Translate

14 Haziran 2015 Pazar

2423.bölüm..

bekir bey,benim arabamda.. diğerleri de,çetin beyin arabasına bindiler.. hareket ettik.. arka arkaya gidiyoruz.. ilk ışıkta durunca.. telefonun tuşlarına bastım..
irem-- philiple konuşacaktım, bekir ağa.. iki dakika izin istiyorum..
bekir-- tabi tabi..

-- xxx sanayi,genel müdür sekreteri zeynep ben.. nasıl yardımcı olabilirim..
irem-- ben irem kara.. genel müdürünüzle görüşmek istiyorum..
-- bir dakika,lütfen..

philip-- iremm..
irem-- merhaba philip,aramam gecikti kusura bakma.. nasılsın..
philip-- rica ederim,nasıl olduğumu sen söyleyeceksin.. arabada mısın..
irem-- evet,bekir ağayla arabadayız.. radyo binasına gidiyorum..
tahmin ettiğin gibi.. kandırıldığımı hissetmiştim.. iyi ki,kuryeyle
 belgeyi göndermişsin.. sorun kalmadı.. sevgilerimi gönderiyorum sana..
philip-- canım,kızım.. çokk teşekkür ediyorum.. öpüyorum seni..
irem-- bende.. hoşçakal..
philip-- güle güle.. bekir ağaya selam söyle..
bekir-- philip,buradayım.. sağol..
philip-- sizde.. iyi günler..

tuşa basıp,kapattım.. sonra moda evini aradım..
irem-- birde,moda evini arayayım..
bekir-- ara,canım.. düşünüyorum ben..
-- xxx sevim moda evi,buyrun..
irem-- sevim hanım,ben irem kara.. nasılsınız..
-- teşekkür ediyorum,irem hanım.. iyiyiz.. kıyafetleriniz için aradıysanız,tuna bey akşam alacağım demişti..onun için göndermedim..
irem--(gülümseyerek ) yok ,onun için aramadım sevim hanım.. birazdan, kartımı verdiğim üç hanım gelecek.. gelinliklerini sizin dikmenizi arzu ediyorum.. mümkün mü acaba.. gelecek hafta nikahları var..
-- sizin için,mümkün irem hanım.. yetiştiririz..
irem--teşekkür ediyorum.. ücretini,gelip ben ödeyeceğim.. onlara hiç bahsetmeyin bile..
-- elbette,nasıl isterseniz..hıh,geldiler..
irem-- iyi günler,kolay gelsin..
sevim-- sağolun,size de..
kapattım..

bekir-- diyorum ki.. güngör ,mustafa,cevdeti de çağırayım yemeğe..
sen gidinceye kadar,havadan sudan konuşuruz..
irem-- bekir ağa,yapma.. anlarlar,çok ayıp olur.. benden sonra,sen git iş yerlerine.. yada akşam kafa dağıtalım de,ha bak yaylaya da götürebilirsin.. deşarj olurlar..
bekir-- sen çok yaşa,iyi fikir.. kemal,nedim bey ve hüseyini de çağırırım..
irem-- hah hah hah.. çağır,belki gelirler.. aslında,ziyayı da aranıza monte edebilsen..ortamı sağlar..neşelendirir,sana çok yardımı olurdu ama yaşıtınız değil..

bekir-- evet..ben önce ,kaanla konuşayım da.. dalga nasıl geçilir,görsün.. ceyda da,akılsızmış demek ki.. esradan sonra,neler yaşandığını bilmese neyse..  amcasıyla,yengesi boşandı..
babasının da,kriz geçirmesini mi istiyor acaba..

irem-- (otelin önünde durdum.. ) murat beye üzüldüm.. ama yapacak birşey yok.. siz yine yaylaya gidin de,bence ceydayla kaana açıkca söyle.. gelip,özür dilesinler
hak ettikleri paparayı da,yesinler.. sen de,bilmemiş ol..

bekir-- bakacağız artık.. hak etmeyenleri konuşuyoruz,hale bak.. güya,neşeli bir yemek yiyecektim ortağımla..
irem-- (gülümsedim ) yeriz canım.. çetin beyi dolayalım dilimize,eğleniriz..
bekir-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: