Translate

12 Temmuz 2015 Pazar

2443.bölüm..

gülerek,konuşarak yemeğimizi yedik.. o anlattı,ben anlattım..
ama ali beyi,söylemedim şimdilik..
dönerken tuna kullandı.. ben de bacaklarımı
topladım.. eteğin düğmesini de açtım,beli sıkınca.

irem-- düğmeyi açtım,inerken hatırlat ha..
tuna-- hah hah hah.. tamam..
irem-- bayramda,eren abiler gelecek mi biliyor musun..
tuna-- halamın dediğine göre.. iş teslim ediyorlarmış..gelmemiz mümkün değil..siz gelin demiş..
 tuğrul da,birinci gün hariç çalışıyormuş.. elayla,ufuğa
İzmir için otobüs bileti almış.. uçağa binme demiş doktor.. menekşenin, anne -babası da,istedikleri halde gelemiyorlarmış..
kurbanlıkları çiftlikte kestirelim dedik.. yasinde gelecek.. nedim beyde..
ikinci gün de,seninle gideriz..

irem-- tamam.. inşaat ne durumda.. gördün mü..
tuna-- geçen gün,gördüm.. havuz yapmak,çok detaylı iş.. alt yapıyla uğraşıyorlardı daha.. ama açık alandaki atletizm ,basketbol,voleybol
sahaları büyük ölçüde bitmişti.
irem-- yeşim ve onur birbirlerine aşık olmuşlar..

tuna-- nasıl..onlar birbirini nerede gördüler ki..
irem--  görmüşler işte..(anlattım )
tuna-- hadi hayırlısı..
irem-- evet..  eve gidip,üstümüzü değişelim.. soğan da kokuyoruz..
sonra uğrarız..
tuna-- geçen gün,eve çıkarsak gitmem demiştin ya.. şimdi de ben o haldeyim..
ara,ne yapmışlar öğren.. muhtemelen,perişanlardır zaten.. duruma göre..tuna uyudu bile diyebilirsin..

irem-- (aradım keriman teyzenin evini..batu bey açtı.. )batu bey,iyi geceler..
batu--size de.. (sesler geliyor.. )
irem-- ne yaptınız diye sormak için aramıştım.. ne var ne yok..

batu-- mehmet beyle-faruk beyin evlerini yerleştirmişler.
herşey bitmiş ama çok yorulmuşlar.
hep beraber geldiler,yemek yedik.. çay içiliyor..
 yarın davut beyler için,gerekenler.. behzat beylere de..beyaz eşya,
 mobilya alacaklarmış..
 anneler de ,anarla-yaseminin evini  yerleştireceklermiş.. planlama yapıyorlar..
irem-- güle güle otursunlar.. ceydayla,kaan geldiler mi..

batu-- saat yedide gelmişler.. maalesef,yetişemedik.. tamer ,zekariyayı aradı.. iyilermiş..cevdet beylere gitmişler.. vahide ablam,istiyor.. veriyorum..
irem-- sağol,iyi geceler..
batu-- sizede..

vahide-- irem hanımm..
irem-- canım,merhaba.. tuna uyudu,bende ders çalışıyorum..
aklım sizde ama gelemedim.. batu beyden bilgi alıyordum..

vahide-- biliyoruz,siz çalışın lütfen..kimse kusura bakmıyor..
herkes iyi.. kocaman bir aile olduk, güzel yorgunluk bunlar diyoruz..
 çok selamları var.. bizlerin haricinde,feryalin ailesi,zeliha hanımlar da ..size kolay gelsin,diyorlar.. burada herşey yolunda,bizi düşünmeyin..

irem-- ağzınız tatlı,yuvanız huzurlu bereketli olsun..
,çocuklarınızın gününü görün vahide hanım.. sen çok yaşa e mi..
 selam söyle.. kolay gelsin,öpüyorum seni.. görüşürüz..
vahide-- aminn,as.. bende öptüm..

kapattım..
irem-- evet,eve gidebiliriz.. selamı var..
tuna-- as..

Hiç yorum yok: