Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2454.bölüm..

mutfağa gidip, plastik şişede olan sulardan alt adet getirip.. verdim hepsine...

irem-- şişe hakkında fikrinizi söylemenizi istiyorum..
tadı,kokusu var mı  .. rahatlıkla içebilirsiniz.. içme suyu var,içinde..

faruk-- Ankara üretimi,ben biliyorum bu şişeyi.. 300 ml den,5,10 damacana boyuna kadar üretilecek denilmişti ama bu boyunu gördük sadece..

mehmet-- siz ticaretten ayrıldınız,biliyorsunuz değil mi..
hafif ve sağlamlığı ile güzel bir ürün.. ama kapağı da plastik olabilir..

behzat-- hiç görmemiştim,müthiş bir ürün.. bizim işimize,öğrencilere öyle çok yarar sağlar ki..bayisi olmaya gönüllüyüm..

vecdi-- emekli olursam,ben bile girerim.. (açıp,kokladı ..içti ) taşıması kolay.. tat ve koku sinmesi söz konusu değil..
sadun-- daha geniş çaplı düşünürsek,dünyaya bile satılır..
meryem-- çocuklar su için,matara getiriyorlar..ama kokuyor.. cam şişe yasak,kırıldığından.. bu çok tutulur.. getirmesi,daha elverişli..

faruk-- size mi teklif edildi,üretimi..
irem-- sayılır.. eş dosta ,tavsiye edebilir misiniz denildi..  patentini satacakmış adam.. teklif değerlendiriyormuş.. ilgilenir misiniz.. yok mu diyeyim..
behzat-- ben fabrika kurmaktan, anlamam.. yatırım da yapamam.. ancak satışıyla ilgilenebilirim..

mehmet-- bende bilmem ve ikinci işle ilgilenemem.. şu aşamada..
faruk-- ben yatırımı da..üretimi de yaparım.. çok da karlı bir iş olur ama Ankaraya gitmem gerekir.. arazim var,
kaynak su,çok yakın.. orada yapılabilir..
vecdi-- burada,pozantının şeker pınarı suyu vardır..yayla suyu,nefistir.. tesis, orada kurulabilirse.. dağıtım da,problem olmaz..

ilter bey,içeri girip.. üstündeki yağmur damlalarını çırptı..

ilter-- hoşgelmişsiniz..
hoşbulduk,sende hoşgeldin denildi..
mehmet-- ilter ,babamın alabalık çiftliği yaylada diyordun.. şeker pınarına yakın mı.. yada abinin arazisi falan var mı.. fabrika kurmak için,soruyoruz..

ilter-- varr..çiftlik,dağdaki pınarın kaynağına iki yüz metre uzaklıkta.. balıklar için,o suyu kullanıyoruz.. tüm tahlillerini yaptırmış ve boru döşetip almıştık.. ne fabrikası kurulacak..

behzat-- bu şişeyi üretip.. içine pınar suyunu dolduracağız.. ve satacağız ilter..
ilter-- irem hanım, işin içinde siz olacaksanız.. abim tereddütsüz,çiftliği de.. araziyi de verir.. bir faydası dokunabilsin diye,fırsat kolluyordu..

irem-- sağolsun.. ben olamam ama rica ederim,faruk bey adına..
tabi o isterse.. patent, teknoloji gerektiren makinalar alınacak.. fabrika kurulacak.. hep bunlar para.. fizibilite çalışması da yapılması lazım.. girer girmez,bilemem de..
bekir ağaya da,usulen teklif edilmesi yerinde olur diye düşünüyorum..

mehmet-- evet,haklısınız..
faruk-- yayla nerede..
irem-- Ankaradan adanaya kara yoluyla gelirken.. virajlara girmeden önce.. yada gülek boğazında mutlaka durmuş olmanız lazım.. şeker pınarı da,orada..

faruk-- aa,bildimm.. ben arabayla gelirken.. bir yerde durup.. elimi
yüzümü yıkarken,donmuştum.. tadı da çok güzeldi sahiden..
vecdi-- hıh,işte orası..

faruk-- ben bu gece,düşünüp.. melisle konuşayım.. yarın kararımızı veririz..

Hiç yorum yok: