Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2458.bölüm..

şadi-- irem hanım.. genel müdürlükten..bölgelerimizdeki dil bilen
tüm personele,kendilerini geliştirmeleri için.. sizi dinleme emri verilmiş..
heyecan yapmayın,fazladan cümle kurmayın.. alnımızın akıyla tamamlayalım yayını..

irem-- (gülerek,tek kaşımı kaldırdım ) bunu söylemeniz ne talihsizlik..
şadi-- çağdaş-- hah hah hah..

gayet güzel,hatasız bir yayın oldu.. kapanışı yaparken..
şadi bey eli kumanda panelinde..yalvarır gibi bana bakıyordu.. normal konuşup,iyi geceler dedim.. şadi bey.. yayını kestikten sonra.. başını eğerek.. sağolun dedi.. gülümsedim bende..
imzamı atıp,kalktım.. el sallayıp,çıktım odadan..

kalemimi çantama koyuyorum ve etrafıma bakmadan ,aceleyle girişe yürürken..

feryal-- fetva veren kimdi acaba..
ahu-- tebdili kıyafet bu..
irem-- (başımı kaldırdım.. batu bey..hepsini içeri almış..
giyinmişler gayet güzel.. şaşkınlıkla bana bakıyorlar.. ama tunanın bakışını tarif edecek kelime yok) bu ne güzel sürpriz..  fetva gece on ikiden sonra,başlıyor.. kırmızı saçla vermiyorum..

şule-- müthiş olmuşsunuz..
melis-- yarın bende giyineceğim,böyle..
faruk-- ama saçın,yeşil olsun.. valla ,hatırım kalır..

kahkahayla güldük..

batu-- niye kınaya gideceğinizi,söylemediniz ki..
irem-- (kısık sesle) on iki kişiyiz,merve hanımı davet etmem gerekirdi.. onun için,söyleyemedim.. ayline sürpriz için gidiyoruz,sakın duymasına neden olmayın..

batu-- tamam tamam.. ev,meselesi de halloldu.. sağolun.. görmediğimiz evimizin,tapusunu aldık da.. senet falan imzalamadık.. vermesek,hak iddia edemez.. cengiz bey nasıl iş yapıyor,anlayamadım..

irem-- hepinize,hayırlı olsun.. vermeyecek adamı,gözünden tanır o..

mehmet-- benim garantörlüğümde dedi,irem hanım.. yoksa sülalenin kaydını alırdı..

faruk-- evet.. bize tapu geldi,dedik ya..
batu-- sağolun..bilmiyordum..
irem-- rica ederim.. yasemin,anar gelemedi mi.. ben düşünemedim,tuh..

yasemin-- geldi geldi.. park ettiğimiz yer,uygun değildi pek..arabada
 oturuyor,çekebilmek için..
misafirlerini karşılamaya  bedri ,halil,murat dahil hepimiz gittik..
kendi personeli olmasına rağmen bizi görünce..çok memnun oldu,
bekir ağa..
onlar daha oteldeler.. bedri sizin gönderdiğinizi söyleyerek,bir çiçek
verdi ..heyet başkanına.. radyoda olduğu için gelemedi,hoşgeldiniz dememizi istedi dedi..
o da,çok memnun oldu.. ben bekir ağaya, durumu açıklayınca..
anara yasemini,yanlız bırakma hadi dedi.. selamı var..

irem-- as.. güzel olmuş bu.... hadi gidelim,öyleyse..

hoşçakal diyerek,çıktık binadan..

üç arabayla gelmişler..
irem-- sıkışmayın,benim arabaya da  gelin..
mehmet-- siz anahtarınızı bana verseniz de.. tuna beyle gitseniz,nasıl olur.yoruldunuz ya,ondan diyorum..

tunaya baktım..
tuna-- ne var..versen de.. anlamamış gibi yapsan..
irem-- inanmıyorum sana..
faruk-- mehmet de,harika istedi.. sana anlar demiştim, değil mi..
mehmet-- her şartta anlıyor zaten.. benim anlamadığım,tuna beyin
risk alıp.. niye çağırdığı..

tuna-- evlenme teklif edeceğim,tamam mı..

nee dediler hep bir ağızdan..
irem-- hah hah hah..  dün arabaları karıştırdığı için,yüzüğü bulamadı.. görülüyor ki,hala vazgeçmemiş.. romantik kocacığım..
(anahtarı mehmet beye verip,tunanın elini tuttum )
siz öne geçin lütfen..

on dakika da,havaalanındaydık.. uçağa doğru yürürken..

şule-- irem hanımm,kabul ettiniz mi..
şermin-- çok merak ediyoruz..
irem-- (gülerek ) kaçırır mıyım ayol..

ahu-- ee,yüzük nerede..
tuna-- ahu,sana ne oldu böyle..
ahu-- huyum değişti ,diyip kurtarayım bari..
kahkahalarla güldük..

Hiç yorum yok: