Translate

12 Temmuz 2015 Pazar

2434.bölüm..

ilter-- zil mi,çaldı..
derya--(monitöre bakıp ) evet,ali bey nerede ki..mr.ronald ve ekibi gelmiş..
irem-- doktora gitti de,kapıyı kapattım..
abdullah-- size dosya geliyordur..
irem-- düğün olacağını duydularsa,kesin geliyordur..

murat bey koşarak açmaya gitti..

anar-- ben işe gidiyorum,gelen var mı..
güngör-- dur iki dakika,boğazıma dizdin.
nedim-- bekir bey le,çetin beyden hayır yok.. anar gitsin de,
biz beraber gideriz..

bekir-- doğru söyledin valla.. her gece alem yapsak,batarız herhalde..
hüseyin-- bilseydik,naim beyi de çağırırdık..
naim-- yaa,ne iyi olurdu..
bekir-- bir daha ki,buluşmaya.. hep beraber gideriz,kısmetse..
ama kemali götürmeyelim..
güngör-- mızıkçılık yaptı,irem..şikayetimi edeyim de..

bilenler,kahkahayla güldük..

anarı yolcu ederken.. profesörleri,mehmet ve faruk beyi karşıladım..

mutfağa davet ettim..

mr.ronald-- maaşallah.. mutfaktaki görüntü hiç değişmiyor.. keyfiniz bol olsun..
aminn dedik..

hoşgeldiniz denildi.. onlara ve diğerlerine..
sandalyelere oturdular.. yaseminle,tabak çatal verdik..
şenol-- efendim,portakal suyu alır mısınız.. hemen sıkabilirim..
vehbi-- bende yumurta ister misiniz diye sorayım..

mr.ronald-- bu beyler,yeni eleman mı..

mr.hector-- (gülerek)portakal suyunu,sıkacak olanı pek gözüm tutmadı..
faruk-- yumurtacı da,acemi gibi..
mehmet-- aman bırak,yapsınlar işte.. belki kendimize geliriz..
mr.edward-- onlarda,bekar galiba.. siz yandınız,irem hanım..

çetin-- ahhh ah.. asıl biz yandık,bizz..
bekir-- çetini de,götürmüyoruz..  çenesi düştü..

gülmekten gözümüzden yaşlar geldi..
tanıttım karşılıklı..
özür dilediler..
şenol-- önemli değil,beyler.. proflar ve yeni damatların kusuruna bakılmazmış.. birde balayı mağdurlarının..

rekin-- çok anlayışlısınız..
faruk-- ahh ah..

ne güldük,yarabbim..
****
onlar da,yerken..
güngör-- nedim,gidelim hadi..
nedim-- tamam..
hüseyin-- bizde eve gidip,uyuyalım..
bekir-- elif  eve almaz.. bize gidelim..
güngör-- sacide de almaz..(anahtarını verdi) kirli ve dağınık bırakırsanız.. kötü olur,haberiniz olsun..

bekir-- aman da evi varmış da,anahtar verirmişş..sağol.. mustafaya
söyle,öğlen yemek göndersin bize..
hüseyin-- tatlıyı da,unutmasın..
çetin-- bana ne içirdiniz ya.. irem hanımı iki tane görüyorum..
rekin-- fırçadandır..

naim-- konuyu bilmiyorum da,mutlaka hak etmişsinizdir..çetin bey..
bekir-- evet,naim bey.. tespitiniz çok yerinde.. hak etti..

abdullah-- irem hanım,intikam mı aldınız..
irem-- yok,canım.. birazcık dokundum ,alsam ne olacaktı kimbilir..
said-- gerçekten sürünecekti,herhalde..

vahide-- ellerinize sağlık,bize müsade.. gençler buyrun..
irem-- vahide hanım,konuştuktan sonra.. gidebilirsin..
vahide-- tamam..

şule,melis,ilter,murat,halil,erkin,derya çıktılar..
nedim,güngör,hüseyin,çetin,bekir bey de kalkarken.. songül kahveleri,getirince..

said-- güngör bey,ben bırakayım isterseniz..
güngör-- taksiyle,giderim said.. adamlar,patron.. tuzları kuru..
irem-- güngör bey,pasta yapacağım.. sende patronsun.. gitme bence..

güngör-- gitmem canım.. sen iste, yeter ki..
nedim-- krema benden..
said-- abimi arasam mı ki..

güldük dediğine..

Hiç yorum yok: