Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2463.bölüm..

aylin-- erkekler gelmeden,söyleyeyim de haberiniz olsun..
gönül,eren de senin dediğin gibi.. yavuza eviniz belli olsun diyip.. yeni yaptıkları evlerden... kendisinin aldığı, evi önermiş..
 ikimizin iş yerlerine de ..ulaşımı çok rahatmış.. yavuz onu sordu..
kiracınız oluyoruz..

gönül-- çok sevindim aylinciğim.. güle güle oturun, inşallah..
aylin-- amin,inşallah.. hakan bey de,yavuzun evini kiraya verecekmiş..
irem-- tamamm,sorun kalmadı.. annenler ne zaman taşındılar..
altlı üstlü değildiniz de..

aylin-- evet.. küçüktü orası.. kiracı çıkınca,buraya gelin dedim..
irem-- hayırlı evlat işte.. iyiler mi bari..
aylin-- (masaya vurdu) allah nazardan esirgesin.. yılların acısını çıkarıyor gibiler..
irem-- tek öyle olsunlar.. maaşallah..

zil çaldığında..mutfaktaydık hepimiz.. bulaşıklarımızı yıkamış,yerleştirmiş.. kahve yapıyorduk..

aylin kapıyı açtı.. bende duyacağı şekilde,hanımlara..
irem-- kalbi pır pır ediyor,eli ayağına dolaşıyor bak..
aylin-- iremm..
irem-- kimse olmasaydı da,boynuna atlasaydım diyor içinden..

aylin-- gönül,sustur eltini..
gönül-- ne güzel,bıcır bıcır konuşuyor.. hislerimize tercüman oluyor aylin
irem-- hiç yani.. yaşa elticiğim..
aylin-- suss,geldiler..
irem-- (kısık sesle )coştum yine dalgalanıyorum benn ,yeni yeni
sevdalanıyorum ben ..

 beyler gelince sustum..
yavuz bey,içki çerez almış herhalde.. mutfak masasına koyup, kolay gelsin dedi..

antredeler,tokalaşılırken.. bizde gittik.. hoşgeldiniz deniliyor..
yavuz bey,terlik veriyor.. ceketler asılıyor falan.. aylin salona buyur etti.
gönül-- beyler, kahve istiyor musunuz.. yasemin soruyor..

hayırr dediler..

yasemin kahveleri.. şule suları getirdi tepsiyle..
yavuz bey,sehpa verdi.. eşlerimizle yanyanayız.. sadun bey de,sigara ikram etti..  mum yaktı aylin..

aylin-- ne iyi ettiniz de,geldiniz.. çok mutlu oldum..
mehmet-- sağolun.. birkaç gündür,fazlasıyla meşguldük.. bize de,iyi geldi..
faruk-- irem hanım,mutluluk dağıtıyor maaşallah..
anar-- şaşırtıyor,sevindiriyor..
eren-- yaparr..
behzat-- öğlen ,gideceğiz diye haber verdirmiş feryale.. yanlış anladı sanmıştım ben..
ilter-- ve gerçekten,çok yoğundu..
aylin-- yani geleceğin,belliydi öyle mi..

irem-- evet.. telefonunu kapattıktan sonra.. gidiyoruz dedim..
yavuz-- memnun olduk ve hayırlı olsun.. işten ayrıldınız,yoğunluk nedendi..

irem-- sağolun.. misafirlerim vardı.. almanca çalışıyorum birde..

yavuz-- (gülümseyerek )hımm,kolay gelsin..  şenol bey aradı..
sizi bölgesine alamadığı için.. depresyona girmiş.. maharetlerinizi
saklayın,biraz.. orada kalabilmeniz için ,çok uğraştık.. yapmayın böyle..

irem-- (gülerek) peki.. özcan bey anlattı,sağolun..öyle olmuş..

yavuz-- rica ederim.. beyler,içki koyuyorum..
tuna--  yavuz bey.. gideriz birazdan,almayalım.. içtik..
diğerleri de istemiyoruz dediler..

aylin-- çay ikram edeyim ,o halde.. pasta börekler masada.. irem,servisi sen yapar mısın..
irem-- tabi ki.. (kalktık.. fincanları alıyor yasemin.. )eline sağlık canım.. evlerinizde de içeriz inşallah..

Hiç yorum yok: