Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2380.bölüm..

halil bey hareket edince..

irem-- ali bey,veteriner geldi mi..
ali-- geldi.. tinayı muayene ederken,max başında bekledi diye..
 veteriner,hayran oldu.. sağlığı,çok iyiymiş.. gerekenleri ilter ve turgut beye anlatacaktı.. senin canın mı sıkıldı..

irem--(başımı salladım ) hımm.. ama çok önemli değil..
(güldüm) hadi,defteri kabul et de moralim düzelsin..
ali-- yapma,ne olursun..
irem-- tamam tamam,şakaydı.. bir ihtiyacın var mı..
ali-- yok sağol..git hadi,çok konuştum..

gülerek yürüdüm..max ve tinayı sevdikten.. sonra içeri girdim..
elimi yıkayıp salona çıktığımda.. deryanın odasına baktım..

irem-- tamam mı hayatım..
derya-- tamam..
irem-- sağol.. (vahide hanımın odasına bakıp) hayatım
serbestsin,sağol.. yordum seni.. istediğin zaman gidebilirsin..
vahide-- rica ederim,işlerim var.. bir saat daha buradayım..
irem-- o halde,çiğdemle ilgilenirsen sevinirim..  biraz işim var,sonra
konuşacağım onunla. tuna hariç,kim ararsa çıktı diyin..
vahide-- anladım..

ben yukarı çıkıp..odamın kapısını kapattım..
yerime geçip,oturdum.. çeki kasaya koydum..
fihristten,bilgen hanımın telefonunu bulup aradım.. çok memnun oldu.. hal hatır sorduk,feryal hanımı çok beğenmişler.. davut beyin oteli için heyecanlıyız,sevindik vs dedi..
bende hayırlısı olsun,çok yakışmışlar sahiden.. feryal hanımda,sizlerden bahsedip duruyordu dedim..

irem-- bilgen hanım,sizi aradığımdan bedri ve behzat beyin haberi yok.. yani hiç kimsenin yok..konuştuklarımız da,kesinlikle aramızda kalmalı.. aradığımdan ,bahsetmeyin lütfen..

bilgen-- tabi de,hayırdır.. birşey mi oldu..
irem-- kötü değil,merak etmeyin.. biz dün gece, çok kalabalık olarak,çiftlikteydik..kahyamızın düğünü vardı.. kafa dengi,anlaştığımız insanlarla hoş vakit geçirip..eğlendik,sohbet ettik.. geç saate kadar,oturuldu..
mehmet bey ve şule..ayın onaltısında evleniyorlar kısmetse..
beş katlı,yeni bitmiş bir apartman aldı..
önceden ;faruk bey,sadun bey,behzat bey, faruk beyle hep bir arada komşu oluruz diye konuşmuşlar.. meğerse..

sizi eleştirmek,akıl vermek gibi hiç bir niyetimin olmadığını ..
bilmenizi isterim.. haddim de değil zaten..
sadece behzat beyin,gece onlara bahsederken tesadüfen duyduklarımı aktarmak istiyorum;
" ne olur benimle uğraşmayın,tabi ki komşu olmayı istiyorum..
 .. pısırık değilim..itiraz da ederim,çekip gelirim de... ama o benim ablam..anamdan çok emeği var.. hiç haklarını inkar edemem..
eniştelerim de,öyle.. bizi,az toplamadılar.. adam olduysak onların
sayesinde ...kalplerini kıramam... bahri oteli çalıştırabilir,personeli hazır zaten.. ama benim gitmemi istiyor.. burada sıkılmayacağımız,yaşıt ve mutlu bir çevremiz olacaktı da,izin vermiyor.. fedakarlık sırası bana geldi,yapacak birşey yok.. ailemi atamam.. ..bekir beyden,rekine.. kral ömer beye kadar ..herkes,gelirim diye  düşündüklerinden..ne iş teklifleri yaptılar, bir bilseniz. cevap bekliyorlar benden..
ama ablam göndermiyor diyemedim,onlara.. beni affedin,çok üzgünüm.. durum bu "dedi..

 bugün  apartmanı ve mehmet beyin iş yerini ,temizletiyorlarmış..
..buranın temizliğini yapan,ablamızdan yardım istemişler o da..
yirmi kadın götürmüş.. ben kayıt yaptırmaya gitmiştim..görmedim hiç birisini..
abla geldi az önce,bedri beye verilecek bir zarfım var dedi..
dışarıda dedim,elime tutuşturdu zarfı.. çocuğunu okuldan alacakmış.. gitti..
neymiş bu diye baktım.. yine aramızda kalması şartıyla,çektirdikleri
resimleri size fakslayıp,bir görmenizi istiyorum..
kardeşlerinin mutluluğunu isteyen  abla,aile olduğunuz kesin....
amacım;keşke önceden bilseydim dememeniz... lütfen ,baskı olarak
 düşünmeyin.. ne konuştuğumuzu,ne resimleri gördüğümüzü..
 onlar bilmeyecekler,nasılsa..
ben çok etkilendim,içimin rahat olmasını istiyorum.. beni yanlış anlamayın, olur mu.. bilgen hanım..

bilgen-- peki,irem hanım.. aramızda kalacak.. gönderin resimleri,bekliyorum..
irem-- anlayışınız için teşekkür ediyorum.. saygı, sevgi ve selamlarımı iletirseniz sevinirim.. iyi günler diliyorum..
belgin-- bi mukabele.. iyi günler..

kapatıp.. fotokopi-faks makinasının başına geçtim.. resimlerden
en can alıcı,doğallıkta olan.. on tanesini seçtim ve gönderdim..

fotoğrafları zarfa koyup.. etrafı toparladım.. delilleri yok ettim..
oturup,bedri beyi aradım..

bedri-- buyrun..
irem-- bedri bey,gelip fotoğrafları alabilir ve kilitli çekmecenize koyabilirsiniz.. çiğdem ve şule de gelsin..
bedri-- tamam.. amacı ne zaman öğrenirim..
irem-- öğrenir misiniz.. belli değil,daha.. bu konuyu,unutun en iyisi..
bedri-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: