Translate

14 Haziran 2015 Pazar

2418.bölüm..

songül-- biraz şaşkınım,aslında.. ben ehliyet kursunda,birisiyle tanıştım ve birbirimizden hoşlandık.. askerden gelmişti,işi ,evi ,kimsesi yoktu.. orada,birkaç kez görüştük.. sonra,birden ortadan kayboldu..
neredeyse iki aydır görmedim.. dün dürdane teyzeye uğradıktan sonra.. eve gittim.. annemle babam,ahizeyi aralarında tutmuş telefonla konuşuyorlardı.. sonra bekliyoruz diyip kapattılar.. elizabeth,philip ve tayfun bey gelmek istiyorlarmış..
buyrun dedik.. tanışıyor muşsunuz,anlat bakalım tayfun kim dediler..  anlattım.. elizabethle,philibi nereden tanıyormuş da,birlikte gelecekler dedim.. onlarda duyduklarını söylediler..

neyse,geldiler.. elizabet de,philip de.. müthişti.. samimi,neşeli, laftan lafa atlayıp.. tayfunun fabrikada usta başı olarak
çalıştığını.. evi kimsesi olmadığı için.. orada kaldığını ve beni anlattığını ,söyledi..
yani çalıştığım yeri anlattınca,philip tahmin etmiş.. tanıyorum diyince de.. ne olur gidip,ailesiyle de tanışalım demiş tayfun..
sohbet ettiler,çay kahve içildi.. anladığım kadarıyla,nedim bey philibe göndermiş..  nedim bey seni nereden tanıyor dedim.. abuk subuk bi şeyler anlattı da.. köşkün
önünde inip, bahşiş veren ..dua eden kadından sonra.. hayatım değişti  diyince,çözdüm meseleyi.. sizdiniz değil mi.
irem-- (gülümsedim ) evet..

songül-- size söylemedim diye,tavırlı olduğunuzu düşündüm ..
irem-- hayır hayır.. karşılaşmamız da,tamamen tesadüftü..yemin ederim..  sacide ablaya arabasını götürdüğüm gece.. yoldan geçen bir taksiye binip, buraya geldim.. parasını verirken.. şöför köşke bakıp,içini çekti..
 (anlattım ,aramızda geçen konuşmayı )
tayfunu philibe göndermiş. taksiyi de,aldı ve eski sahibi kullanıyor..
gülderen hanım.. eşini ameliyat ettirip,hastane
masraflarını üstlenmiş.. evine çıktığında da,ne gerekiyorsa yapmış..
birbirlerinden,memnunlarmış.. çiçekle seni,eve götüren taksi oydu işte..

philip,dubaide konuşurken.. tayfun diye birisini tanıyor musun,köşke geldi mi dedi..
bende evet ama o kim olduğumu bilmiyor.. erken kapattık.. geldiyse de ,girememiştir dedim.. .. bugün benden izin istedi.. nereye gideceksin diyince köşkü tarif etti, güya yavuklusu varmış.. ne zamandır görmüyormuş.. kimmiş,onun yavuklusu
çok da,iyi ve çalışkan ama  yalan söylediyse kovacağım dedi.. bende anlattım..
tuna,ben ,philip,elizabeth,nedim bey önceden biliyorduk yani..
karşıma çıkmıştı,elimden geleni yapmasam olmazdı..  songül..

murat-- vay canına,hayran oldum..
şule-- daha bilmediğiniz neler var,murat bey..
songül-- anlattığınız için sağolun..
irem-- rica ederim.. artık onun da,işi ve kendine güveni var..
bundan sonrası,size kalmış..  hakkınızda,hayırlısını diliyorum..
 ailen kabul eder,ciddileşirseniz .. eviniz de var.. haberin olsun.. tamam mı, canım..
songül-- (mahçup,gülümseyerek ) tamam,sağolun..
ben birşey getireyim size..

gülerek,kola istedik.. o içeri gitti..

Hiç yorum yok: