Translate

13 Haziran 2015 Cumartesi

2398.bölüm..

derya-- gözünüz aydın,ela hanım..
ela-- teşekkür ederim,derya..
vahide-- ela hanım,maaşallah.. yüzünüz gülmüş..
ela-- sağolun,vahide hanım..

vahide-- sizde.. buyrun lütfen,yemeği bahçede yiyelim istedik..

zahmet oldu,diyorlar..
derya-- ne zahmeti..
mürvet-- kurtun yanından nasıl geçeceğim ben.. niye içeride,irem..
irem-- maxx,niye içeride olduğunuzu.. mürvet ablaya anlat bakayım..

max tinanın karnına eğilip, tüylerini yaladı..ve mürvet ablaya baktı..  tina da,patisiyle gözlerini kapattı..

mürvet-- aa.. yavruları mı olacak..
buse-- tina da,utandı mı yani..

bedri-- evet.. ikisi de,eğitimli harika kurtlardır.. ama aştılar kendilerini..konuşacaklarını düşünüyoruz..

irem-- kulubelerinin, konforunu artırıp.. aile olarak, rahat etsinler istedik.. ama tina yatıyor diye,yaklaştırmamış adamları.. onun için,içeriye çağırdım mürvet abla.. bana ,tunaya.. buraya, herhangi bir sevdiğine, zarar vereceğini hissetmezse.. hiç korkma..

nedim-- çok doğru söylediniz..
ela-- katılıyorum..
yahya-- behzat da,anlata anlata bitiremedi..
yakup-- sahi nerede onlar..
derya-- bahçedeler..

çıktık kapıdan.. köşkün yan tarafına kurulmuş masa.. maaşallah yok yok.. ama asıl gelenler şaşırttı beni..
 tuna,tuğrul abi..
bekir bey-sacide abla,rekin,anar-yasemin.. said,tuğrul-betül,mehmet-şule--behzat-feryal,sadun-şermin,orhan-menekşe,güngör-cris,elizabeth-philip,gülderen hanım..
ayşe hanım,faruk bey,davut-gülşen..fevzi-oya, vecdi-meryem,galip-saliha, batu-melek,tamer-candan..

oturuyordu masada.. kalktılar.. sarılıp,hoşgeldiniz diyorlar.. bende gelenlere hoşgeldiniz dedim.. abime öylesine merhaba dedim de,ela onu da demedi.. .. tanıştırdım.. herkes yerleşince. kazanın başına geçtim..

irem-- ne iyi ettiniz,ayaklarınıza sağlık..
 (kepçeyi aldım,tabaklara koyuyorum..
bedri,songül,ilter ,faruk bey.. servis yapıyorlar.. orhan,salih,tuğrul,ercan konuşuyor aralarında.. güngör,bekir,yahya,yakup,tuna,fevzi,galip,vecdi de,kendi
aralarında gruplaştılar.. hanımlarda,konuşuyorlar.. ali bey içinde,tepsi hazırlamış songül.. onun yemeğini de koydum.. turgut götürdü ) sağdan başlayıp,bir -iki cümleyle halinizi anlatın lütfen..

behzat-- ben çok iyiyim..
feryal-- şaşkınım..
şermin-- bende,olaylara ..tavır ve kişilere inanmakta zorlanıyorum..
sadun-- ben iyiyim,adres getirdim size..
anar-- yarın harika olacağım..
yasemin-- umuyoruz..
batu-- güzel ve verimli bir gün benim için.. ama başkaları,biraz
korkmuş olabilir..
melek-- söyleme bari..
tamer-- geceyi unuttu..
candan-- irem hatırlatır..
mürvet-- kesinlikle..

kahkahayla güldük..

Hiç yorum yok: