Translate

14 Haziran 2015 Pazar

2427.bölüm..


onlar aralarında konuşurken, formları doldurdum.. oğuz beyin,
gösterdiği yerleri de.. okuyup imzaladım.. muhesebe müdürü geldi.. 
elinde kocaman bir defterle.. diğerlerine başıyla selam verip.. 
yanıma yaklaştı.. 

-- hoşgeldiniz,irem hanım.. 
irem-- hoşbuldum,aydın bey.. 
-- (defteri açıp,adımın karşısında ki yeri işaret edip ) şuraya bir imza alayım.. sözleşmeli hesabınızı kapatıp,personel olarak açacağım.. 
(imzaladım ,defterin içindeki zarfı verdi )ücretinizi almamışsınız,kasada fazla çıktı.. 
irem-- sağolun,gece gelip gittiğim için.. unutmuşum.. 

o ve oğuz beyin verdiği evrakları imzalarken.. kapı tıklatılıp,açıldı.. 

abdullah-- kolay gelsin ,özcan bey.. acil ,ingilizce metin çevirisine ihtiyacım var.. batu beye verebilir miyim.. 
özcan -- (ayağa kalkıp,metni aldı ) gel,hemen çevirelim..  yeni 
elemanın yapamadı mı.. 
abdullah-- herkes meşgul.. aceminin de ,eli ayağına dolaşmış.. başka işim var,bende bakamadım.. 
 oo,irem hanım hoşgeldiniz.. 
irem-- (başımı çevirdim,gülümseyerek ) hoşbuldum abdullah bey.. 
beylerle selamlaştılar.. 

özcan--  herkesi tanıyorsun,otur iki dakika.. bak,şimdi.. 
batu bey,siz yazın.. irem hanım okuyorum..

irem-- peki .. cümle değil ,paragraf olarak okursanız,sevinirim..
bir sayfaymış zaten.. çabucak tamamladık.. 

şenol-- tebrik ederim,süperdi.. 
irem-- teşekkür ederim.. 
batu bey yazdığı kağıtla,asıl belgeyi karşılaştırıp.. abdullah beye uzattı.. 
batu-- buyrun..acemiyi fazla sıkıştırmayın.. ikinci olmuş,birinci bizde.. 

kahkahayla güldüler.. 

irem-- ikinci kim,adı ne.. 
abdullah-- (kalktı ayağa ) bende tebrik ediyorum.. ikincimiz,fahri (...... ) 
irem-- (gülümsedim )sağolun.. fahri beye,selamımı söyleyin lütfen.. 
Ankara da yazılı sınav sonuçlarına bakarken.. karşılaşmıştık..
abdullah-- tamam,söylerim.. ev,eviniz..bekleriz.. 
irem-- (gülerek ) gelirim.. 

o ve muhasebe müdürü gitti.. 
özcan-- irem hanım,hayırlı olsun.. oğuz beyle gidin,işi biraz daha sağlama alalım..  resmiyetiniz,orada tescillenecek..  mal beyanınızı ,istiyoruz.. nedim bey gönderirse, iyi olur.. sonra serbestsiniz.. akşam yayınınız bitince..
 batu bey,size tanıtır çevreyi.. bilgilendirir.. ercan bey de, görevlendirmenizi yapıp.. takviminizi belirleyecek.. gece daha sakin,olur..konuşursunuz.. 

irem-- sağolun.. 
vehbi-- ercan bey,irem hanımı asistanım olarak istiyorum..göz önüne alırsanız,sevinirim.. 
şenol-- bende şubat ve yaz tatilinde ,Ankaraya gelmesini istiyorum..
ercan-- (özcan beye bakıp.. gülerek) rest çekebilir miyim,özcan bey.. 
özcan--(güldü) çek, canım.. nasılsa sohbet ediyoruz..hevesini al..

 kahkahalar atıldı..  oğuz bey,ben ve batu bey.. selam verip ayrıldık odadan... 
batu-- irem hanım,yayın da olacağım.. işiniz bitince,gelirsiniz. 
irem-- tamam.. 

**********

bir saat sonra işlemler, yeni bitmişti ki.. nedim bey ,elden getirdi belgeleri.. oğuz beye teslim ettik.. adamcağız baktı baktı.. 

oğuz-- maaşallah maaşallahh.. kendinizi sıkıntıya sokup..
niye dili geçmiş kullanıyorsunuz ki,irem hanım..

irem-- borçlu hissediyorum dedim ya.. 
oğuz-- valla,bravo.. diğer mal varlığınızı,ihracat-ithalatı hiç katmasam bile.. 
insan.. xxx sanayi dokuma fabrikasına,xxx araba fabrikasına,
bankaya ortak olursa,maaşı hatırlar mı..
güldük.. 

nedim--(kartını  ve kemal beyin kartını ,verdi ) sormak istediğiniz 
bir şey olursa,bekleriz.. oğuz bey.. 
oğuz-- tamam,sizde buyrun.. 

nedim-- gelirim.. irem hanım,işiniz bitti mi.
irem-- yok,batu bey .çevreyi tanıtacak .. birşey mi var.. 
nedim-- acil değil.. çıkınca,görüşelim.. 
irem-- gidebilir miyim,oğuz bey.. 
oğuz-- evet,evet.. hayırlı olsun.. allah utandırmasın.. kartınız 
akşama hazır olur.. 
irem-- amin,teşekkür ederim.. nedim beyi yolcu edip,geliyorum.. 
oğuz-- tamam.. 

kapının önündeki alana çıktık.. yağmur harika yağıyor ama ıslanacak sıra değil.. 

irem-- ne oldu.. 
nedim-- kaan ve ceyda.. ziya beyden yüz bulamayınca.. ailesini arayıp, konuşmuş.. özür dileyip,bizi affedin demişler..  
çok kızsalarda, dediğiniz gibi kabul etmişler.. 
mustafa bey,bekir beyi arayıp.. bizimkiler ne yapmış,biliyor musun diye anlatmış..o da,bak boşuna üzüldünüz.. demek birbirlerini sevdiklerini anlamışlar, gözünüz aydın.. 
akşam yaylaya gidip,kutlayalım.. hüseyin,kemal,güngör nedimi de 
çağır.. ben de,çetinle gelirim demiş..  mustafa bey aradı,lütfen gel diyince..yok diyemedim.. gülderen,iyiyim git dedi ama bana bir iş bulsanız da,gitmesem.. içime sinmiyor..

irem-- kırk yılda bir şey istemiş,ayıp olur..sen git,ben gülderen hanımı.. telefonla ,sık sık rahatsız ederim.. 
nedim-- hah hah hah.. peki,sağolun..
irem-- rica ederim.. 

Hiç yorum yok: