Translate

13 Haziran 2015 Cumartesi

2395.bölüm..

önce esma kadınla,fatmayı aradım... tebrik ve teşekkür ettim.. sonra,görmeye geleceğim dedim.. memnun oldular..
kemal bey ,geldi o sırada.. bir saat son değişiklikleri, gözden geçirdik..
ilter,şule ,yasemin derya nın katılımıyla ,alacak verecek tablosu
oluşturduk.. üçümüz kaldığımızda.. mal beyanını onayladım..
yönetim kurulu başkanlığından ayrılmak için
dilekçe yazdım.. vahide hanımı ve yönetim kurulunu yetkilendirdim.. nedim beye verdim de,henüz onaylatma dedim..

kemal-- (çizelgeye bakıp) bravo doğrusu.. bir hafta içinde,ithalat beklentimizin de,üstüne çıktı..yeni sipariş verildi..
nedim-- yasemin 1,bedri 2,ilter şu anda 3,derya -turgut 4 numarada.. ciroları bakımından.. şule sollayacak mı,sizce..

irem-- kendince iyi bir yerde olacağı kesin.. arabayla,kıyafeti karşılaştırmak haksızlık olur.. birde erkin bey lastik fabrikasıyla,sıralamaya girecek..  bu ay sonunda.. bekir beye,tüm borcumu yatırmayı düşünüyorum.. asıl o zaman, kara geçeceğiz.. bu kredi-hibe alma konusunda ne düşünüyorsunuz..


kemal-- imkan güzel ama hiçbir şirket için,gerekli değil..
gözetime girmenize değmez bence..
nedim--  kullanabilirsiniz,hak etmişsiniz de.. bir bulaşırsanız,sonu
gelmez .. rahatsız olmanın alemi yok.. hem siz olmayacaksınız.. dokunmayalım ,bence de..
irem-- iyi.. (monitöre bakıp) evett,bayilerimiz geldi.. tanışmışlar.. bedriyle turgutu, gece giderlerse.onlarla göndereyim diyorum.. bir gün tatil iyi gelir.. turgut çok bunalmış.. gitmek isterseniz,sizde buyrun..

kemal--  çiftliğe bile gelemedik ki..
çocukların dersleri,benim işler gidemiyoruz bir yere..
sorayım,ayşeye ..belki kaçabiliriz..
nedim-- gülderen çalışıyor ve gece dinlenmek istiyor.. çok da,zorlanıp  yoruluyor ama hiç sesi çıkmıyor.. tamer gidecek,yerine birisi geldi.. onu yetiştirecek.. bizde pek umut yok gibi..
irem-- sorarsınız.. allah annelerin yardımcısı olsun da,sizlerde yardım edin.. sevgiyle gözüne bakın,o bile yeter..

turgut kapıyı açınca,kalktık karşılamak için..
irem-- hoşgeldinizz..
hoşbulduk dediler..
turgut--  tanıştırayım.. mürvet hanım,zerrin hanım,ercan,salih
bey..  avukatımız nedim bey,mali müşavirimiz kemal bey..

 tokalaşma,öpme..hal hatır sorma faslından sonra..
mürvet-- ben teşekkür ediyorum..tek başına özel uçakla Erzuruma
 gidip.. böyle harika insanlarla tanışmaktan, çok memnun oldum iremciğim..
zerrin-- biz de çok sevdik sizi,mürvet hanım..
irem-- (gülerek) rica ederim,bende anlaşmanızdan memnun oldum..
salih-- zahmet etmişsin,bize büyük sürpriz oldu..
irem-- estafurullah salih amca.. elayı görmeden gitmene ,gönlüm razı olmadı..
salih-- sağol.. haberi yok.. şaşıracak.. tuna ,annen baban nasıllar..
irem-- çok şükür,iyiler.. annem babam,firar etti.. abimin yanındalar..  üç buçuk aydır,görmedim.. bülentle,yelizin ikiz bebekleri ve abimin oğluyla ,torun hasreti gideriyorlarmış..
 siz nasılsınız ercan bey.. lale de,iyidir umarım..
ercan-- sağlığımız,iyi de.. çok sıkıntılıydık.. piyango gibi,oldu teklifiniz.. selamı var,İzmire gitti.. eşyaları karşılayacak..

irem-- as.. kısmetmiş,tanıdık kazansın istedim.. sıkıntınızın,ödülü olur inşallah..  ne ikram edeyim size..

çay olur dediler.. istedim..
irem-- melis,bedri bey neredeler turgut..
turgut-- bedri bey,ela hanımı almaya gitti.. melis seminere katılanlar arasında.. bakanlık onaylı,sertifika ve izin belgesi almaya hak kazanmış.. ama öğlen vereceklermiş..
dediklerinizi yaptıktan sonra, akşam üstü orada olurum dedi..
irem-- tamam..

turgut, ercan beyin ve mürvet ablanın imzaladığı sözleşmeleri verdi..
mağaza bilgilerini de,onlardan aldım.. şartlar uygun sahiden..
kefillerinin ve kendilerinin imzaları atılmış.. avukat,iletişim bilgileri ve ödeme planı onaylanmış..
irem-- bana yada şule hanıma sormak istedikleriniz var mı..
mürvet-- yok..anlattı sağolsun..
ercan-- bana da,ahu anlattı.. şule hanım da  sözleşme-şartname gönderdi ,okudum.. soracağım birşey yok..

irem-- (telefon edip,şuleyi .. vahide hanımı çağırdım.. monitörden de, misafirlerin gelmiş olduğunu gördüm.. songül çayları,şule börekleri getirdi.. merhabalaştılar. turgut tanıttı..
vahide hanıma koltuk çekti.. çantamdan kalemimi aldım.)
imzalıyorum.. hepimiz için hayırlı,uğurlu.. ve bereketli olsun..

amin dediler..

Hiç yorum yok: