Translate

12 Temmuz 2015 Pazar

2440.bölüm..

irem-- anlayışlı adam..iki gün sonra açılışa gelecek mecburen,onu atlamış.. ve söylemedim ama düğünlerine ben gelemeyeceğim..
altıdan- on ikiye kadar,çalışıyorum..

vahide-- bulunur bir formül.. necla hanımı,yardıma gönderdim.. songülün annesini de arayıp.. iki tepsi,börek ve baklava sipariş ettim.. ağız tadı,yemişlerdir..
 benim burada,işim bitti..
rekinden yemek yaptırmasını istemiştim.. annem,vildan teyze.. dürdane hanım da hazırlamışlar..
salata ,cacık yapıp hepsini çağıracağım.. uğrarsanız,seviniriz ama ısrar etmiyorum..
ali bey,size de göndereceğim..

ali-- hiç gerek yok.. ben doydum..
vahide-- olmaz öyle şey..
irem-- sağol vahide hanım.. çok iyi düşünmüşsün.. madem herşey hazır,kocanla gitsene.. üç gün,istemiştim.. serbestsin..
vahide-- biliyorum,iş için gidiyor..  yarın şebneme rapor alıp,beraber gideceğiz.. deryaya da,bütün telefon numaralarını verdim.. çağırırsanız gelirim..

irem-- (kalkıp ,öptüm yanaklarını )yok artık,ayıp olur.. çok teşekkür ederim.. size iyi tatiller.. görüşürüz..
vahide-- sağolun,hoşçakalın.. ben gittim.. siz çalışın,lütfen..
irem-- peki,güle güle..

o gidince.. songül,iki çay getirip.. boş bardakları aldı.. 

ali-- ikinci klasöre geçelim mi.. beklemek ister misin.. 
irem-- geçelim.. 

üç saat de,o sürdü.. 
tek tek telafuz etti,tekrar ettim.. ingilizce,türkçe ve almanca yazdım kelimeleri.. 
yarım saatte ezberledim hepsini.. defteri ona verip..  söyledim tek tek.. 

ali-- çokk güzel..  hiç unutmadın,atlamadın.. hepsi doğruydu,telafuz da dahil.. gerçekten,tebrik ederim.. 1 ve 2 yi  yazarak tekrar et.. birkaç saat sonra.. 

yarın en zor olan,cümle kurma .ve çeşitlerini öğretirim.. ertesi günde,devamlı sözlü -yazılı pratik yaparsak.. son günü okuma-anlamaya ayırırız 
irem-- bir gün daha var..
ali-- o gün,eşinden,çevrendekilerden almanca konuşmalarını iste  ve 
cevap vermeye çalış..

irem-- peki.. tuna geliyor.. arabasını gördüm.. 
ali-- tamam,ben gidiyorum.. 
irem-- teşekkür ederim ali bey.. 
ali-- almanca teşekkür edebilir misin..
irem-- (kelimeyi ,grameri düşünüp,söyledim )oldu mu.. 
ali-- oldu,bravo.. çok ,çok yeteneklisin.. 
irem-- hocam iyi.. 

ali bey,içini çekerek.. var- yok arası bir gülümsemeyle ayrıldı yanımdan.. 

Hiç yorum yok: