Translate

13 Haziran 2015 Cumartesi

2410.bölüm..

masa çok uzun..
bekir-- hanımların karşısına,beyler otursun.. diyorum..

irem-- ses çıkaramayanlar adına da,itiraz ediyorum..
bu kadar zor kavuşmuşsunuz,hayatın fırtınalarını atlatıp.. dinginliğinde başbaşa olmak varken.. asıl hayat şimdi tatlıyken.. niye ayırıyorsun bekir ağa..
diz dize,el ele oturanlar .. birbirlerinin omuzuna hırka verenler..
başlık parası için,gece gündüz çalışanlar..
ömründen ömür gidenler, eskidiniz mi.. (hüseyin abiye bakıp )
hakkımı kullandığım için,size  birşey demiyorum..

güldüler..
bekir-- eşler yanyana oturuyor, o kadar..

yerleşiyoruz..
orhan-- sen görürsün..
irem-- kötü birşey mi dedim..
yahya-- hırka mı veriyordunuz orhan bey..
nizamettin-- o bendim..
yakup-- ömrünüzden ömür mü gitti..
nedim-- o da,bendim..
salih-- başlık parası ,vermediniz herhalde..
bekir-- benden istediler de,vermedim salih bey..
çetin-- vayy,el ele oturuyordunuz demek..
orhan-- evet ama uluorta.. söylenmez ki canım..

salih-- niye,orhan.. bu gayet güzel birşey..
tuğrul-- ziyanın kulağı çınlasın..
yasin-- aman abi,dur şimdi çınlamasın..
hüseyin-- sana niye takılıyor ,o..

tuna-- takılmadığı yok .. biraz abartsa da,tespitleri çok yerinde bence..
irem-- evet, hala beni şaşırtabiliyor.. hiç göründüğü gibi değil..

çorbalarımızı içtik..  kaseleri aldılar.. zeytinyağlılardan alıyoruz tabaklarımıza..

nizamettin-- irem hanım,birinciliklerinizi duydum tebrik ederim..
irem-- teşekkür ederim,nizamettin bey..
ayla--bende ,gurur duydum..
irem-- sağol,ablam..
nizamettin-- ama yönetim kurulu başkanlığından ayrılacakmışsınız,galiba.. plaket verecektik hani..

irem-- (gülerek)evet,öyle de ..yönetim adına, içim rahat ..plaketi vahide hanımın almasından da,mutlu olurum..
yarın son gün,başvurmam lazım..
beni başka bölgeye göndermeyip,okulumu aksatmamam için..
özveri yapanların olduğunu öğrendim.. bir yandan,borçlu hissediyorum.. bir yandan kısıtlanmama..
değip değmeyeceğinin hesabını yapıyorum.. aklım karışık ,o mana da.. ama sizlerin dostluğunu,samimiyetini görünce.. düşünmeyi erteledim.. çok şükür,sağlıklı ..mutlu ve bir aradayız.. özel,genel sevgimiz daim olsun..

aminn dediler..
ayla-- ne güzel duaydı bu..
zerrin-- çevrendeki insanlar da,senin gibi.. iyi,sevecen..  hep yanında ,olacaklarına eminim..
irem-- teşekkür ediyorum,zerrin teyze.. ayla abla.. sizler anlatın,ben
dinleyim bu gece.. değişiklik olsun..

tuğba-- ne anlatalım,biz de herşey aynı.. iş yeniden başladı,yarın gidiyorum..
bilgen-- rüya gibi,geldik.. harika insanlarla tanıştık,gidiyoruz..
buse-- ziyaretler artacak,artık.. diye avunuyoruz..
ayla-- anlayışlı,mutlu dünürler olacaksınız.. kardeşler,evlatlar da çok şanslı..
yahya-- sağolun..
ercan-- herkes nikah için,bir tarih belirlemiş.. siz ne zaman düşünüyorsunuz faruk bey..
faruk--(gülerek)yakında ama büyüklerle, konuşmadık henüz..

tuzluğu alırken....
menekşe-- ben tuz atmayı bile özledim..
gülderen-- bende..
ela-- tadını bile unuttum..
figen-- ortak sıkıntımız..
elif-- olacak o kadar..
irem-- tamam canım,atmıyorum.. tuzluğa bakıyordum ben..
güldüler..

Hiç yorum yok: