Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2381.bölüm..

kapatıp,monitörü açtım ve songülden de çay istedim..

bir saat sonra.. çiğdemle,nedim beyin bıraktığı sözleşmeyi imzalamış.. birbirimizi tebrik ediyorduk..
yusuf bey de,mağazayı beğenip kiralamış.. adresini de,bildirdiğinden.. leyla hanıma faksla haber verdik,hemen..

çiğdem-- ben yarın parayı yatırırım..
irem-- tamam,artık muhatabın şule..
şule-- sağolun.. mehmet aradı, hiç merak etmiyor musun..
gelip eve baksana.. çiğdem hanımı da getir.. bunlara,hava atacağım.. dedi..gidebilir miyiz,yarım saatliğine..

irem-- olurrr da,nereden aradı.. davut bey,gülşen hanım.. behzat bey,ne zaman gidecekler..
şule--temizlik bir saat önce bitmiş,herkes perişan evlere gelmişler.. duş alıp ,giyinmişler.. gece kalıp,sabah gideceklermiş.. minder,örtü.. tabakçatal ,bardak vs..  götürüyorlarmış.. evimizde muhabbet edilecekmiş.. herkesi çağırmışlar..

irem-- allah içinize sindirsin,güle güle oturun inşallah..
şule--çiğdem-- aminn..

irem-- dolapta ince sünger minderler,uyku tulumu var.. onları da götür..oturursunuz..
çiğdem-- hıı,köşkte uyku tulumunun ne işi var..
irem-- (birer sigara yaktık ) benim her tarafım ağrıdığından,arada uzanmam ve belimi dinlendirmem gerekiyor..
eski büroda,hiç öyle bir yer yoktu.. onun için,uyku tulumu almıştım.. o da ,buraya geldi.. şule,adresinizi yazsana.. radyodan dönerken belki uğrarım..
şule-- tamam.. (yazdı kağıda )
çiğdem-- irem,ben geri dönmeyim.. oradan havaalanına giderim..
irem-- gel canım,daha buradayız.. tuna da gelecek,götürür seni..
çiğdem-- iyi,peki..

kalktık,ben minderleri  şuleye verip.. üst katı dolaştırdım çiğdeme..
sonra beraber indik aşağıya..

turgut-- sizde mi gidiyorsunuz,irem hanım..
irem-- isterdim de,gitmiyorum turgut.. niye sordun..
turgut-- vahide abla,kızını okuldan almaya gitti.. derya abla,ilacını
içip gelecekmiş.. bedri ,erkin ,murat.. rekine ve havaalanına..
ilter,halil bayiye gittiler.. anar yasemini, çağırdı.. mobilya alıyormuş,
onu görecek.. bir ben kaldım..
irem-- sende git,sami beyi yolcu edersin turgut..
turgut-- sahi mi..
irem-- evett.. benim çok işim var,çalışmam lazım.. selam söyle.. zeliha hanım..yarın annene çaya gidecekmiş,biliyor muydun..
turgut-- yoo,annemin haberi var mıymış..
irem-- annen arayıp,ne zaman isterseniz buyrun diyerek davet etmiş.. zeliha hanım,bana söyledi de.. annenin haberi var mı bilmiyorum..
turgut-- (gülerek) bak sen şu işe.. annemin aradığından bile, haberim yok..
irem-- o halde,yine bilme sen..
turgut-- peki..

çiğdemle şuleyi yolcu ederken..
irem-- şulee, çiğdem gelecek..sen gelme..
şule-- tamam..

onlar,tuğrul gidince.. ali beye,songülü de gönderip.. çalışacağımı,biraz uzanacağımı..
tuna  ve çiğdem hariç kimseye,içeride olduğumu söyleme ..
kapıyı da kapatacağım dedim..
ve içeri girdim..

Hiç yorum yok: