Translate

13 Haziran 2015 Cumartesi

2412.bölüm..

salih-- mehmet,faruk,davut,sadun bey.. sesiniz çıksın..
mehmet-- pür dikkat izliyoruz,tecrübelenmek için..
nedim-- kelin ilacı olsa, başına sürermiş salih bey..

sacide-- irem,sen söylesene..
irem--  ben daha ne söyleyim,sacide abla.. sınırları yeterince esnettim. aslında otorite yasin ama..
figen-- iremm.. salata ye..
güldük yine..

melis-- yağmurlu anıda,konuşmadan anlaşmışlardır belki..
tuğrul-- bu kadar kalabalıkta romantik olmak,kolay mı..
anar-- ben görmüyorum,ne oluyor orada..
menekşe-- bakışıyorlar anar..
yasemin-- ne bekliyordun anlamadım ki..

çetin-- nizamettin bey,diziniz  ağrıyacak şimdi..
orhan-- hissetmiyordur,çetin bey..
nedim-- bekir bey,fotoğraf makinasının tam sırasıydı..
bekir-- tuna ,yanlışlıkla silerdi yine..
güldük..

tuna-- (kulağıma eğilip) hep senin yüzünden..adam transa geçti..
yardım et,şarkı falan söyle bari..
irem-- (fısıldadım )ben boşuna mı ,konuştum sanıyorsun..

gülşen-- buldumm.. güzel sana bir sözüm var,beni bir yol dinler misin.. diyin, nizamettin bey..
kahkahalarla güldük..

nizamettin beyle,ayla abla da.. alkış ıslık,bravo sesleri arasında..
ayağa kalktılar..
ayla--( bana bakıp) bir şarkısın sen, rica edebilir miyiz..
irem-- emrin olur ablam,sen yeter ki iste...


hep beraber söylüyoruz.. onlar da.. gayet uyumlu olarak dans ediyorlar..
bitirince
irem-- lütfen devam edin..
http://www.youtube.com/watch?v=QOGdXHiYS6I

söyledikten sonra.. elimle gülşen hanıma ,buyur dedim..
gülşen-- durmayın lütfenn..

nizamettin-- çok teşekkür ediyoruz ama sizde buyrun,lütfen..

hepimiz eşlerimizle kalktık.. bekarlar bizi seyretti,dans ederken.. ikişer şarkı söyledik..

irem-- (bekarlara bakıp) arkadaşlar buyrun,oynayalım ..
arpa buğday daneler.. coştum yine dalgalanıyorum ben,mendili eline,mendil verdim geline.. hoplayıver çekirge..
bahça duvarından aştım.. adananın yolları taştan..

söyledik,coştuk,oynadık..
beraberce.. başımla selam verip..

irem-- programıma burada son verirken..

kahkahalarla güldüler.. yerimize otururken.. sacide abla,pencere açtırdı da kendimize geldik..
meyveler,tatlılar içkiler ikram ediliyor.. bir soda istedim bende..

Hiç yorum yok: