Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2455.bölüm..

irem-- tamam..hesabınıza uyarsa,çok çok karlı.. ama siz bilirsiniz..
birde bekir ağanın teklifini iletmem lazım.. soracağımı söyledim çünkü..
xxx lastik fabrikasının, genel müdürü olur mu dedi.. dünyaya ihraç
edebileceğinizden ve güvendiğinden sizi düşünmüş.. o kararda da,tamamen hürsünüz..  menfi-müspet fazla geciktirmeden bildirirseniz,sevinirim.

sadun-- bak kısmetin açıldı.. ben sana,boş oturamazsın demiştim değil mi..

faruk-- dedin de.. şaşırdım,ben..bugün fabrikayı gördük,gezdik..
muhteşem bir yer olmuş.. işlem hacmi dünyayla yarışır.. ama kendisi niye söylemedi acaba..

irem-- bana dün öğlen söyledi.. evlenecek,balayı var.. hem bayi,
hem çiftçi.. hukuki sorun olur mu bilmiyorum..bir ayağı da,Ankarada olacak.. kabul etmeyebilir,bozulursun.. ben sorarım,dedim..

faruk-- tecrübemizin olmadığı,ortaya çıkıyor işte.. kabul edebilirim de.. pazarlığı siz yapın.. ben biraz nazlanayım öyleyse..

irem-- . unuttuğunuz birşey var,faruk bey..
biz bekir beyle,fabrikaya ortağız.. benden bu kadar,gerisini sen ver diyebilir..

 kahkahalarla güldüler..

behzat-- keşke bende hemen ve doğru karar verebilsem..
işe gidip,akşam evimde oturmayı düşünmek bile cazip.. ama ben
böyle bir hayat yaşamadım,nasıl olur tahmin bile edemiyorum..
hiperaktifken,evden çıkmamaya yada sıkılıp, mutsuz olmaya kadar gidebilir..
 teklifler,gurur vericiydi.. zamanı geçirir miyim diye de,korkuyorum..

irem-- önce ne istediğinize karar vereceksiniz..
mesela marufun,ömer beyin teklifini kabul ederseniz.. gücünüz ve maddi imkanlarınız sonsuz olur.. dolaşırsınız dünyayı.. ama yerleşik düzende ev hayatınız,çok sınırlı ve yıpratıcı olur..

kevin,cafer bey ve vahit beyin konumlarını ve nasıl bir görevlendirme yapacaklarını bilmiyorum.. ama buna yakın olur herhalde..
 sadun bey,arkadaşınız ve komşunuz olacak.. dil bilmeniz ,onun organizasyon işleri için.. biçilmiş kaftan..
birebir ilişkileriniz iyi çünkü..
mehmet beyle de,saidle de,çalışabilirsiniz.. ama ben tercih etmem.. fason yardım edin ama maaşlı iş ve arkadaşlığı bir arada yürütmek çok zordur.. yıpratır..
 rekinin ve bekir beyin teklifleri olabilir.. rekinin hangi iş kolu için,istediğini öğrenin.. çalışma koşullarını  göstersin..
bekir bey içinde,geçerli.. görün,kendinize en uygun olanı
hangisiyse karar verin..

mahmut bey,yoktu o gece.. ihtiyacı vardır belki.. xxx sanayinin
ihracatını ,yürütme imkanınız olabilir..

behzat-- var mı,diye gidip soramam ki.. birkaç kere gördüm.. birbirimizi tanımıyoruz.. philip genel müdür,belki o sorabilir..

mehmet-- irem hanım dururken,philip niye sorsun.. o işe alacak..
behzat-- anlamadım.. genel müdürün sorması,daha mantıklı değil mi..
irem-- xxx sanayi dokuma fabrikasına ,mahmut beyle ortağız,behzat bey.. mehmet beyin demek istediği oydu..

behzat-- oh oh.. maaşallah,allah bereket versin.. siz niye buradan,
 ayrıldınız da.. maaşlı çalışıyorsunuz ki ,irem hanım..

Hiç yorum yok: