Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2459.bölüm.

yolculuğumuz da,gayet eğlenceli geçti.. havaalanında inmiş,yürürken..
 tuna taksiyle gidelim demişti ki..
mehmet-- daha neler,tuna bey.. hakan beye bayi,hediye ettik.. karşılasın bir zahmet..
tuna-- ne gerek var,mehmet bey.. trafik malum,gelmesin..

irem-- ama gelmiş.. bak,eren abim de yanında..  yaşasın,beni tanımadılar..
eren abimin yanında diyeceklerimi duymayın siz..
tuna--  hayır hayır.. muzurluk yapma.. eren de,ikinci kere yutmaz herhalde..

yasemin --birincinin detayı nasıldı,duysak..
irem-- yelizle ikimiz,nikahlarına geldik adanadan.. hiç birisi tanımadı
beni.. yani,annem bile tanıyamazdı da.. tuna anladı..

ilter-- açılışta ki,görüntünüzden bizde tanıyamadık ki.. değişebiliyorsunuz..

yanlarına geldik..

hakan-- hoşgeldinizz..
eren--(kaşlarını çatıp)  tunaa.. bu hanım kim..
tuna-- irem gelemedi,bende tek gitmeyim dedim abi..
eren-- aa,özrü kabahatından büyük.. çek lan elini,karşımda.....  tövbe tövbe
konuşturacaksın beni.. kızımm,sana yaramaz buralar.. al voltanı..
tuna-- pes eren,pess.. bu kadar olmaz yani..

irem-- abiii..
eren-- (gülümsedi ) nasıl kandırdım ama..
anar-- ailece espriyi seviyorlar..

kahkahamız inletti park yerini..
sarılma,tokalaşma faslından sonra.. arabalara binildi..
eren abi önde,üç araç arkada.. aylinin evine geldik..

güvenlik görevlisine, eren abim elini kaldırınca açtı kapıyı.. gönülü
getirdiğinde söylemiş.. ayline haber verilmedi yani..

indik arabalardan.. hava biraz soğuk ,içim titredi..
eren-- irem evi ararsınız.. almaya geliriz.. bize gidiyoruz.. mehmet bey,
itiraz etmiyorsunuz değil mi..
mehmet-- peki,etmiyorum.. bir ara gidip-gelirim.. eşyalarımı alacağım da..

irem-- hanımlar,gelin hadi..
tuna-- balkondan bak,öyle gideriz..
irem-- diyafondan konuşsak..
tuna-- tamam..
irem-- eren abi,boya dökülüyor mu yine..
eren-- sonra konuşsak..

hepsi gülerken.. biz apartmana girdik.. asansörle yukarı çıkıyoruz..

şermin-- tuna beyin,ben götüreyim sizi diyeceğini sandım..
irem--  niyeti öyleydi zaten.. terlemeyeceğime..
saçımı bir süre sonra çıkaracağıma,çok yorulmayacağıma söz verdim de,anlaştık..
güldüler..

neyse katta indik.. tek kapı var zaten.. içeriden de,hafif bir müzik sesi geliyor..
irem-- (kısık sesle) siz şöyle  geçin de,görmesin sizi..

geçtiler,ben zile bastım..



Hiç yorum yok: