Translate

13 Haziran 2015 Cumartesi

2396.bölüm..

nedim beyin,gösterdiği yerleri imzaladım.. şule,vahide hanım da
imzaladı ikisini de..

hayırlı olsun dilekleriyle.. tebrik ettik birbirimizi..
kemal-- şule hanım,hepsinin fotokopisini istiyorum..
şule-- tamam kemal bey..

turgut,şule,vahide hanım indiler..  masayı bahçeye hazırlayalım demişler sıkışılmaması için.. devasa şemsiyeleri de,açmışlar..
behzat,bahri faruk mehmet,davut,gülşen hanım songüle yardım ediyorlar..

nedim-- (sigara ikram etti,hepimize.. )salih bey,sırrınız nedir ..
geçen yıldan daha genç görünüyorsun maaşallah.. sami bey de,gençleşmişti..
mürvet-- sami duymasın,havalara giriyor..
zerrin-- hiç sorma şekerim,salih de öyle..
güldük..
salih-- hanımlardan kaynaklanıyor,nedim bey.. gençlik değil de,yavaş yaşlanma diyelim..
irem-- mutluluğunuz daim olsun..
amin dediler..

irem-- müsadeniz olursa,sizi misafirlerimle tanıştırmak istiyorum..
eminim onlarla da çok iyi anlaşacaksınız.. bedri beyin,ablaları ve enişteleri ,dün gece ziyaretimize geldiler Antalyadan.. abisi behzat bey,buralı bir hanımla evlenecek.. aileler tanıştı yani..

salih-- elbette,memnun oluruz..
mürvet-- aşağıdalarsa,inelim hemen..
irem-- onları davet edeyim.. yemek için beraber ineriz,mürvet abla.. bana iki dakika izin verirseniz..

tabi dediler.. ben asansörle indim.. hoşgeldiniz diyip,tokalaştım..
ve yukarı davet ettim.. geldiler..

hepsini birbiriyle tanıştırdım.. koltuklar çekildi,sohbet ediliyor..
hemen hemen yaşıt olunca.. kaynaştılar birden..

çaktırmadan turgutu aradım..
turgut-- efendim..
irem-- (kısık sesle )annen ,zeliha hanımın geleceğini biliyor muymuş..
turgut-- kısmen.. gelirim demiş de,bugün olduğundan haberi yokmuş.. annem aradı az önce.. sabah arayıp,müsaitseniz saat üç gibi geleceğiz demiş.. betülün doktor kontrolü varmış herhalde..

irem-- anladım.. muhtemelen gitmek istiyorsundur da,biraz geride kal bence..
turgut-- peki.. gelirken de,bahsettik akşam götürebileceğimizi..
memnun oluruz dediler.. ama bedri daha ailesine soramadı..
irem-- (gülümseyerek ) tamam.. seni de göndereceğim..onu da.. bir gece tatil yapın..

turgut-- tatil? geride kalmak.. onların bize geldiği gün,olmak
 zorunda mıydı..
irem-- hah hah hah.. evet,bence tam zamanı..

betül-- turgut..
turgut-- betülll.. hoşgeldin de,iyi misin.. nereden geliyorsun....
betül-- iyiyim,canım.. doktordan,geliyorum...
irem-- (monitöre baktım hemen .. betül içeri girmiş..) ben sana ne
dedimm..
turgut-- hemen ilgileneceğim,iyi günler..
irem-- abartma..
turgut-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: