Translate

13 Temmuz 2015 Pazartesi

2447.bölüm..

irem-- anar,nerede yasemin..
yasemin-- (gülerek) evine kavuştu ya..  çarşafımı serer yatarım dedi.. geldiğimizden haberi yok..
tuna-- batu beyin de,melek olmayınca keyfi yok..
batu-- doğru ne diyeyim..
mehmet-- allah ayırmasın..
amin dedik..

irem-- sadun bey,cengiz beyin yaptığı dairenin fiyatı neydi..
sadun-- 6.500 lira demişlerdi.. ama dört dörtlüktü.. 180 m2 ,her katta iki daire.. balkonlar geniş,malzeme işçilik özenliydi.. hemde eşyalı..

mehmet-- daha ne indirim,istiyorsun öyleyse.. değermiş..
sadun-- 6000 olsa,fena mı olur mehmet.. üçüncü kat,oh mis gibi..

irem-- (gülümsedim ) yarın öğlen,köşke gelin sadun bey..
tapu için,vesikalık resim ve 5000 lira getirirseniz.. 3. kattaki
ev sizindir..
sadun-- aaa..
şermin--ciddi misiniz..
irem-- evett..
sadun-- çok sevindim.. siz ne zaman görüştünüz ki..
irem-- yüz yüze görüşmedik,telefon etti.. başka bir konu için..
bende aynı bloktan 2,3,4 ve 5. katta ki .. on daire için,işi bağladım..

bana da,sadun beye de hayırlı olsun diyorlar.. çayımdan,bir yudum alıp..
irem-- sağolun da.. kendi adıma değil..
turgut,ilter,batu,yasemin,şule,melis,tamer,bedri,said ,sadun bey..adına bağladım.. nasıl ödeyeceğiz,evleniyoruz, masrafımız olacak,  evimiz var ya.. demenizi istemiyorum....
ya bankaya,ya bana borçlanıp.. faizssiz,sizi zorlamayacak taksitlerle alacaksınız.
evlerden çıkın falan dediğim yok,yanlış anlamayın sakın.. kiraya verin,ek bir geliriniz olsun.. yatırımın kötüsü olmaz.. fırsatı ,değerlendirin istedim..

said-- deryaa?
derya-- olur..
batu-- bana da uyar,alırız değil mi tamer..
tamer-- alırız da,ben askere gidiyorum..
batu-- ben öderim,senin yerine de..

ilter-- (gülerek )tamam da, abim duymasın..
ahu-- benim ailemde.. ama varım,kendi emeğimizle evimiz olsun..
mehmet-- alın tabi,böyle imkan bulunur mu..
behzat-- abin de,gurur duyar bence..
faruk-- valla,süper fırsat..
turgut-- yasemin ne diyorsun..
yasemin-- irem hanım her şeyi düşünmüş, zorlamayacaksa.. alırım tabi..
turgut-- bedri sen..
bedri-- en fazla bütçeli ,ikinci şirketi yöneten.. en gariban, müdür benim..zam istiyorum..
melis-- kimden..
faruk-- hadi vahide hanımdan iste,bakalım..
güldük..

derya--  bedri bey,maaşınız biraz az ama nedeni biliyorsunuz..
ve hiç biriniz,gariban değilsiniz..
irem-- derya,söyleme sürpriz olsun..
melis-- şuleyle benim,özellikle sürprize ihtiyacımız var irem hanım..
anneler kurulu,ikimizi mahvettiler..
şermin-- yasemin, gibi.. hayır diyecektiniz..
ahu-- sesleri çıkamadı ki..

şule-- evett,annemin inanacağı aklıma gelmezdi... huyu değişti kadının.. evlenmeden önce,gidilmesi ..yapılması gereken ritüeller varmış..tabi tabi,gideriz diyince dondum kaldım..
melis-- hadi onu atlatırız da.. evin gizli yerlerine şeker saklayacaklarmış, irem hanımm..

irem-- caizdir.. yapsınlar çocuğum..
feryal-- bir fetfa eksikti..

kahkahayı duymanızı isterdim..

Hiç yorum yok: