Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2383.bölüm..

yola koyulduk.. tuna kullanıyor.. bende saçımı açtım.. parmaklarımla,masaj yapıyorum başıma..

tuna-- hayırlı olsun,çiğdem..
çiğdem-- sağol tuna.. iyi olur,inşallah..
irem--tuna-- inşaallah..
telefon çalınca.. tuna açtı..
tuna-- buyrun...........................  merhaba mürvet hanım,nasılsınız.. .........................................................................................................
............................. çok şükür,bizde..................................................... yok yok..biraz erken kapattılar,bugün.. çiğdemi havaalanına götürüyoruz,irem yanımda veriyorum.. iyi akşamlar..

aldım,ahizeyi..
irem-- mürvet abla,bu ne güzel sürpriz..
mürvet--sağol canımm..  arabanı arayıp,eltinle tanışmak da bana sürpriz oldu..
irem-- evet,bugün onda arabam.. nasılsınız,ne var ne yok..

mürvet-- iyiyiz,ne olsun.. hayat telaşesi işte..  xxx markasının yurt içinde ,bayilik açacağı konuşuluyordu.. bende,Ankara bayiliğini almak için bekliyordum..
bugün öğlen fabrikayı aradım.. doğru ama bayiliği biz vermiyoruz..bilgi de veremeyiz dediler.. canım sıkıldı,tabi.. sonra melek arayıp,müjde verdi.. sesin tuhaf ne oldu diyince
anlattım bende.. ablam,irem ilgileniyor bilmiyor muydun diyince,şaşırdım.. onu sormak için aradım.. Ankara bayiliğini vermedim de,ne olursun..

irem-- doğru duymuşsun da..bende şaşırdım..
ziya Ankaraya bayilik  verecek olursan,haberim olsun demişti ama.. seni önereceği hiç aklıma gelmemişti doğrusu.. sen ne iş yapıyorsun ki..
mürvet-- hazır ve kişiye özel kadın- erkek.. kıyafet üretip satıyoruz.. iki  mağazam var kızılayda.. büyük olanda kiracı vardı.. tadilatını yaptırdım.. bu iş olur diye,bekletiyordum..
irem-- kaç metrekare.. uyulması gereken,şartları .. yükümlülükleri var da..
mürvet-- toplam 700 metre kare.. yetişmiş,personelim de var..
irem-- peki,mürvet abla.. telefon numaranı ver,şule arayıp bilgi versin..sabah da, şartnameyi gönderir..
seni tercih etmek isterim, elbette.. yanlız,çabuk karar vermen
lazım.. yarın kesinleştirmem gerekiyor.. ben mal beyanı verip,
 devlet memuru olacağım çarşamba günü..
mürvet-- anladım.. söylüyorum,yaz canım..
irem-- (yazdım) ikimizin de hakkında,hayırlısı olsun ablacığım..
mürvet-- amin,canım.. iyi akşamlar..
irem-- size de..

hemen,yaseminin evini aradım..

yasemin-- alo..
irem-- yasemin,ben irem.. aldınız mı mobilyanızı..
yasemin-- evet,nihayet aldık.. şimdi geldik,bizde.. mehmet bey,evlerine çağırmış ..annem onu söylüyordu..
irem-- hayırlı olsun,güle oturun.. duydum,öyleymiş.. şu numarayı yaz..(söyledim) Ankaradaki mürvet ablanın,telefonu bu..  bayimiz olmak istiyormuş..gidince,şuleye söyle.. hemen arayıp,bilgi versin.. acil de..
yasemin--  bugün yanımızda konuştular,ahu ve çiğdem hanımla..
isterseniz bende arayabilirim.. zaman geçmemesi açısından.
irem-- peki,ara.. ama unuttuğun birşey olmasın,sakın..
yasemin-- tamam tamam.. hemen arıyorum..
irem-- sağol,iyi eğlenceler size..
yasemin-- size de kolay gelsin..

kapatıp,arkama yaslandığımda havaalanının parkına girdik..
irem-- (arkaya dönüp..)kusura bakma çiğdem,yanında konuşmak zorunda kaldım..
çiğdem-- yok canım,ne kusuru..
tuna-- araban burada,gelmişler..
irem-- hep birlikte,yolcu edeceğiz desene..

park etti,indik..tuna çantasını da aldı.. yürüyoruz yan yana..

çiğdem-- sizin neyiniz var.. birşey yok demeyin,lütfen..
tuna-- neyimiz olacak,çiğdem.. müfredat ağır dediğim halde,seçmeli beş dersi dealmış.. boşu boşuna,kendini yıpratacaksın diyince de canı sıkıldı..
çiğdem-- (hayretle) mesele bu mu yani..
irem-- evett.. daha ne olsun..
çiğdem-- delisiniz siz..

binaya girip.. biletini onaylattık.. yirmi dakika var,uçağın kalkmasına.. giriş anonsu yapıldı.. sarıldık,vedalaştık..
tuna-- (çantasını açıp,içinden büyükçe bir paket çıkardı.. ) bunu demete,irem sana gönderdi diyerek ver, olur mu..

çiğdem-- (aldı)  sağol,zahmet etmişsin..
irem-- ah tunam,ahh.. beklentimi ,asgari de tutamayışımın sebebi
sensin.. herkesi,senin gibi ince fikirli ..düşünceli,değer biliyor sanıyorum..
tuna-- (gülümseyerek )benim de,böyle olmamın.. değer vermemin sebebi sensin.. ne yapacağız şimdi..
çiğdem-- bırakın,işi-gücü.. ıssız bir adaya yerleşin..

tuna-- dedimm.. öğretmen olmasını,bekliyorum..
beş dil öğrenip, balıklara öğretecekmiş..diploma şart,tabi..
irem--çiğdem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: