Translate

13 Haziran 2015 Cumartesi

2399.bölüm..

fevzi-- biz iyiyiz..
oya-- evet ..şükür halimize ,feryal hanım gidecek diye üzülmüştük..
sürpriz güzel oldu..

vecdi-- üçüncü sınıfta olmak, nasıl bir duygu irem hanım..
irem-- henüz anlamadım,vecdi bey..
meryem-- anlatmaya gönüllüler varmış duyduğumuza göre..
orhan-- sıra bize gelmedi daha.. mr.ronald harici olarak,çok zorlayacak gibi,görülüyor..

galip-- iki yıl önce salihanın asistanlığını ,yüzünün akıyla tamamladı ya.. mr.ronald.. dokunmaz kızıma..

saliha-- iyi birşey mi,söyledin.. kötü mü ..anlamadım galip..
irem-- iyiydi canım.. hadi buyrun,lütfen..
philip-- müsait olduğunda,eve gel.. seninle konuşmak istiyorum..
irem-- tamam.. acilse,bekleme..
philip-- yok değil..

menekşe-- bunu da mı,beraber yaptınız.. siz ne zaman çalışıyorsunuz,anlamadım ki..
bilgen--harika olmuş..
mürvet-- bende çok beğendim..
sacide-- bende..
irem-- afiyet olsun.. bu pişmiş,hazır geldi..

nedim-- ama bizde,yaptık birşeyler..
mehmet-- kaçırdık mı,mutfak sefasını..
nedim-- evet,maalesef..
davut-- harikaydı o,çalışma..
bekir-- bir daha beni de çağır,merak ediyorum..

yakup-- birde irem hanımla çalışmak zor ,diyordunuz..
faruk-- inandınız mı yoksa..
gülderen-- öyle olsa,koşa koşa gelir miyiz.. kemal bey,bir gelişme yok değil mi..
ayşe-- ne gibi..
kemal-- sorma ayşe.. yok, gülderen hanım..
irem-- (gülerek ) ayşe hanım,eşiniz ve gülderen hanıma dolma kalem alacağım da.. onu soruyorlar..

nedim-- kıskandılar,biraz..
güldüler..

ela-- menekşe,sizin nereden haberiniz oldu.. tuna,tuğrula nasıl ulaştınız.
tuna-- ben yakındım,yemeğe geldim ela.. ercandan haberim vardı da.. salih beylerle ,karşılaşmak çok güzel bir sürpriz oldu..

saliha-- bizlere de.. sağolun..
menekşe-- vahide hanım aradı.. sağolsun..bende orhanla,tuğrulu çağırdım..
kemal-- ayşe,bende seni görünce şaşırdım..
ayşe-- veli toplantısına gelmiştim.. meryem hanım,vecdi beyle beraber çıktık..uğrayalım dedik.. kayınvalidemiz seviyormuş..

yemek servisi yapılıyor,yeniden..

irem-- çok sevindim,geldiğiniz için.. hep kısmetli olun inşaallah..
güngör bey,cris,elizabeth,rekin,bekir ağa,said,sacide abla sizin sesiniz niye çıkmadı..

bekir-- iş-güç yoruldum ben.
sacide-- (gülerek) ben seni seviyorum, biliyorsun değil mi..
irem-- biliyorum,ablam.. sağol..

said-- irem hanım,işle ilgili yardımınıza ihtiyacım var.. öğleden sonra.. on dakika bana uğrarsanız sevinirim..
irem-- peki,said.. uğrarım..

rekin-- ben yeni geldim,hava değişikliği çarptı sanırım..
tuna-- hayırdır,said.. yardım ne için..
said-- birkaç hanım,müşterim gelecek de..
bekir-- e kalemleri ,sen al öyleyse..
said-- alırım,tabi..
irem-- yok yok.. ben alacağım onları.. yardım dedi,karşılıksız olacak..
güngör-- bende istiyorum ama konu tahminini sana bırakıyorum..
irem-- (gülümsedim ) hiç kimse anlamadı,güngör bey.. rahat olun..

güldüler..
elizabeth-- esmer tijenle çalışmaya başladık..sana çok selamı var..
irem-- as.. sizde selam söyleyin..
cris--(gülerek) özel konuşalım,irem..
irem-- pekii.. betül,sen nasılsın..

betül-- iyiyim,irem hanım.. doktor da,onayladı..
irem-- sevindim canım..
buse-- annen,baban nasıllar betül..
betül-- iyiler.. babam dün gitti,annem burada.. üşütüp,hasta olmuştum.. geldi sağolsun..
bilgen-- çok selam söyle.. görmek isterdik ama dönmemiz lazım..
betül-- as..

Hiç yorum yok: