Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2460.bölüm..

yavuz-- kim o..
irem-- (kısık sesle )haydaa.. (normal olarak) bir dakika bakar mısınız..
yavuz bey,açtı kapıyı.. çok şık bir takım elbise giymiş..
 baştan aşağı süzdü,önce..

yavuz-- kimi aramıştınız..
irem-- aylinin arkadaşıyım,kınaya çağırmıştı da beni..
 yanlış mı geldim yoksa..
yavuz-- yok da,biraz geç kaldınız.. kına yapıldı..

aylin geldi ,yavuz beyin yanına.. o da,kırmızı bir elbise giymiş..saç,makyaj .. sülün gibi maaşallah..
gülümsedi beni görünce.. bende güldüm tabi..

aylin-- hiii.. canımmm.. hoşgeldinn..
sarıldık kapıda.. yavuz bey,şaşkın  şaşkın bakıyor hala..

yavuz-- aylinn,hanım kim.. ben görmedim daha önce..
aylin--gördün,canım..  adı irem.. Adanadan geliyor..
yavuz-- hadi canım,irem hanım mı..
irem-- evet.. yavuz bey..
yavuz-- ay hoşgeldiniz,kusura bakmayın.. buyrun buyrun..
tek mi geldiniz..

aylin-- tuna ,kızlar neredeler..
irem-- kızlar burada,tuna ve beyler aşağıdalar..

hanımlar da geldiler tokalaşılıyor.. antredeyiz..
.. aylin,öyle candan sarılıyor ki.. hepsine,çok mutlu oldu..

yavuz-- beyleri çağırıyorum,ben..
aylin-- çağır,gelsinler..
irem-- bir dakika.. biz senin için kınaya geldik,bir saatimiz var....
erkeklerin işi yok..sen yavuz beyi gönder..
aylin-- güle güle yavuz..
yavuz-- (gülerek) alacağınız olsun..
irem-- olsun,kına yapmadan gider miyim..

ayakkabısını giyip,aylinle konuşuyordu ki..

gönül-- (salondan geldi ,çok güzel olmuş o da..) aaa.. iremmm,bu ne hal..
irem-- elticiğimm.. kocan tanımadı beni..
sarılıp,öpüştük.. kızlarla tokalaştı.. salona davet ediyor..
aylin-- geçin lütfen,şaşırdım duruyorum öyle..
yavuz bey çıkmış,kapıyı kapattı..

irem-- (diyafona basıp) tuna..
tuna-- söyle canım..
irem-- kocacığım,yavuz bey aleni beni tanımadı ve kına bitti dedi..
hemde bana.. ben ne yaptım ,sence..
tuna-- cık cık cık,olacak şey değil.. evden kovmuş olamazsın değil mi..
irem-- ayline yaptırdım,canım.. bekleyin,geliyor yavuz bey..
tuna-- tamam,bekliyoruz..
aylin --(gelip tuşa bastı) tunaa,çok teşekkür ederim.. geldiğiniz için.. beylere de,iletirsen sevinirim..
tuna-- rica ederiz,aylin.. tabi söylerim..
aylin-- hanımları almaya geldiğinizde,sizde buyrun.. oturalım beraberce..hatta kalın..
tuna-- isterdik ama yarın görüşürüz inşallah.. size iyi eğlenceler..
aylin-- sağol..

içerisi sıcak.. deri cekedimi çıkarıp,astım vestiyere..
aylin-- iremm,harikasın..
irem-- sağol hayatım.. aylinimin kınasında,giyineyim dedim.. sende,
müthiş görünüyorsun.. yüzün öyle diyor yani..

aylin-- (gülerek) iyiyim,çok şükür.. (sarıldı tekrar ) beni çok çokk mutlu ettin..
irem-- bende onun için geldim zaten.. sen mutlu ol,aylinciğim.. eşinle,(kısık sesle) bebeğinle.. yüzün hep gülsün..

aylin-- teşekkür ederim,şok oldum inan ki..
irem-- dozunda şoklar,iyidir.. şimdi,layıkıyla kınanı yapalım..
aylin-- yapalım canım.. hiç birşey anlamamıştım,öyle sönüktü ki..

irem-- ben yakarım şimdi..
aylin-- ona ne şüphe..

salona oynayıp söyleyerek girdim..
irem-- yanıyorum yanıyorum yanıyorum helee..
gönül-- belli hayatım, bellii..

kahkahayla güldük..

Hiç yorum yok: