Translate

12 Temmuz 2015 Pazar

2442.bölüm..

irem-- gençler,bilmenizi istediğim bir konu daha var.. kaan ve ceyda
nikahlanmış.. ve balayına gitmişler..

hep bir ağızdan.. neeeee dediler..

irem-- duydunuz.. (anlattım)ne zaman döneceklerinin, saatini
 bilmiyorum.. nedim beyden,bekir beyden öğrenebilirsiniz.. birkaç kişi.. karşılamaya giderse, gerginlik azalır diye düşündüm.. ama siz bilirsiniz.. hadi evlerimize gidelim..

kalktık.. ilter dolaptan,kocaman kemik şeklinde birşey aldı.. rengi turuncu..
irem-- o ne..
ilter-- max ve tina için.. kalsiyum..  dişlerine ve kemiklerine faydalı olacak.. kemirme ihtiyacı duyduklarından, grisiniyi istiyormuş.. dün aldım,giderken verdim.. çok beğendiler.. sert,sabaha kadar ancak bitirmişler..
tuna-- aşısı da olması lazım.. sorun,ilter bey..
ilter-- yarın gelecek..

***********
çantalarımızı aldık, klasörlerim tuna da..herkes çıktı,kapıyı kilitlerken..
ilter bey ,kemikleri verdi ikisine de.. ali beye iyi akşamlar dedik..
kaldırımda ,el salladım herkese.. arabama bindim.. tuna beni takip et dedi.. ayrıldık ..
 evin önünde park edip,yanıma geldi..

tuna-- karıcığıma tekirde, kebap yedireyim dedim..
irem-- hımm,peki.. ama kalalım deme olur mu,uğramazsak çok ayıp olur..
tuna-- tamamm.. yiyip,geleceğiz.. uğrar,evimize döneriz..
irem-- hiç hayra alamet değil.. (hareket ettim )
tuna-- (gülerek)sen ne demek istiyorsun,ben anlayışsız mıyım..
ders çalışman gerektiğini.. düşünemiyor muyum...

irem-- (güldüm ) tunamm.. sen bir tanesin,aşkımm..
tuna-- mmm,sende.. hadi bana şarkı söyle demeyeyim de,radyoyu
açayım..
irem-- oy oy,özveriye bakk.. sen bana söylesen..
tuna-- eşlik ederim..

kah ben söyledim,kah çalan şarkılara eşlik ederek. gayet neşeli,yaylaya geldik.. kebapçının park alanına girdim.. dışarısı çok rüzgarlı,ağaçlar uğulduyor..

irem-- tunaa,insene niye bakıyorsun.. yine cüzdanımı evde unuttum ,
sen ödeyeceksin masalını anlatma sakın..

tuna-- hahh hah hah.. sen ne alemsin ya.. tasarladığım herşeyi unuttum..
irem-- tasarlayacak ne var ki.. kebap yiyeceğiz, o kadar.. hadi hadi..

tuna-- (elimi tutup,dudaklarına götürdü.. diğer eliyle, dikiz aynasının önündeki bölmeyi açtı.. eliyle kontrol ediyor. ne arıyorsa ,yok tabi.. ) kahretsin,bu senin araban..

irem-- hah hah hah.. yüzük arayan,genç arabayı karıştırdı..şok şok şok..  canımın içi,biz geçtik orayı.. dert etme..
tuna-- of yaa..
irem-- (yanağını okşayıp) ama sonrası için,daima hazırım.. (uzanıp,öptüm yanağını..o da,beni öptü )
tuna-- hep kaanın yüzünden.. söyledin,karıştırdım..

irem-- hah hah hah..
romantik kocacığım..yüzük parmağımda,sen kalbimde daha ne olsun.. bir yağmurumuz eksik..
tuna-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: