Translate

13 Haziran 2015 Cumartesi

2397.bölüm..

gülerek kapattım telefonu..

irem-- duyduğuma göre,dünürünüzle tanışıyor muşum..

yakup-- yaa,öyleymiş.. bize sizi anlatmaya kalktı.. baldız,biz size
anlatalım diyince.. laf lafı açtı,sohbet etik epeyce..
buse-- çok tatlı insanlarmış,sizler gibi onları da çok sevdik..
bilgen-- her alanda,fikirleriniz isabetli irem hanım.. behzatı,gönül rahatlığıyla bırakıyorum..

yahya-- bunu bilgenden duyacağım,kimin aklına gelirdi..
salih-- iremin etkisi varsa,şaşırmayın bence..
mürvet-- ikna gücü,yüksek..
kemal-- ona ne şüphe..

irem-- teşekkür ediyorum,da..ben ikna etmedim..
bilgen hanım,anne-abla konumunda.. kalabilirsin demeye gelmişler zaten.. behzat bey ,feryal hanım ve  arkadaşlarının samimiyetini görüp.. sabah da,aileyle tanışınca.. gönlü rahatlamış.. ben yakışıyorlar demiştim,sadece..

bedri kapıyı tıklatıp,açtı.. elayla bize bakıyorlar.. şaşkınlığı ,
o kadar belli ki..

bedri-- irem hanım,ela hanımı zorla getirdim..
irem--(ayağa kalkıp,yanına gittim .. ellerini tutup)  hoşgeldin,elacığım..
ela-- hoşbuldum.. (sarılıp,öptü yanaklarımı .. biraz çekilip,gülümseyerek ) seni seviyorum,elticiğim..

irem-- (gülümsedim ) bende seni.. çok değerlisin benim için..
ela-- sağol..

salih-- siz ne zamandır görüşmüyor sunuz..
ela-- bir gün oldu..
ercan-- ama ben ablamı bir yıldır görmedim..
irem-- (bıraktım) senindir,buyur..

sarıldılar elayla.. salih bey,çekill sıra bende diyip..aldı elayı kollarına.. ben gözlerim dolu dolu bakarken..

mürvet-- iremm.. bak bu,olmadı şimdi..
nedim-- burada her an herşey olabilir,mürvet hanım..
kemal-- bizim patron,sürprizi sever.. ela hanım,küçük kayın biraderinin eşi.. salih bey,babası.. zerrin hanım,annesi.. ercan bey de,kardeşi..

ela-- (bir eli,babasının avucunda.. bir eliyle nemlenen gözlerini silerek.. nedim ve kemal beyle selamlaştı )
iremi,bilmeme rağmen..bedri bey aileniz geldi dediğinde,inanmadım..  ama doğruymuş.. şaşkınlığım ondan.. ben ela..
bilgen-- ben bilgen,kardeşim buse,eşi yakup,eşim yahya.. memnun olduk ela hanım..
lütfen kısıtlamayın kendinizi.. böyle aileniz,böyle eltiniz var.. ne mutlu size..

ela-- (güldü ) sağolun haklısınız.. istesem de,biraz dikkat etmem
 gerekiyor.. yapamadıklarımı ,ireme söylüyorum..
irem-- takla mı atayım yine..
nedim-- aa,sizde mi atıyorsunuz..
ela-- öyleymiş de, göremedik.. tuna havada yakaladı..

kahkahalarla güldüler..

irem-- canımm,siz konuşup  gelin.. yemek yiyelim.olur mu..
ela-- akşam konuşuruz.. yoksa,gidecek miydiniz salih bey.. zerrin hanım.
ercan-- ablaa,bir yerleşelim de..  gelecek hafta bayram,sen gelirsin..
ahu gelecek.. hepimiz toplanacağız.. izin ver,hadi..
ela-- sende bana izin ver.. üç gün istiyorum,çok değil bence..

salih-- evet kızım,çok değil.. bizde seni çok özledik,kalmak da istiyoruz..
zerrin-- elacığım ;vahit bey,gelmek istiyormuş da..
buyursun,tanışalım dedik.. durum bu..
ela-- tamam,canım.. gidebilirsiniz..  ben ne dedim ki..

kahkahalar atıldı.. beraber indik aşağıya..

Hiç yorum yok: