Translate

13 Haziran 2015 Cumartesi

2405.bölüm..

saat beşte,yağmur minik minik atıştırırken.. köşke geldim..
ali beyle ,selamlaşıp.. max ve tinanın yeni evini görmek için bahçenin arka tarafına, yürüdüm..
 yerleşmişler,beni görünce geldiler hemen kapıya..
başlarını okşarken göz attım,içeriye.. mamaları ,suları konulmuş.. yavrular için.. geniş ve yumuşak zeminli bir yer ayrılmış.. bir sürü de oyuncak var.. gülerek ,ödül büsküisinden verdim ikisine de..

 yağmura aldırmayıp, ağır ağır dolaştım bahçede.. kameriyeye oturdum.. etrafıma bakarken melis,derya ve gülşen hanım çay ve şemsiyeyle geldiler yanıma.

gülşen-- rahatsız etmiyoruz değil mi..
irem-- etmiyorsunuz,buyrun lütfen.. melis hoşgeldin..
oturdular..
melis-- hoşbuldum.. iyi misiniz..
irem-- iyiyim canım.. sen nasılsın..
melis-- iyi ve yorgunum.. son iki gün,canımıza okudular.. mürvet hanımın, çok iyi bir seçim olduğunu söyleyebilirim..
irem-- sende,o da,bizde emeğimizin karşılığını alırız inşallah.. (çayımdan bir yudum alıp) siz ne yaptınız derya..

derya-- sorunsuz aldık,tırı.. gülderen hanımın,philibin,bekir beyin selamları var..
irem-- as.. sağolsunlar.. gülşen hanım,başvurdunuz mu..

gülşen-- evet.. şimdi de,bağlanıyor.. erkekler eve gitti.. ne candan,ne tatlı insanlarmış.. biz perdelerimizi de,seçtik..  güngör bey,hepimizi çaya davet etti..mustafa bey,cevdet bey uğrayıp..bize gidelim dediler..
nereden gördüyse,nedim bey bana da gelin,diye seslendi.. onu da ziyaret ettik..
kemal bey,gülderen hanım,bekir bey sitemle arayıp.. uğramadan gitmeyin dediler.. hepsine uğradık.. sadun beyi,atlamak olmazdı.. ona da  gittik.. hala başım dönüyor.. mersine gitmeyi, gözüm yemedi..

güldük..

derya-- aileniz duyarsa,üzülmez mi..
gülşen-- evde yoklar ki.. mersini göreyim diye,gidecektik..
ben tek çocuğum, ilişkimiz de çok samimidir.. davutu tanıdım, ilk onlara söyledim.. geldiler,tanıştılar..bir kaç gün,kaldılar.. biz sevdik,karar seni dediler.. buraya geleceğimi de, biliyorlar..

melis-- e biliyorlarsa,niye evde yoklar öyleyse..

gülşen-- çünkü.. Ankaradalar.. ikisi de,emekli ses ve saz sanatçısı..
akranlarıyla,bir gurupları var.. toplanıp,eskiyi yad ediyorlar..
normalde de.. onları evde bulmak,biraz zordur.. yurt içi-yurt dışı turlarla seyahat ederler durmadan..
derya-- en güzelini yapıyorlar,desene..
gülşen-- evet..

irem-- melis,derya üşümeyin ha.. hava serin..
derya--evet de.. sizi çalışma saati ,ilk defa burada düşünceli görünce.. geldik..kötü birşey mi,oldu..

irem-- yok canım.. özcan beyle konuştuk,epeyce.. onları düşünüyordum..
yarına başvurmam gerekiyor ya.. genel toplantı yapılmış,onu anlattı..  beni bütün bölgelerden istemişler..
ankara merkez,bastırmış.. kadrolu olunca,tv de yetiştirmek için
çağıracaklarmış..
mr.smith,yavuz ve özcan bey.. okul durumunu söyleyip..
bbc,tv ve radyonun tüm imkanlarını sunup.. görevlendirme ve
 yetiştirmeyi biz yaparız demişler.. kabul edilmiş.. mezun oluncaya
kadar,buradasınız.. ama yazları seminerlere,geçici görevle.. herhangi bir bölgeye, çağırılmaya hazır olun dedi.. tabi,gitmiyorum deme şansım yok..
buraya.. oraya,emek vermişim.. ama işimin yeri ayrı..kendimi sıkıntıya ,sokmama değip değmeyeceğine karar vermeye çalışıyorum yani..
birde hayal kırıklığına uğratacağım insanlara,mahçup olma meselesi var.
melis-- öyle birşey olmayacağına, eminim..
bir başka konuyla alakalı olarak, konuşmak istiyorum sizinle..

tuğrul-- (mutfağın,bahçeye açılan kapısından bakarak seslendi )irem hanımm,telefonn..
 (el işaretiyle kim dedim ) sacide hanım,arıyor..

kalktık.. ben aceleyle,yürüyüp mutfağa girdim... ahizeyi alıp..
irem-- sacide ablam,buyur..
sacide-- neyin var,dışarıda oturuyor muşsun..
irem-- (gülşen hanım,melis ve derya da girdiler içeriye ) mekan değiştirelim dedik.. konuşuyorduk,dışarıda.. siz ne yapıyorsunuz..

sacide-- iyiyiz,keyfimiz yerinde..mürvet hanımı yolcu ettik,bedri bey götürdü..
çetin-tuğba, hüseyin-elif,ayla burada..nizamettin bey de gelecek..
sizlerin gelmesini de istiyoruz ama hepinizin.. yemekte beraber olalım,tamam mı..

irem-- ablam sağol da.. daha tuna gelmedi.. dolu yemeğimiz var..
siz buyrun,burada yiyelim.. zahmet vermeyelim sana..
zerrin teyzeler de,bilgen hanımlarda buradan gidecekler zaten..

sacide-- şişş..
irem-- hah hah hah.. peki söylerim..
sacide-- hah şöyle.. hadi bekliyoruz..
irem-- tamam..

Hiç yorum yok: