Translate

12 Temmuz 2015 Pazar

2444.bölüm..

telefon çalınca,tuşa bastım..
irem-- alo..
cengiz-- iyi akşamlar,irem hanım.. rahatsız ediyorum,kusura bakmayın..
irem-- estafurullah cengiz bey,buyrun..

cengiz-- bugün tesadüfen.. vecdi-meryem çiftiyle karşılaştık,bulvarda.. bana oturdukları evin fiyatını sordular.. bütçeleri yeterse almak istiyorlarmış..
bende olur ,fiyatlandırmayı.. taksiti ..yarın irem hanımların köşküne gelirseniz yaparız.. şimdi acelem var, dedim.. muhtemelen,bütçelerine fazla geleceği için..değerini söylemek istemedim yani.. kaç lira desek,uygun olur sizce..

irem-- sağolun,çok iyi yapmışsınız.. almayı arzu ettiklerini, duydum da.. ne kadar bütçeleri var,konuşulmadı.. ortam yoktu.. hiç bilmiyorum .. kaçta gelecekler,belli mi..

cengiz-- iş çıkışı dedik..
irem-- siz biraz,gecikin.. ben sorarım ,o arada.. ev sahibi yaparız,inşaallah..
cengiz-- peki,anlaştık..

irem-- dersler ve radyo tüm zamanımı almaya başladı..  fırsat bulmuşken.;sadun beyin,baraj yolundaki bloklardan bir daire beğendiğini.. insaflı bir fiyat söylerseniz, yatırm amaçlı almaya niyeti olduğunu söyleyeyim,cengiz bey..

cengiz-- olurr,yarın o da gelsin.. baktığı daireyi biliyorum,söylediler yani.. bir bloğu,özel ve eşyalı yaptım..manzarası süper,önünün kapanması söz konusu değil..
imar planında,bulvar geçiyor önünden.  değeri altı bin lira..
sekiz katlı.. her katta iki daire var.. 2,3,4, 5. katlardaki on daire kaldı.. hem ihtiyacım var.. hemde siz soruyorsunuz..
fiyatı belirleyin,hemen satayım..

irem-- peki,sağolun.. dört bin beşyüzden on daireyi satılmış bilin..
almazlarsa,ben alırım.. tabi,zarar etmiyorsanız..
cengiz-- etmiyorum da,başabaş geliyor.. beş bin olsa..
irem-- tamam,beş bin olsun..
cengiz-- gecenin en güzel haberiydi bu.. teşekkür ederim,iyi geceler..
irem-- size de.. hep güzel haberler,alalım inşaallah..
cengiz-- amin..

tuşa bastım..
tuna-- on evi kim alacak..
irem-- turgut,ilter,batu,yasemin,şule,melis,tamer,bedri, said
sadun bey..
tuna-- çocuklar nasıl alacak,kaç lira maaş veriyorsun ki..
irem-- bin lira maaşları var..  kira,su,elektrik,yiyecek parası vermiyorlar.. ya benden, ya bankadan  kredi alıp,ödesinler.. evleri olsun,istiyorum...
tuna-- iyi,hadi bakalım olsun..

Hiç yorum yok: