Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2461.bölüm..

irem-- alt katta kim oturuyor..
aylin-- annem,babam.. yani sorun değil..
irem-- hadi hanımlarr,kalkın bakalım.. kurtlarımızı dökelim..

bir saat boyunca,oynadık.. söyledik.. zılgıtlar çektik,ne eğlendik
anlatamam..

gönül-- irem,hayatım ara verelim.. senin gibi kanım kaynamıyor,alışık değilim .. yoruldum valla..
aylin-- yiyecekleri getireyim bende..
irem-- iyi,peki..  aslında kıpırdayacak halim yok.. benden de geçti,gönülcüğüm..

güldüler..

yasemin,şule,ahu,melis feryal,şermin ayline yardım etmeye gittiler..

gönül-- (kısık sesle) iremm,iyi ki geldin.. on kişiydik,sohbet toplantısı gibiydi.. yeni gittiler daha..
aylin beni  çağırmıştı zaten,tuna da söyleme öyleyse dedi..

irem-- sabah aradı,gerçekten gelmem mümkün değildi.. söyledim..
ama içime sinmedi işte.. neyse,nasılsınız.. anlat..
gönül-- bildiğin gibi.. yoğun çalış,çocukla program yap.. bir gün dinlenmeye ayırama.. öyle işte.. ama iyiyiz,şükür.. iş teslim ediyor eren.. bitsin,bir hafta tatil planım var..  siz nasılsınız..

irem-- aynen.. işim azdı,biraz daha çoğalttım.. ama iyiyiz şimdilik..
okul başlayınca nasıl olacağız,bilmiyorum..  tatilde nereye istiyorsan,uçağı gönderirim ama önceden haber ver bana..

gönül-- ay çok teşekkür ederim.. uçakla işimiz yok.. uzağa,gidemeyiz..çatı katını düşündüm..

irem-- hah hah hah.. sen çok yaşa.. müge nasıl,büyüdü mü cadı..
gönül-- oo,genç kız olmuş..öyle diyor.. eğer tunayı gördüyse,çıldırmıştır.. nasıl özlüyor,nasıl hatırlıyor inanamazsın.. sayıklıyor resmen,seni de biliyor.. saz çalmışsın,oynamış..öpmüş..

irem-- kan çekiyor,işte.. biz de,özlüyoruz da.. şartlar ağırlaştı..

gönül-- evet.. elayla konuştum,daha doğrusu.. o aradı..
annesi Erzuruma gittiği gece.. konuş gönül,senin sakin sesine ihtiyacım var..  sohbet edelim dedi..
tabi ki,hayatım dedim.. epeyce konuştuk.. sağol daha iyiyim,öpüyorum seni dedi,kapattı..
kiminle sorunu var.. yada hamilelik psikolojisi mi.. biliyor musun..

irem-- yok da.. tahmin ediyorum,yarın konuşuruz..
gönül-- gelmeyecekler miş herhalde.. aylin öyle dedi.. (kısık sesle) bu düğün yüzünden mi yoksa..

irem-- hayır hayır.. eren abiye anlatma da,büyümesin.. ahuyla,iş yaptığım,, emir vahit bey karşılaştılar köşkte.. hoşlandılar birbirlerinden..(anlattım) işte böyle.. beni kırdı,sinirlenip söylendim.. ela,ufuk,bebek ve tuna için sesim çıkmıyor.. ela cin gibi.. anladı tabi.. seninle konuştuğu gece.. sacide ablanın kucağına yatıp,ağlamış.. sacide abla anlatınca, içimi dağladı.. ertesi gün,
uçağı gönderdim,geldiler.. ailesini özlemiş kız,değer verip gitmiyorsa.. ben buluştururum dedim.. ela,ne şaşırdı.. ne sevindi anlatamam..  kısmetmiş,birde bayim oldu ercan..  bayramda,gidecekmiş,elayla ufuk.. iyi olmalarını umuyorum..

gönül-- bak sen tuğrula.. ayline gel de, hak verme.. çok üzüldüm şimdi..
irem-- hiç sorma,bende .. ama ortaya dökülmemesi için,konuşamıyorum ki.. tuna silerim dedi.. iki arada kaldım.. benimle iyi olmasın da.. karısının değerini bilsin.. ela da kesinlikle hak etmiyor.. böyle bir tavrı..

aylin-- beklettik sizi.. masaya buyrun hadi..

donattılar masayı.. çaylar gelince oturduk artık.. pastalar,börekler..
mercimekli köfte,çerkez tavuğu vs. maşaallah yok yok..
acıkmışım.. hızlı yiyince,midem ağrıdı.. ovuyorum..

Hiç yorum yok: