Translate

12 Temmuz 2015 Pazar

2441.bölüm..

tuna gelince,içeriye girdik.. herkesi mutfağa çağırıp,çay pasta poaça
ikram etim.. ali beye de,gönderip.. gideceklere de,ayırdım tabi.. turgut götürecek..

konuştuk,işler hakkında.. vahide hanımın dediklerini söylediler..
irem-- öğretme işlemi bugünlük bittiyse,vahide hanımlara ve yeni
evinize gidebilirsiniz.. yemek yaptırmışlar sağolsun..
gençler.. herkes yorgun ama yardımcı olun..vahide hanıma..
benim çalışmam lazım.. ve bitkinim..yine de,uğramaya çalışacağım..
yarın daha detaylı konuşuruz.. sizde dinlenin.. acil birşey var mı..

turgut-- ben o gece,gittiğimde annemi aradım.. anında açıldı,
evde başkası olamayacağı için de.. bekliyormuş dedim hatta..
"anacığım seni göremeden,gitmem gerekti.. ne yaptınız,zeliha hanımla anlaştınız mı.. gelinin nasıldı" ,dedim..

tuna-- zeliha hanıma mı söylemişsin yoksa..
irem-- senin babama.. o kızı seviyorum dediğine ,benzeyecek herhalde..
tuna-- ben kızı olduğunu.. bilmeden,neler neler söyledim..
o masum kalır yanında..

güldüler..

turgut-- betüle söylemişim..
irem-- bak bu güzel olmuş ,işte.. gidemeyince kaldılar demek ki.. daha samimi olmuşlardır..

turgut-- evet.. haklı çıkıyorsunuz,her konuda.. kısık sesle..
"gitmedik.. annen ,kalmamızı teklif etti..annemden hiç ummazdım ama..kabul etti..
ikisi mutfakta sarma sarıyorlar.. beni yatırdılar..
uyuduğumu sandıkları için de ,gayet rahat konuşuyorlar..
arayacağını ,tahmin ettiğim için ben açtım.. kızlar kızımız,oğullar
oğlumuz.. hepsi de,pek iyi çocukların.. hele irem kızım,bir tane..
nasıl çırpınmıştı yaseminin görümcesi için.. kocasıyla onun müjde vermeye geldiğini ,hiç unutamıyorum..işleri rast gelsin, ne dua aldılar.. hele o anarın,içtiği  gece hepsi seferber olmuş.. kimi söyleyim ki.. hepsi saygılı.. aile gibi,tutkunlar..
ekmeklerinin peşinde,koşuyor yavrular.. canları sağolsun..
keriman çeyiz gelecekmiş dedi.. şennur-haldun beylerde,naim-eva da ..deli divane oldular..
bizde , elimizden geleni esirgeyecek değiliz..
darısı bizim evlatlarımıza olsun.. betülü kızım gibi,çok sevdim.. inşallah ,o benim gelinim.. oğlum da,oğlun olur.. diyince.. annem,inşallah hayırlısı olsun.. bizim burada olacağımızı ,duyduğu halde.. işi için gelmedi ya.. sorumluluğunu bildiğine.. evini geçindireceğine inandım  dedi ..turgut,
duydun mu..annen beni sevmiş ama annem seni ,damadı olarak kabul etmiş..şok oldum" dedi..


tuna-- (gülerek ) sabaha kadar uyku tutmamıştır..
bedri-- (güldü ) ben mekanıma gitmişim,aylar sonra.. yanımda arkadaşım var.. gezdirmek istiyorum.. geç vakitte,zorla havuza girdirdim..odaya gidincede,giyin..gel dedim,çıktım..  telefon edecek.. sürat teknesinde..gelmesini bekliyorum.. betülü anlatıyordur dürdane teyze , gecikmesi normal dedim ama iki saat geçince gittim odaya..
turgut rahatlamışş,yeminle gülerek uyuyordu..

irem-- telefon kulağındaysa,söyleme bari..
bedri-- tecrübe başka,bak ben söylemedim..
tuna-- açık veriyorsunn..
irem-- verdiğim açık,bu olsun.. biz evliydik.. sabah,saat alarmı
niyetine.. uyandırışını söylemedim kiiiii..

kahkahalarla güldük..

Hiç yorum yok: