Translate

13 Haziran 2015 Cumartesi

2409.bölüm..

çok tatlı insanlarmış.. on beş dakika sonra.. neşeyle arabama binip,hareket ettim..  gittiğimi ve konuştuğumu onlarda söylemeyecek..bende.. zaten önemli olan ;faruk beyin,kurulu düzeni.. her imkanı varken.. saygısını ve melis için,
katlandığı maduriyetini anlamalarıydı..
""
 irem-- başkasına anlatırken duydum..
"niyetimi konuşmaya fırsatımız olmadı ki,ev arıyordum..
 ben melisi seviyorum.. aile olacağız derken.. senden asla
 istemiyorum demesi,çok dokundu.. elimiz ekmek tutuyor , şükür..
senin,benim olmamalı.. evimizi kurmak için, desteğe muhtaç değiliz ki.. anne-babaya ihtiyacımız var bizim .."dedi..
çok üzülmüş.. eşya için,damadınızın kalbini kırmaya değer mi..
siz, ömür boyu birbirinizin yüzüne bakacaksınız..
düğün yazın,istediğiniz gibi olur da.. o sizleri anne-baba olarak görür mü onu bilmiyorum.. bırakın,on gün diyorsa.. istediği olsun..
kızınızın mutluluğu söz konusu.. yine de, beyaz eşya mobilya almayı arzu ediyorsanız..  sizin ve benim aramızda kalacağı sözünü vererek.. almaya talibim..

şennur (annesi)--  böyle , düşünmemiştim.. niyetim bu değildi.
haldun(babası)--  hevesini kırdın ,demiştim sana.. melisin,beyaz
eşyalarını.. mutfak takımlarını  ayırttık, irem hanım.. gidip modelini ,beğenecek o kadar.. maddi bir sıkıntımız da,yok çok şükür.. yine de ilginiz için,teşekkür ederiz..
şennur; daha nişan yok,tezini bitirir.. yazın da,düğünü yaparız.. akrabalar rahat rahat gelirler diyordu.. beklemeyi istemesinin sebebi bu,aslında.. on güne yetiştiririz..  kısmeti olan gelir,istedikleri gibi olsun..
irem-- sağolun,anlayışınız için.. herhangi bir şeye ihtiyacınız olursa.. hiç çekinmeyin lütfen.. aramanız yeter.. ben izninizi istiyorum..

haldun-- sağol..  izin,senin.. yine bekleriz..  yarın çağırır,konuşuruz.." dedi.. ""

konuştuklarımızı düşünürken.. bekir beylerin malikanesine geldim.. görevli ,sürgülü demir kapıyı açtı.. içeri girdim.. çakıllı yoldan ilerliyorum.. sağ taraf ışıl ışıl ,aydınlatılmış bahçe..
sol taraf  garaj ama maaşallah yer yok.. evin önüne kadar, gittim bende..
 çantamı,tatlıyı alıp..indim.. hemen şemsiye açtı bir bey..
on basamaklı geniş merdiveni çıkarken ıslanmadım..

irem-- teşekkür ederim..
-- rica ederim.. arzu ederseniz,arabanızı garaja aldırabilirim..
irem-- peki(anahtarı verdim )

içeri ilk defa giriyorum.. holü bile muhteşem.. sacide abla karşıladı,güler yüzle.. gayet şık..

sacide-- hoşgeldin,kızımm..
irem-- hoşbuldum ablacım..
öpüştük.. tatlıyı verdim..
sacide-- ne zahmet ettin..
irem-- zahmet olur mu hiç..

hizmetçilerden birisine verip,koluma girdi.. salona gidiyoruz ağır ağır..

sacide-- (kısık sesle) ayla ile nizamettin beyin arası epeycedir tatsız.. yaş dönümü huysuzluğuyla,kadını bıktırmış.. boşanmaktan bahseder olmuştu..  meseleyi bugün,anlattırdık ve..
bilgen,buse,elif,mürvet hanımla beraber.. aylayı kocanı harcama ,fırsat ver diye ikna ettik..sayılır.. nizamettin bey de,yeni geldi.. beyler de onu,çembere aldılar..
birbirlerini fark ettirmek de ,sana kaldı..  olayımız bu,gazamız mübarek olsun..

irem-- hah hah hah.. ilahi sacide abla,çok da tatsızdım ama elimden geleni yaparım.. bana tiyo ver.. çocukları yüzünden mi anlaşamıyorlar..
sacide-- evet..kızı ,evlenmek istiyormuş.. nizamettin bey,okulun bitmeden olmaz demiş.. ama oğlu diplomayı daha almadan, nikah davetiyesi göndermiş anne-babasına... ayla heyecanlanıp,valiz hazırlamaya başlayınca.. şaşırmadın bile.. biliyordun da,bana söylemedin demek..  senden hiç ummazdım.. diyince, film kopmuş.. o moral bozukluğuyla ..ayla da,gitmemiş nikaha.. son iki aydır, pişmanım diye yalvarıyormuş ama yüz vermiyormuş ,ayla..

irem-- konu hassasmış.. eğer ortam uygun olursa.. bir kaç kelime ederim..  sacide abla..
sacide-- tamam tamam.. ha,figen-yasin,nedim-gülderen ,ela -tuğrul ,zerrin hanımlar,orhan-menekşe de
 burada.. gitmeleri kolay olur dedim..
irem-- çok sağol..

salona girdik.. ağır,ihtişamlı  takımlar ..devasa salona göre..
 tuna dahil, herkes gelmiş.. oturuyorlardı,içki servisi yapılmış.. beni görünce kalktılar..

irem--  lütfen rahatsız olmayın..
bekir-- hoşgeldin..
irem-- hoşbuldum..(onunla ve sıradan herkesle tokalaşıp
öptüm..  )

sacide-- yemek salonuna geçebiliriz,buyrun lütfen..
peki diyip yürüdüler,masanın olduğu tarafa..

tuna-- (kısık sesle ) niye geciktin ve bariz belli ediyorsun..
irem-- ancak gelebildim.. bu kadar oluyor,idare et..

Hiç yorum yok: