Translate

11 Haziran 2015 Perşembe

2391.bölüm..

biz oturduk yerimize.. turgut,tasemin,ilter,anar içeri gittiler..

bahri-- gelen,evleniyor.. çalışıyor,çorbacılara gidiliyor..düğünde,tanışılıyor madem.. ilk düğünde, bende gelmek istiyorum..

ziya-- tabi buyur gel de.. sen tanışmak istiyorsan,tam yerine gidiyorsun.. ablanlar,eniştenler var.. daha fazla konuşmayım..

yahya-- (gülerek) tam yeri olduğunu,sen nereden biliyorsun ziya..
ziya-- anlattılar, yahya bey..

bekir-- e bizde,öğrenelim..
davut-- başka şeyler konuşalım,bekir bey..
bekir-- anlatın be..
faruk-- herşey davutun. irem hanım ve tuna beyi davet etmesiyle başlamış..
mehmet-- İstanbuldan,Adanaya yatla gittiklerini öğrenince..
bende ağırlamak istiyorum dedi.. çağır ama dikkatli ol ,dedim bende..

irem-- bizde,kırmamak için gittik.. cennet gibi bir yer.. yaz günü,havuz deniz dolu.. bahçedeki kafeteryaya,oturduk.. birşeyler yiyip,içerken sohbet ediyoruz..
yürüyüşünden,bakışından  bile niyeti belli olan bir hanım,davut beye yaklaşıyor baktım ki..
ama o görmüyor .. hiçbir eş,az sonra olacaklara katlanmaz.. siz bekar kalın bence demiştim ki,.. kadın sırnaşık bir tavırla,
 arkasından sarılıp,yanağından öptü..
davut bey şaşırdı, mahçup oldu.. gördük diye.. .. sert bir sesle..
"anjelik,misafirlerimin yanında.. ne yapıyorsun..
..sen git,arkadaşlarınla kum havuzunda oyna".. dedi..

kahkahayı anlatamam size..

buse-- peki,nasıl kurtardı..
irem-- bağı yok,kurtarması gerekmiyor da.. durum hoş değil..
 panikle , açıklıyor bize.. tuna da sakin sakin.. önemli değil,davut bey.. diyor..
"kusura bakmayın.. bu tavır,onlar için doğal..  beş yıldır,gelince de..
 ister istemez aşina oluyorsun..  anjeliğin,on beş yaşında olduğuna
kim inanır.. " diyince "bence sizde,inanmayın.. bu kesin ablasıdır.. "
dedim..

kahkahalar atıldı yine..

yahya-- ama doğru söylemiş.. aşinalık oluyor.. kavga çıkacak,irem hanım..

irem-- gülşen hanım,anjeliği bildiğini söylemişti. o nedenle anlattım,yahya bey..
bahri-- bilmek ? nasıl yani..
gülşen-- akıl yaşının,beş.. kendisinin onbeş,fizik  yaşının yirmibeş
olduğu tespitine ..görmemden dolayı ,katıldığımı söylemiştim bahri bey..
güldüler..

ilterler geldiklerinde..
irem-- hanımlar,beyler kalkabiliriz..
bekir-- hesabı ödemedik,dur..
irem-- takılma böyle şeylere ama çok istiyorsan tırların lastiğini yenile ,ödeşelim..

batu-- çok adil bir teklifti..

kahkahayla güldük..

irem-- batu bey,bekir ağa itiraz etmediyse mutlaka bir sebebi vardır.. nazlanmak,ayrı konu da.. bende teklif etmem zaten.. adil,çünküüü..
(elimle bekir beye buyur dedim )

bekir-- lastik fabrikası ,seri üretime başladı.. iremin gönderdiği alıcılarla.. bir yıllık,ilk bağlantımızı yaptık ve ikimiz ortağız..
batu-- adilmiş,inandım..
irem-- daha bitmedi.. devam et,bekir ağa..

bekir-- fabrika da,kullanılan tüm elektrikli aletlerin enerjisi güneşten
 sağlanıyor..
ergün bey, ilk defa kullanılan sistemi ... imkanlarıyla geliştirip
uyguladı,yerleştirdi.. mükemmel çalışıyor.. beş artezyen kuyumuzdan suyu ,o elektrikle motorlar yardımıyla alıyoruz..kesintisiz,sıcak- soğuk suyumuz var.. ısıtma da,onunla olacak..  dev vantilatörler,klimalar,aydınlatma..makinaların çalışmasının harcinde.. üretilen elektriği satıyorum..
 irem,ikna etmese yapmayacaktı..
 tuğrul da,fabrikanın kontrolörlüğünü yaptı,irem için.. çabuk bitti..

yakup-- tır istese de,olurmuş..
bekir-- kendisi de tır,üretiyor.. niye istesin ,canım.. aklına iş düşürmeyin yakup bey..

ziya--  yani istese,yok mu diyeceksin..
bekir-- demem, canı sağolsun..
irem-- senin de.. istiyorum,gönderiver bir tane..
zuhal-- sıskadan,saygılar bekir ağa..
bekir-- tunaa,ziyaa.. allah yardımcınız olsun..
sacide-- amin,senin de..

kahkahalarla gülerken kalktık.. saat dört..

Hiç yorum yok: