Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2464.bölüm..

(masadaki tabaklara çeşitlerden koyuyorum )
faruk-- ama önce bize geleceksiniz..
mehmet-- niyeymiş..
anar-- evet,niye..
behzat-- ayırım yapmaz canım.. bize gelmeyecek mi yani..
yavuz-- boşuna yüklenmeyin,canım..  zamanı olmayacak ki.. gelsin..

irem-- gece yarısı,yine giderim..o sorun ,değil de... faruk bey,başka bir şey için söylüyordu.. hepinizin evine geleceğim,hiç merak etmeyin..
eren-- günler ,aylar içinde gelir canım..

irem-- sen beni..ikinci kez tanımadığın gibi.. tunaya da,laf söylemişsin..niye utandırıyorsun,çocuğu..

eren-- öyle utandı ki,inanamazsın.. tanımadım değil,.seçemedim bir an..
irem-- hı hı.. tabi.. şekilci yaklaşımınızı kınıyorum,eren bey.. tuna bu kadroyla,yanında başkasıyla.. gelir mi hiç..  dur,yanlış oldu..
 tunanın yanında,benden başkasını gördün mü ki.. kızıyorsun..

eren-- ne bileyim ya,karanlıktı.. sende bir kararda ,durmuyorsun ki..
güldüler yine..

gönül-- kötü olmuş ,kurtarmaya çalışma bence.. mügeyi ,
gördün mü tuna..
tuna-- uyuyordu gördüm,gönül.. maaşallah, ne kadar büyümüş..
gönül-- evet,biraz boy attı..
tabaklarını getirdim, beylere..

irem-- hazırlıksız mıydın,tuna..
tuna-- hiç olur mu,canım.. sabah çok sevinecek..
irem-- böyle düşünceli amcası varken,çocuk beni niye sevsin..
eren-- ama bebekliğinden belliydi.. kucağına gidince anında susmuştu,unuttun mu.. dengemizi bozmuştu,cadı..
irem-- hatırlıyorum canım.. uykusuzluktan,perişandınız.. vay be,zaman ne çabuk geçiyor..
tuna-- evet,dün neredeydik.. bugün neredeyiz..

aylin,şule melis.. çay ve şeker ikramı yaptılar bizlere de..

şule-- hakan niye gelmedi..
mehmet-- birkaç şey istedim,onları getirecek..
şule-- yazık ya.. yarın getirirdi.. acil miş gibi.. bizde geleceğiz,nasılsa..
mehmet-- kayınbiraderine de kıyamazmış.. acil olanlar vardı..

aylin-- düğününüz,burada mı olacak dedim şuleye.. belli değil dedi..
ben anlamadım,mehmet bey.. şurada kaç gün kaldı ki.. mekanla sorun mu çıktı..

irem-- bende bilmiyorum,hayırdır ne oldu..
mehmet-- önemli birşey yok.. bir pürüz nedeniyle,Adanada olabilir dedim. nerede yapacağımız,yarın belli olacak..
gönül-- insanları böyle zor durumda,bırakıyorlar.. melis sizin,düğün
nerede olacak..

faruk-- bizim de,belli değil daha.. Ankara da,yapmayı düşünüyordum da.. Adanada da,yapabiliriz..

irem-- melisin ailesi mi,istemedi yoksa..
faruk-- yok yok.. iş meselesi,olursa diye tereddüt ettim..

irem-- (dudak bükerek ) ilginç.. hiç yalan söyleyemiyorsunuz.. onun için,gerçeği söyleyin lütfen..

yavuz-- ben söyleyeyim..
irem-- siz mi,bu daha ilginç oldu..

Hiç yorum yok: