Translate

13 Haziran 2015 Cumartesi

2404.bölüm..

irem-- her detayı.. çok düşündüğüme,düşündüğümüze.. inanın lütfen.. duyan dostlarımızın tepkileri de ,bu yönde.. bizi uyardığınız için de sağolun..
eşime,kendime güvenmesem göndermezdim.. çılgınlığımın da,sınırı var.bizde kararma olmayacağına eminim..
 yaş farkına rağmen.. arkadaşça ,dertleştiğimiz varsayımıyla;..
önerilerimi söylemek istiyorum..

sevginizi muhatabınıza,hissettirin.. yani böyle
maddi birşey yapmanızdan bahsetmiyorum.. kalıplaşmış tavrınızı bırakıp,şaşırtın.. başkasının ne diyeceğini önemsemeyin.. buket değilde,bir çiçek koparıp verin..
kendi içinizden geldiği gibi,not yazın.. götürüp eline vermeyin de..
bulacağı bir yere koyun.. mazide kalan,eşya yada anıyı paylaşın..
unutmadığınızı ..hala sevginizin,devam ettiğini anlasın..
hiç birşey yapamıyorsanız,gözlerine bakın.. biz dediniz,demek ki
duygularınız karşılıklı.. korkmayın..bakışlar mutlaka yerine ulaşır,
egoyu da.. kararmayı da siler,atar.. (susup, başımı eğdim )
hadsizlik saymadığınızı umabilir miyim..

özcan-- saymadım,bak bana..
irem-- (baktım yüzüne.. hayretle bana bakıyor)
özcan-- sen bana ne söylediğinin,farkında mısın.. aklın başında mı,onu anlamaya çalışıyorum..
irem-- evett..ben samimiyetle anlattım,siz de bana ..aynı samimiyetle.. kendinizden örnek verdiniz..  elmanın önemini, kararmanın nasıl giderileceğini biliyorsam.. saklamak.. huzursuzluk verir bana..
belki dediklerim faydalı olabilir.. uygular ve kavuşursunuz..
henüz kadrolu değilken.. sizi elma olarak görmek istediğimi söylüyorum.. ne var bunda..

özcan-- hahhh hah hah..

ercan bey,kapıyı tıklatıp girdi.. katıla katıla gülen özcan beyle,bana bakıp..

ercan-- irem hanım,özcan beye ne oldu..
irem-- komik birşey söylemedim ama gülüyor niyeyse..

özcan bey gözlerinden gelen yaşı, elleriyle silerken..

özcan-- beni  elma olarak görmek istiyormuşş..  ..hah hah hah..
ercan-- hı.. nasıl yani..
irem-- aman özcan beyy.. mecazi anlamda dedim..
 ercan-- irem hanım.. mecazi de olsa.. elma olarak görmek istiyorum denir mi hiç.. böyle, fit bir vucuda sahipken.. kilo mu alsın,
demek istediniz anlamadım ki.. minicik göbeğimden dolayı ,bana deseniz neyse..

irem-- özcan-- hah hah hah..

kapı açık,sesimiz yankılandı herhalde.. batu bey de.. telaşla girdi..
ercan bey kolonya veriyor bize..

batu-- ne yaptınız,özcan beye..
irem-- güldürdüm,stres atıyor.. kolaysa,siz yapın..
batu-- kadrolu oldunuz mu..
irem-- hayır.. niye..

batu--  olduktan sonra,güldürürseniz tebrik edeceğim..
irem-- olursam,hatırlatırım.. özcan bey,iyisiniz değil mi..
özcan-- evet.. bir yıllık,güldüm sayenizde.. bu gece,siz benim dediklerimi düşünün.. bende sizin dediklerinizi..
irem-- (gülümsedim ) elbette ama biz eylem aşamasındayız.. darısı size ,olsun.. bana müsade.. iyi günler diliyorum..
 (kalktım )
özcan-- (o da kalktı ayağa.. tokalaştık) size de.. bekliyoruz..
irem-- (gülümsedim ) öğlen geleceğim..

ercan ve batu beye başımla selam verip.. çıktım odadan..

Hiç yorum yok: