Translate

13 Temmuz 2015 Pazartesi

2445.bölüm..

eve de,yarım saat sonra.. duş alıp, ev elbisemle çamaşırları astım,balkona.. tuna,kahve hazır dedi.. oturma odasında,ayaklarımızı uzattık kahve,sigara keyfi yaparken.. telefon çaldı.. birbirimize baktık.. tuna kalkıp,telefonu
kablosunu çekerek getirdi.. sehpaya koydu.. ve oturdu..

tuna-- uyuyorum ya..
irem-- çok düşüncelisin..
tuna-- sağol..
irem-- (açtım) alo..
tuğba-- tam kapatıyordum.. ben o kadar,zor arıyorum ki.. bulamasam,üzülecektim..
irem-- tuğba ablam,hayırdır.. iyi misin..

tuğba-- iyiyim,canım.. hat kesilebilir,hemen konuya giriyorum..
 mühendis arkadaşımız , icadını yaptığı ürünün patentini almış..
yetkililer ambalaj sektöründe çığır açacak bir buluş diye,xxx onay vermişler.. basitçe cam yerine,kaliteli  kauçuk -plastik üretimi diyebilirim.. taşımada kırılmayacağı için,Ankara gibi içme suyunu satın alan bir bölgede, deneme üretimine başlamış.. kendi imkanlarıyla..
 çok beğenilmiş,talep ve talipler artmış.. seçip,satacakmış.. kadrolu olacaktın ama sen yapamasan da.. tavsiye edeceğin birisi olabilir,diye aradım..
ürünü görmen için,adresini verdim.. yarın kargoyla gelecek.. üstünde
irtibat numarası varmış.. beğenirsen,görüşürsün..

irem-- ablam sağol,beni düşündüğün için.. ama kadrolu oldum.. tavsiye edebilirim de,sen bekir beyi niye aramadın ki.. hiç kaçırmazdı..

tuğba-- arkadaş daha bu gün geldi.. çetinle konuştuğumuzda da, bahsetme
hiç sırası değil..bekir ağa tüm yatırımları durdurdu.. fabrikanın satışa
geçmesini bekliyoruz.. hala büyük nakit sıkıntısı var.. adam çiftliğini satmayı düşünüyor,bunu ben bilirken.. dalga geçer gibi söylettirmem dedi..
irem-- anladım abla,ürünü bir görelim.. bekletmem,haber veririm
mutlaka..
tuğba-- tamam canım.. öptüm by..hayret hat kesilme.........

gülümseyerek ahizeyi yerine koydum..

tuna-- ben bu bakışı tanıyorum.. aklındaki tilkiler koşmaya başladı,yine..
irem-- hah hah hah.. onlar sabaha kadar,koşsunlar.. hadi,biz yatalım..
tuna-- içimden bir ses,sabah kalkıp ders çalışacağını söylüyor..
beraber,uyanmak istiyorum.. o nedenle sen çalış,bende sınav
kağıtlarını okuyayım..
irem-- anlaştık..

fincanları yıkayıp,klasörleri .. defterimi alıp salona geldim..
tuna sınav kağıtlarını alıp,oturmuş masaya.. karşısına oturup,kolay gelsin dedim..
tuna -- sana da.. yardım istersin diye bekledim ama..
irem-- yarından sonra, almanca konuşmanızı isteyeceğim..
tuna--(dudak büküp) daha anlatmadılar bile.. hem bu ay öğretecekler, demedin mi..
irem-- dedim,kulak dolgunluğu olsun diye konuşmanızı istiyeceğim..

tuna-- peki.. çok çabuk öğreniyorsun,biliyorum da..hayal kırıklığına uğrama ve aşırı yüklenme kendine.. tamam mı,hayatım..
irem-- tamam hayatım.

Hiç yorum yok: