Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2384.bölüm..

ikinci anons yapılınca.. çiğdem,ilerleyip.. yolcuların arasına katıldı..
el salladık,birbirimize..sonra, körüğe girdi..
bizde el ele.. arabamıza döndük.. ayrıldık havaalanından..
saat yediyi on geçiyordu,çarşıya girdiğimizde..

irem-- daha erken,nedim beyin bürosuna uğrayalım mı..ben bugün,
 güya kahve içmeye gidecektim..
tuna-- yerinde mi.. bakalım..
biraz ileride,durdurdu arabayı..
tuna-- ışık yanıyor ama arayalım... (telefonun tuşlarına basıp,kulağına tuttu ) nedim bey, iyi akşamlar......................  büronun ışıkları,yanıyor gitmediniz mi................................... .....................  pekiii,geliyoruz..

kapattı,gülerek..

tuna-- gel hadi.. gülderen hanım ve kemal beyle  yemek yiyeceklermiş..buyrun dedi..

indik,apartmanın birinci katındaymış bürosu.. zili çaldık..
irem-- ilk defa geliyorum ama elim boş.. nedim beye de,bir hediyen var mı..
tuna-- var.. oturunca,iste..

nedim bey,kapıyı açıp bizi görünce.. şaşkınlıkla..
nedim-- aa.. buyrun buyrun..
irem-- (girdik ,gülerek ) buyurduk,radyoya gideceğim ama sözümü tutayım dedim..
nedim-- (tokalaştık)iyi yaptınız.. gülderenn,kemal.. misafirimiz var..

gülderen-- (mutfağın, kapısında belirdi ) ay ,ne iyi ettinizz..
kemal-- (o da geldi yanına ) aman efendim,kulağınızı çınlatıyorduk bizde..
yanlarına gidip.. tokalaştık.. mutfak da,büyükmüş.. masaya aldılar bizi.. yemekleri gelmemiş daha..
nedim-- ne yemek arzu ederseniz,size de isteyeyim..
tuna-- isteme,otur nedim bey.. irem radyoya gidecek.. çıktığında yiyeceğiz.. sizi görmeye.. hayırlı olsun ,demeye geldik biz..

sağolun dediler..
nedim-- aklımı öyle bir çeldi ki..
kemal-- neye uğradığımı şaşırdım,durak sahibi olduk bir anda..
irem-- bolluk,bereket.. huzurla çalıştırın inşaallah..
amin dediler..
gülderen-- size kahve yapayım..
irem--  hayır hayır.. alacağım olsun,gülderen hanım..
nedim-- ben yapsam..
irem-- o olur..

güldüler.. elektrikli cezvede yaparken.. kemal bey sigara ikram etti.. kül tablası verdi.. percereyi açtı, sonuna kadar..

nedim-- (fincanlara doldururken ) çiğdem hanımla anlaştınız mı..
irem-- evet.. sözleşmeyi mzaladık,bildirdik bile..
hayırlı olsun dediler..
irem-- sağolun..
nedim--(tunayla bana kahveleri,ikram etti bardaklara su doldururken.)kemalle,mal beyanınızı hazırladık.. İzmir ve Ankara bayisini,bulmadan .. kadrolu olmanız riskli.. başımıza iş açar.. ne yapacaksınız,irem hanım..

irem-- (bir yudum aldım.. gülerek ) sabah ola,hayrola..
gülderen-- buldunuz mu yoksa..
irem-- gibi, yarın belli olacak..
kemal-- maaşallah,kısmetlisiniz.. bizim arabalara da,ilk sizin binmenizi istiyoruz.. uğur getirsin..
irem--( güldüm)peki,binerim.. tunaa..
tuna-- tamam.. (çantasından,bir karış boyunda ..paketli bir kutu çıkarıp ,bana verdi ..aldım )

irem-- nedim bey,çam sakızı çoban armağanı bu size..
nedim-- ay,ne zahmet ettiniz.. irem hanım.. mahçup ediyorsunuz..
irem-- estafurullah.. bir anı olsun ,dedim..

nedim bey,itinayla ambalajı..ve siyah şık kutuyu  açtı.. beğeniyle
gülümsedi..
nedim-- çok teşekkür ederim.. çok zarifsiniz.. önce siz alın da,benim de.. uğurlu bir dolma kalemim olsun..

hayırlı olsun ,gülle güle kullanın dedik..
bana doğru çevirdi.. altın kaplama dolma kalemi, kadife kutudan aldım.. kapağını açarken,telefon çaldı.. gülderen hanım yakındı.. aldı ahizeyi..

gülderen-- alo........................ şulee,buyur canım..........................
buradalar,niye.. .................... tamam veriyorum..
sizi istiyor..
irem-- (aldım.. ) efendim şule..
şule-- irem hanım.. yasemin anlatmış,mürvet hanıma..faksla gönderin ,imzalayayım demiş..

irem-- (gülerek ) tamam ,sen neredesin..
şule-- gecikmesin diye köşke geldik.. şartnameyi ,sözleşmeyi
 göndereyim mi diye aradım..

irem-- gönder,güzelim..
şule-- birde,geldiğimizde ercan bey arayıp.. faks numarası verdi..
heyecanla bekliyorum dedi.. ona da göndereyim mi..
irem-- hah hah hah.. gönder,hayatım.. benim burada olduğumu nereden bildin..
şule-- pazartesi gideceğim diyordunuz.. tahmin ettim..

irem-- siz çok yaşayın.. çok mutlu olun.. ağzınızın tadı hiç bozulmasın.. eğlencenize ara vermenize sebep olmuşum ama  kimbilir benim de ,sürprizlerim olabilir.. gece uzun..
şule-- amin de.. hiç birşey anlamadık,biz.. herkes birbirine
bakıyor..
irem-- hah hah hah.. boşver,öptüm seni.. selam söyle.. radyoya gitmem lazım..
şule-- gece uzun,bekliyoruz..kolay gelsin..
irem-- sağol..

ahizeyi gülderen hanıma,kalemi nedim beye verip.. kalktım..
irem-- kaleminiz tescillendi,nedim bey.. sizede hep uğur getirsin..
sabaha Ankara ve İzmir bayilerimiz olacak inşaallah.. bize müsade..

gülderen--kemal-- bizde kalem istiyoruz..
kahkahayla güldük..

Hiç yorum yok: