Translate

14 Haziran 2015 Pazar

2422.bölüm..

suçlu çocuklar gibi,ağzında paketle içeri girip.. yanıma geldi.. oturdu..
irem-- yere bırak onu..
bıraktı..
nedim-- bu ne,hırsızlık mı yapıyorsun sen..
irem-- yok, bakkal alabilirsin dedi .. ama fazlası zarar,oğlum.. tina aşeriyor olabilir ama alışık değilsiniz.. hasta olur.. bir daha yapma.. parasız alınmaz,çok ayıp..
(çantamdan bozuk para alıp,poşete koydum.. not kağıdına da,kerim amca ,grisininin parasını gönderiyorum.. bir daha verme,hasta olabilirlermiş.. yazdım.. onu da poşete atıp,ağzını bağladım..) bunu bakkala götür,bırak.. dikkatli geç ve oyalanma sakın..
(aldı ağzına,çıktı odadan.. mikrofonu açıp "ali bey max bakkala gidip gelecek.. kontrol et" dedim.. )

çetin-- sizin de,işiniz zor.. herkesten çekiyorsunuz..
güldük..
çetin-- yazdım irem hanım.. (kağıdı verdi..)
irem-- (bizim hesapladığımız kağıtla, karşılaştırdım) evvett.. aynısı..

aşağıdaki kasadan,deste deste sterlinleri çıkarıp,masaya yığdım.. sayıp,çantalarına koymalarını istedim..  bekir beyle borcumuz yoktur-alınmıştır diye yazıp imzalarken.. çetin bey de desteleri ,çantaya yerleştirdi..

nedim,kemal,çetin bey de imzaladılar kağıdı.. kaşeledim.. bir nüshasını ona verdim..

tokalaştık..
bekir-- hayırlı uğurlu olsun.. allah utandırmasın..
irem--amin..sende paramın bereketini,gör.. iyi işlerde, kullan..allah rast getirsin..
bekir-- amin.. hep sen yemek yediriyorsun,şimdi de ben yedireyim..
hadi buyrun..
irem-- ben iş yerine,gelmem..
çetin-- niye..
irem-- öyle işte..
bekir-- otelde yeriz,diyecektim.. sende kolayca,geçersin radyo binasına..
irem-- peki,o olur.. bana beş dakika müsade ederseniz,gideriz..

onlar gidince.. elimi yüzümü yıkayıp,makyajımı yaptım.. başvuru için kağıdımı,kimliğimi kontrol edip..biraz da,para koydum çantama.. aşağıya indim..

mehmet,faruk bey ve yasemin gelmiş.. hepsi salondaydı..
ve faruk beyin,duyduğu anlaşılıyordu..

beraberce,hayırlı olsunnn diye bağırdılar..
gülümseyerek,başımı eğdim..
irem-- çok teşekkür ediyorum.. aldığımız kararlar,hep yüzümüzü güldürsün ,inşallah..
aminnnn dediler..

irem--  acil birşey yoksa.. döndükten sonra,konuşalım diyorum.. 
yasemin-- ayın onbeşine gün aldık,irem hanım.. 
irem-- hayırlı olsunn.. gelinlik,damatlık hazır mı.. 
yasemin-- yok,damatlık kolay alınacak da.. gelinlik,dikilmez hazırlardan kiralayayım diyorum.. 
irem-- şule senin.. 
şule-- biz de aynı,durumdayız.. daha benim hiç birşeyim,yok.. 
faruk-- sözünüzü kesiyorum ama bizde mucize olmuş.. melisin ailesi
anlamadığım bir şekilde.. on gün içinde evlenin,yetiştiririz demişler.. 

irem-- hiii,gözünüz aydın kutlarım faruk beyy.. 
faruk-- sağolun.. 
diğerleri de tebrik ettiler..
irem-- (melise sarıldım )çok sevindim,canım.. sizin de,gelinliğe ihtiyacınız olacak..
melis-- evet ama ben gelinliği çok dert etmiyorum.. nişan ve nikahı düşünüyorum.. 
irem-- bir yol bulacağız,sıkma canını.. (çantamdan kartvizitimi alıp,
uzattım ) bulvarda,xxx sevim moda evi var.. gidin,benim gönderdiğimi söyleyin.. o, gerekeni yapar.. gelinlikleriniz,benden.. şişşş.. hayır demek yok.. 

bekir-- damatlıklar da,benden.. heyytt,itiraz etme farukk.. 
güldük.. 
faruk-- peki.. 
irem-- beylerde gelsin,eşyanızı seçin..alın.. yarın yerleştirilir.. vahide hanım,ben gelince gidersin.. 
vahide-- tamam,sorun değil.. 
irem-- hadi hoşçakalın.. ha,ilter bey.. veterineri ara,tinaya grisininin zararı olur mu sor.. önerisini öğren.. 

ilter-- olur..

Hiç yorum yok: