Translate

14 Haziran 2015 Pazar

2419.bölüm..

melis-- anladımm..benimle faruk içinde,elinizden geleni yaptınız değil mi.. annemle,babama ne oldu da.. on gün sonra..  düğününüzü yapalım  ,dediler diyorum bende.. gece onun için geciktiniz..
sabah bizimkiler, daha ben konuyu açmadan söyleyince..şok oldum.. faruk duyunca,ne yapar tahmin bile edemiyorum..

irem--(güldüm)  alıştıra alıştıra, söyle.. evet bendim ama kesinlikle
 aramızda kalacak.. söz verin.. (söz dediler)
bildiğini annen-baban,faruk bey bilmeyecek.. uyanıksın da,
sakın çaktırma.. bana karşı güvenlerini,  sarsarsın.. hele faruk beyin,
minnet duymasını hiç istemiyorum.. kapattık,gitti.. tamam mı..

melis-- tamam,sağolun.. bende bir yere gitmeyeceğimi söyleyim,bari.. ama faruğun yanında.. yeni duymuş gibi yaparsanız,sevinirim..

irem-- elbettee.. itinayla sevinirim.. şimdi de,çok sevindim.. gerçekten..
biz gülerken,nedim ,kemal bey derya ve ilter geldiler..
hoşgeldiniz dedik..

ilter-- işlem tamam..
derya-- akif beyin, selamı var.. (çantasından,iki anahtar çıkardı.. ) bunları kasaya mı koyayım..
irem-- evet canım.. zarfa koy,üstlerine isimlerini yaz,karışmasın.. tebrik ederim ilter bey.. artık,tedirgin olmazsınız değil mi..

ilter-- evet,olmam..
irem-- sevindim..
kemal-- acil durum nedir,irem hanım..
irem-- buyrun,yukarı çıkalım..
nedim-- pasta istiyorum ben.. gece rüyama girdi..
güldük..

irem-- (kolamı,karton sigarayı alıp kalktım.. ) grisiniyi, saklayın..
max ,tinayı şişmanlatacak.. bu gidişle.. dolapta rulo pasta var.. songül ikram etsin.. bekir ve çetin beye de ayırsın.. vahide hanım,sende gel..

dördümüz çıktık yukarı.. çay pasta gelinceye kadar da.. para meselesini anlattım..
songül çıkınca,içeriden çantayı getirip.. yanlarında açtım.. resmi evrak dosyasını, nedim beye verdim..  bekir beye olan borcumuzu.. sterline çevirdi, kemal bey.. vahide hanım,ben ve o sayarak ayırdık..
kalan parayı ,içeri götürdüm tekrar..

resmi kayıtları yaptılar..
irem-- ödemeyi yapayım.. mal beyanı ve yönetim kurulu başkanlığından, ayrılışımı işleme koyabilirsiniz..  sizlerin de,yetkisi var.. ama vekilim vahide hanım.. aranızda sorun olmayacağına eminim..
bankanın ortağı olmamdan dolayı ,aktarılacak olan paradan.. ilk etapta.. sterlin borcumuzu kapatın vahide hanım..
philip hesap numarası verecek,belli oranda aylık yatırın.. gülten hanımı,ihmal etmeyin..
 erkin,lastik fabrikasından
sorumlu olsun,aynı zamanda yaseminin işlerini öğrensin..
.. melis, murat beyi fuar standı kiralamasıyla görevlendirsin.. öğretsin.. kazanç,direk vakfa gidecek..
şule de,halil beyi yetiştirsin ..hera giyimle alakalı olarak.. evlenecekler,balayı var..  bilsinler..
turgut, yeni bayilikler verecek.. ilterin işleri fazlalaşacak.. gerektiğinde iki -üç kişi daha alın..

şu anda,aklıma gelen bunlar.. vahide hanım,iznini tamamlayana kadar.. idare edeceğiz.. derya vekil olacak.. önümüzdeki hafta bayram ve düğünlerle geçecek.. hepimize kolay gelsin.. allah utandırmasın..

amin dediler..
nedim-- bu paranın,size hibe edildiği belirtilmiş.. istediğiniz yerde,geri ödemesiz kullanımınıza açık..
asıl elizabeth ve philip.. sizi yasal vasi tayin etmişler.. taşınır- taşınmaz,bütün mal varlıklarını,hisselerini,nakitlerini
..ikisinin de vefatı  durumunda kullanmanız için,gerekli  yasal düzenleme.. yapılmış.. ikisinin de,başka hiçbir varisi olmadığı  belgelenmiş.. onların ve bizim makamlarımızca onaylanmış..
vasiyetlerinin, kabul olması için.. akıl sağlığı konusunda,tam teşekküllü hastane raporunu da almışlar..

irem-- yani,beni oyuna mı getirdiler..
nedim-- yok,oyun denemez.. vasi,vasiyet kelimelerini kullanmadan.. anlatmışlar dertlerini..ve burada sizinde hür iradenizle ,kabul ettiğinize dair imzanız var..  noter mühürlü hemde.. elizabeth ve philip de imzalamış..

irem--nee,bakayım şuna.. (gösterdi,evet benim imzam ama nasıl olur diye düşünüyorum.. )

nedim-- sizin değil mi.. taklit olduğunu sanmıyorum..
irem-- evet,benim.. taklit değil.. kaçıncı noter mühürlemiş..
nedim-- 4.noter..

irem-- tamam anladım.. vay be, herşeyi planlamışlar..
bu yaşlılardan korkulur.. elizabeth anaokulunu açarken,ana parayı benden aldığına dair.. kaynak göstermesi gerekiyormuş.. üçümüz gittik..  kimlik bilgilerimi aldılar..
hür iredemle kabul ettim diyerek ,imzalayın dedi noter.. imzaladık..
bende ve onda kalacak olan nüshaları.. evrak dosyasına koydu philip.. sana verecektik ama karıştı.. sonra versem olur değil mi dedi.. bu o..verdi işte..

nedim-- evet.. niyetleri belki oydu ama noterin de, daha detaylı yazdırması.. gerekirdi.. dikkatsizlikleri  sizin başınıza,iş açabilirdi.. onaylayan vekil de olsa.. sorumlu,noter..

irem-- bunu iptal ettirebiliyor muyuz..
nedim-- evet de,işlemleri çok uzun. dava açmanız gerekir ki..
sahtekarlıkla suçlayacağımız için.. elizabethin, philibin  ve noterin  başını yakarsınız..

kapı tıklatıldı..
irem-- gell..

Hiç yorum yok: