Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2466.bölüm..


irem-- yedik, içtik, kalktık olacak ama izninizi istiyoruz.. hepimiz
için uzun bir gün olacak.. kolay gelsin size de,bize de..

aylin-- çokk teşekkür ediyorum.. sizlerle renklendi,gecemiz..
yavuz-- amin,ayağınıza sağlık.. gelerek,gönlümüzü aldınız.. çok sağolun..

vedalaşılırken.. tabak,bardak.. mutfağa taşıyıverdik.. beraberce..
iki  partide indiler..
tuna,ben,yavuz bey ve aylin.. asansörün yanında fısıldaşıyoruz..

yavuz-- kırılmadınız değil mi.. inanın elimden gelse,yapardım..
irem-- tabi tabi, biliyorum..
yavuz-- sizde onlarda,istiyorsunuz.. hakkınız da.. birşey diyemem
 ama  lütfen,istifa da etmeyin..
irem-- sabah ola,hayrola.. herşey olacağına varır.. tabi ki,istemiyorum ama söz de veremiyorum.. (asansör yukarı gelince ) neyse,size iyi geceler.. ömür boyu mutluluk diliyorum.

aylin-- sağol da,o ne demek..gelmeyecek misin..
irem-- (tuna asansörün kapısını tutuyor.. ) geleceğiz de,kısmet aylin..  olmazsa,olmuyor bazen.. istemek yetmiyor.. herşeye sahip olamıyoruz.. beni anladığını umuyorum.. hoşçakalın..
tuna-- iyi geceler..
yavuz--aylin-- güle güle.. size de..

asansörde düğmeye bastı..iniyoruz..
tuna-- niye öyle dedin..
irem-- yalan mı..
tuna-- değil de.. zamansızdı..

irem-- bence zamanıydı.. yorgunluktan ölüyorum.. hepimiz öyleyiz.. ama ayline değer verdik,bana değer verdiler.. imkanları zorlayıp,geldik.. anar ,daha evini görmedi.. mecbur değildi,yani..
herkes elinden geleni yapmaya çalışmış,habersizce..
ama en yetkilinin,çaresi yokmuş.. külahıma anlatsın,onu..
düğünü yarın değilde,onaltısında olsaydı.. yolunu bulurdu..
ben sözlerimi tuttum,içim rahat..  spiker de,olmayıveririm..  yada bbc ye,geçerim..
fikir üretemeyen, pasif kalmayı tercih eden yönetimi ne yapayım..
en tepedeki.. buysa,diğerleri de emir kulu..
önemli olan düğüne katılma meselesi de,değil.. bensiz de olur..
ama onlar Adanada yapmayı düşünerek..çözüm bulmaya çalışmışlar,madem.. ben hakkını verir..  çözerim, o işi..

tuna-- yavuz bey de haklı,mantıklıydı.. sen ,bir sakin ol.. herkes şok
oldu.. suçlandı..
irem-- konu konuyu açtı.. istemezdim ama mecburdum sormaya..

asansörden indik.. giriş kapısına doğru yürüyoruz.. camlı kapıdan dışarıda bekleyenleri görüyoruz.. onlarda bize bakıyorlar.. kızdığımı falan, sandılar herhalde.. yüzleri gülmüyor..

tuna cam kapıyı,çekerken..
tuna-- nasıl durduklarını görüyorsun.. yöneticiliğini göster,işi çöz
minik kuşum..
irem-- hahh hah hah..

dışarıda rüzgar saçlarımı savururken.. el ele birkaç basamağı indik.. gülümseyerek.. yanlarına geldiğimizde..
irem-- merhaba hakan bey..
hakan-- merhaba irem hanım.. ..

irem-- arkadaşlar ;beni düşünüp,çaba göstermişsiniz teşekkür ederim.. lütfen kendi planlarınızı bozmadan,istediğiniz yerde düğününüzü yapın.. öyle yada böyle yanınızda olacağıma emin olun.. kimseden izin isteyecek değilim.. kimseye de,mecbur değilim.. kimseyi yarı yolda bırakmadım,bırakmam da..
ben sözümü tuttum..içim rahat.. sizde rahat olun..
kaderde olanı yaşayacağız..
 "Gitme zamanı gelmişse 'Dur' demenin, zaman geçmişse 'Dön' demenin ve aşk bitmişse 'Yeniden' demenin; hiçbir anlamı yoktur."  demiş quez.. konuyu kapattım.. bitti..

eren-- ireme ne dedin de,güldü..
tuna-- sorma..
behzat-- belki bizde,işe  yarardı
tuna-- bize özeldi,yaramaz behzat bey..

gönül-- bir daha dene bakayım.. yani kulağına söyle..
tuna-- (bana bakıp) gerek var mı..
irem-- hah hah hah.. yokk..

tuna-- yok muş..
eren-- hayret birşey.. çok merak ettim.. soğuktan donduk.. söyle de
keyfimiz yerine gelsin..

irem-- (gülerek )hoşuna gideceğini sanmam.. mısırla ilgiliydi..
eren-- aman çok komikmiş.. sevimsizler..

hepimiz tavrına kahkahayla güldük..

Hiç yorum yok: