Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2379.bölüm..

kapatıp.. kalktım.. şulenin odasına gittim..

irem-- ahucuğum,vahit beyin selamı var.. notere gitmek için, acele ettiler..  elayla annen de geldiler,sana haber vermemi istedi..
ahu--(gülümseyerek,kalktı ) as.. turgut, yasemin,şule,çiğdem abla.. çok memnun oldum tanıştığıma.. Ankaraya gelince mutlaka bekliyorum..

bizde dediler..
öpüştük,sarıldık.. bahçe kapısına doğru, ikimiz yürürken..

ahu-- ne oldu,irem.. niye gitti, vahit bey..
irem-- dedim ya..biz anlaşma imzaladık,onun resmiyet kazanması için..noterden onaylanması lazım.. acele ettiler, o nedenle..
gözü seni aradı ama.. bende dur çağırıvereyim diyemedim..
bekliyor muşsun gibi, bir hisse kapılmasın istedim..
seni arayacaktır.. ahu hanım da birşey var.. daha önce,hiç hissetmemiştim dedi..
ahu-- (gülerek ) pırlantaysa gelsin, yoksa istemem.. kendine dikkat et..
irem-- sen de..
ahu-- zuhale,ziyaya ,eşine... soranlara, selam söyle..
irem-- as..

yola çıkıp,arabaya oturdu.. zerrin teyze,el salladı.. ela da, kornaya basıp..hareket etti..

köşke dönerken.. vahide hanım,derya,erkin,murat ve melek geldiler..
melek sevinçle, bana sarıldı.. zıplıyor..

melek-- bulduk,irem buldukkk.. evi de,eczaneyi de.. çokk beğendim..
max ileriden havladı..

irem-- melek,bana birşey yapıyorsun sandı.. bırak beni.. gözün aydın,canım.. hayırlı olsun..
melek-- (çekildi ) ayy,sağol.. allah razı olsun.. üstümden bir yük kalktı ki,anlatamam..
diğerleri de hayırlı olsun dediler ve içeri geçtiler..

melek--hepiniz sağolun.. ben gidip, batuya müjde vereyim.. vahide abla,anahtarları verdi.. gece bakarız.. yarında,kira için gelirim yanına..
irem-- melekk,gelme.. evden de,eczaneden de.. iki yıl kira istemiyorum.. bu benim diploma hediyem.. eşyanızı alın,evlenin ,düzeninizi kurun.. para kazanmaya başla.. o zaman verirsin, tamam mı..
melek-- kız sen,deli misin.. nasıl para kazanıyorsun,bu nasıl hediye..
irem-- kiminin parasını,kiminin duasını alıyorum... hadi,git de.. birisi daha sevinsin..

ilter ve halil bey köşkün önünde durunca..
irem-- halil bey,meleği istediği yere götürür müsün..
halil-- tabi,buyursun..

ilterle selamlaştık..
ilter-- irem hanım,aslında beraber gitseydik de.. bayiye dışarıdan baksaydınız.. satılan malların yüzde sekseni, bizim markaya ait..
irem-- keşke ama çiğdem bekliyor.. melek de,gidemedi baksana..

melek-- off iremm,kabul edemem ben..
irem--(sarıldım omuzuna..döndürdüm kapıya doğru.. ) çok konuşma,eczacı hanım.. tek kelime daha edersen.. evi de,eczaneyi unutabilirsin..

dışarı çıkardım,halil beyin arabasına oturdu..
melek-- (gülümseyerek,bana bakıp ) çok teşekkür ederim.. bir gün benim de sana.. bir faydam dokunur,umarım..
irem-- aman melek,insani olarak de.. gözünü seveyim..
melek-- tabi,canım öyle..
irem-- işin rast gelsin,güle güle..
melek-- sağol.. senin de..

Hiç yorum yok: