Translate

13 Temmuz 2015 Pazartesi

2453.bölüm..

vecdi bey ve meryem hanımın sesini duyunca kalktım.. kurtları çekseniz diyorlar ,ali beye..
irem-- (tedirgin olmuşlar,seslendim ) buyrun,lütfen.. birşey yapmazlar..
vecdi-- tamam..
irem-- (oturanlara dönüp.. ) oturdukları evi satın alacaklarmış.. yanlarında,hiç bedel konuşmuyoruz..

tamam dediler..

şemsiyelerini kapatıp,şemsiyeliğe koydular.. hoşgeldiniz diyip tokalaştım.. diğerleri de,kalkıp merhabalaştılar.. tanışıyorlar zaten..

derya-- melis,sen gidebilirsin..
melis-- tamam..
halil bey de,derya da izninizle dediler..
oturduk,nasılsınız muhabbeti yapılırken.. songül ne içersiniz dedi..
çay istediler..

meryem--cengiz bey daha gelmemiş..seni engellemiyoruz değil mi..
irem-- aşkolsun meryem hanım.. ne demek, o..
meryem-- spikerlik için dedim..
irem-- hı,daha var ona..
şule,yasemin,bedri,erkin geldiler.. hoşgeldiniz dedik.. tokalaştılar.. kızların saçları fönlenmiş,makyajları yapılmış..

irem-- çok güzelsiniz hanımlar ama yorulmuş gibisiniz..
yasemin-- teşekkür ederiz.. gelinlik provasında yorulduk..
şule-- ama yaseminin evini görünce.. yorgunluğumuz azaldı..
 tanıyamadık.. sağolsunlar,çok güzel yerleştirmişler..
bedri-- ben tüm dediklerinizi yaptım.. çok teşekkür ettiler,selamları var..
irem-- as.. güle güle,oturun.. güle güle giyin inşallah..
amin dediler..
irem-- erkin bey,siz..
erkin-- fabrikadaydık.. işlemlerden ve rakamlardan başım döndü.. diyebilirim..
irem--  bekir beyin keyfi yerindeydi,o halde..
erkin-- oo,hemde nasıl.. çok memnun,selamı vardı..
irem-- as..
erkin-- bana müsade.. kaydetmem gereken işlemler var..

tabi dediler..

yasemin-- meryem hanım,irem hanım.. bir dakika gelebilir misiniz.. fikrinizi almak istiyorum da..

meryem hanımla kalkıp,odasına gittik.. gelinlik çizimini gösterdi.. askı olsun mu,olmasın mı.. onu soracakmış..
irem-- rahat edemediysen,takılıp çıkabilen iki askı yaptır.. gerekirse takıveririz..
meryem-- zaten sıkı yapıyorlar.. vücudun da,çok güzel.. hiç bozma bence..harika olmuştur,eminim..
şule-- bende dedim.. ve nefis oldu..
yasemin-- tamam,dokunmuyoruz ama askı yaptırıyoruz.. arayıp,söyleyeyim hemen..

güldük hepimiz.. onlar çalışırlarken.. biz odadan çıktık.. koridorda durup,kısık sesle..

meryem-- irem hanım,evlerin fiyatlarını az çok biliyoruz.. sorduk.. ama cengiz bey söylemedi.. beş bin lira civarında ve oyaların ödeme şartları gibi ,olursa alabiliriz..
irem-- tabi ki,öyle olacak.. meryem hanım..  beşbin lira uygun.. cengiz beyle ,odamda konuşuruz.. merak etmeyin siz..
meryem-- inşallah,kabul eder.. heveslendik.. ilk defa..
irem-- eder eder..

salona geldiğimizde.. çaylarla,pasta börek yiyorlardı.. meryem hanım ,geçti yerine.. bende oturacakken..

derya-- irem hanım,telefon size..
irem-- tamam.. (muratın masasına yaslanıp,açtım ) buyrun..
cengiz-- benim irem hanım.. derya hanımdan geldiklerini öğrendim..
beşbin lira ve üçyüz lira taksit uygun mudur.. onlara ne uygunsa.. peşinata kendileri karar,versin..
irem-- tabi tabi.. daha buradayım,gelirseniz görüşürüz.. iyi akşamlar.
cengiz-- beş dakika sonra oradayım..

Hiç yorum yok: