Translate

14 Haziran 2015 Pazar

2420.bölüm..

kapı tıklatıldı..
irem-- gell..
-- (bir kurye ve ilter içeri girdiler) irem kara ?
irem-- evet,benim..
-- imzalarsanız,kargonuz var efendim..
irem-- (gösterdiği yeri imzaladım.. dosya büyüklüğünde,bir zarf verdi)teşekkür ederim..
-- iyi günler..

çıktılar,ilterle beraber..

zarfı açıp.. içindeki kağıdı aldım.. philip yazmış, özür diliyor..
"elizabethi ben zorladım.. ne olur, bize kızma..
yıllardır biriktirdim,heba olmaması,gençlerin kullanabilmesi için..
başka çare yoktu..  kanunlarımıza göre,vasin yoksa.. mal varlığına
ölünce, el konuluyor..  ben seksen,liz yetmiş dokuz yaşında..
tıp litaretürüne girip,çocuk yapacak halimiz yok..
hatta gelecek yıl, vasi bile tayin edemiyor muşuz.. akıl sağlığı raporunu vermemek için,öyle çok uğraştılar ki..inanamazsın..
dubaide,söylemeye çalıştım ama dinlemedin.. başkasına da,emanet edemezdim. kabul edip,bizi sevindir lütfen.. senden,rica ediyorum.. yalancıktan da,olsa ..çocuğumuz ol.. yok dersen de,canın sağolsun..          philip...

not; çiçeğin geldi..teşekkür ederim..çok naziksin..
kız bumbar istiyorum demişsin  ama ne olduğunu bilmiyorum ben..
kız kim,onu da anlamadım.. "

hem sesli gülüp,hem göz yaşlarımı sildim..  kağıdı,zarfa koyup.. nedim beye uzattım..
irem-- bunu da,dosyaya koy nedim bey.. iptalden vazgeçtik.. philip,özür dileyip ..nedenlerini anlatmış.. belirli bir yaştan sonra.. vasi tayin edilemiyor mu..
nedim--(aldı)  evet.. mal varlığına, el koyma durumu da var..
irem-- onu da yazmış..
vahide-- niye güldünüz,peki..
irem-- sabah çiçek gönderdim,philibe,zuhale ve birkaç kişiye.. zuhale gidecek olan,philibe gitmiş.. teşekkür etmiş ve kız bumbar istiyorum demişsin ama ne olduğunu,bilmiyorum ben.. kız kim,onu da anlamadım yazmış..

güldüler..

telefon çalınca.. biz aşağıya iniyoruz,dediler.. peki dedim..
 bardak- tabak alıp,gittiler..
irem--(açtım ) efendim..
murat-- ziya bey arıyor..
irem-- tamam..

ziya--iremm..
irem-- allah ne muradın varsa versin,ziya..
ziya-- aminnn.. öğrendin mi kız,ne çabuk..
irem-- hiç kaçar mı.. bakkal gelip,haber verdi.. çok dua alıyormuşsun..

ziya-- yapmışken,yarım bırakmayım dedim.. adam akciğer hastası
ama ağır değilmiş.. astım başlangıcı teşhisi konmuş.. iyi bakım,beslenme ve moral ile ilacına devam ederse ilerlemezmiş..
işverene sizi şikayet edeceğim dediği için.. aceleyle,malülen emekli
etmişler.. kırkbeş yaşında ve emekli parası daha bağlanmamış..
gecekondu da oturuyorlarmış.. taburcu edilince,ağırlaşacağı kesindi.. başhekimle konuşurken,böyle bir yol bulduk..
altı ay sonra da,piyangodan bir ev çıkarırız artık..

irem-- hiç şüphen olmasın.. çocuklara ne iş buldun..

ziya-- sen aradığında,ecza deposu sahibi .. sabri abi vardı, yanımda.. hastaneye gidecektik zaten.. ben hiç görünmedim.. doktor,sabri abi ve başhekim girdi odaya.. koridordan duyuyorum.. doktoru moral, başhekim müjde verdi.. sabri abi de..gençler,ecza deposunda ..sigortalı,yol ,yemek artı maaşla çalışmak ister misiniz dedi.. gerisini tahminine bırakıyorum..
irem-- anladım,sağol ziya.. istersen maaşlarını, ben vereyim.. giyecek de lazımdır..

ziya-- yok canım.. bu gerçek iş,yük olma meselesi değil.. ilk etaptaki  giyecek krizini de avansla çözerler.. zaten çalışırken,tulum, özel ayakkabı,maske ve baret zorunlu.. ben sana birşey söylesem yapar mısın.
irem-- tabi ki.. elimden geleni ,esirgemem..

ziya-- gizli evlenen,bir çiftimiz daha var.. ama bunlar harbi gerizekalı .aileler dahil..kavga ettik ayrılıyoruz demişler, herkese..
sonra nikahlanıp,balayına gitmişler.. tabi aile çok üzülmüş..
dalga geçilmiş gibi ,olacağı için..ne yapacaklarını bilmiyorlarmış,yarın döneceklermiş.. yardım istediler ama
ben karışamıyorum.. sen daha samimisin.. olaya dahil olur musun..

irem-- tahmin edeyim.. kaanla,ceyda değil mi..
ziya-- evet,onlar..
irem-- peki,azarlanmayı hak etmişler ama ne yapabileceğimi düşüneyim.. İstanbuldalar değil mi..
ziya-- öyle dedi,kaan.. kapıyorum,çıkmam lazım..
irem-- güle güle..

kapattım.. bekir,çetin,kemal ve nedim bey girdiler odaya..
karşıladım.. tokalaşıp,hoşgeldiniz dedim..

Hiç yorum yok: