gitti,polislerin yanlarına.. birşeyler konuştu.. sonra bizlere bakıp.. eliyle gelin dedi..

hepimiz indik.. yarım saatlik eğlencemiz ,mükemmeldi.. ne oynadık,ne eğlendik anlatamam.. polis memurları da,alkışlarla ıslıklarla katıldılar bize..

teşekkür edip.. arabalara bindik.. neşe içinde havaalanına nasıl geldiğimizi ,anlamadık bile..

gönül,eren ve hakan beyle vedalaşırken..

behzat-- eren bey,polislere ne dediniz de.. bu saatte,izin verdiler..
eren-- hamile bayan var,canı  çekmiş..oynamak istiyor dedim..
ahu-- yalan da,değil hani..
eren-- o kadar tereyağından sonra,isteyeceğinizi düşündüm bende..


kahkahayı duymanızı isterdim..

***********

uçak yolculuğumuz sırasında.. tunayla ben hariç.. herkes ,birbirinin omuzunda uyudu.. bizde ayaklarımızı uzattık..

tuna-- (kısık sesle,konuşuyoruz ) mısırı, iyi buldun..
irem-- evet.. gerçeği söyleyemeyeceğimize göre.. istemeyeceği birşey olsun da, sormaktan vazgeçsin dedim..
tuna-- yarın açılış, sınavlar var.. çalışamadın..
irem-- dert etme.. çalıştığım kadarıyla yetinecekler,artık.. sen soru hazırladın mı..

tuna-- yok da.. saadet hanımdan,ilk yaptığı sınavın sorularını aldım.. yanlış yönlendirmemek için..
irem-- tamam.. sabah yaparım..
tuna-- sende onu dert etme,önemli değil.. yarın gece gelecek miyiz..
irem-- evet..
tuna-- (yanağımı okşadı,gülümseyerek..) meleğimmm..(fısıltıyla) seni seviyorum..
irem-- bende.. (başımı omuzuna koydum )

tuna-- (başını ,başıma yaslayıp.. fısıltıyla )
Ben sana hep üşüyordum,
 Çünkü kıştım.
 Nakıştım, bakıştım.
 İnkâr etmiyorum da bunu,
 Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım.
 Ve lütfen inkâr etme;
Sana en çok ben yakıştım. demiş Özdemir Asaf..

başımı kaldırıp,gözlerine baktım muzur muzur..
irem--uzun çizmeden de mi,çok..
tuna-- hahhh hah hah.. sen çok yaşa, e mi..
irem-- beraber,inşallah..

tunanın gülmesine ayıktılar.. o sırada da,hostes gelip..
iniyoruz,koltuklarınızı dik pozisyona getirip.. kemerlerinizi,bağlayın
 uyarısı yaptığı için.. iyi de,oldu..

ilter-- biz ne kaçırdık..
tuna-- kusura bakmayın,kendimi tutamadım..
ahu-- hiii,duymayı canım çektiii..
şule-- lize rakip oldun,ahu..

kahkahalarla güldük..

Hiç yorum yok: