Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2376.bölüm..

onlar gitti,iki arabayla..erkin de koşup,yetişti..

çiğdem,ahu, ben..köşke girdik.. turgut vahit bey ve nedim bey
saygıyla kalktılar.. songül kola ikram etmiş.. bedri girdi içeri aceleyle.. elinde ki,zarfı bana verdi..

irem-- (gülümsedim ) buyrun odama çıkalım..
vahit-- biraz daha oturabilirdik..
irem-- pekii,hanımlar buyrun.. öyleyse.. bana iki dakika izin verin ,geliyorum..

tabi dediler.. hepsi oturdu..
ben ,bedri beyle vahide hanımın odasına girdim..

irem--(resimlere bakarken ) anlatın bedri bey..

bedri-- lahmacun yaptırdım.. resimlerde gördüğünüz gibi
hepsi perişan ama neşeliydi.. mehmet bey ,sadun bey,gülşen hanım da çalışıyordu..
feryalle,şermin hanımda yiyecek getirdiler..
herkes yerlere oturdu,çok memnun oldular..götürdüğüm için..
abim hariç,hepsi orada oturacakmış..ona da gaz veriyorlar tabi..
yazık o da,"uğraşmayın lan .. itiraz da ederim,çekip gelirim de...ama ablam o ,benim.. anamdan çok emeği var..
hiç haklarını inkar edemem.. eniştelerim de,öyle.. bizi,az toplamadılar.. adam olduysak onların sayesinde"...dedi..
 evle ilgili iğrenç esprilere.. birbirlerine balkondan içki bardağı, sarkıtmak gibi.. ince fikirlere maruz kaldım..
bizim guruba sizin resminizi çekeyim,hatıra olur dedim..
atlet,şort.. saç,baş dağılmışız.. başkası görürse,seni vururuz dediler..
 vurulmamı istemiyorsunuz değil mi..

irem-- eline sağlık,doğallık süper.. istemiyorum tabi.. tab ettirdiğini,
bilmesinler..yeter.. akşam hepsini,sana teslim ederim sanıyorum..
görmedim..kesinlikle ilgim yok,anladın mı..

bedri-- onu anladım da.. nedeni çözemedim daha..
irem-- anlarsın.. bu zarfı,çekmeceme koy..

bedri-- (aldı) vahit bey de,her çiçeğe konan arı gibi..
kimden hoşlanacağına karar verememiş anlaşılan..
irem-- aralarında ,duygusal bağ hiç olmamış.. yeşim,sadece eşlik etme amaçlı yanındaymış.. kaanla ceyda,gece çok durgunlardı.. bir bilgin var mı..

bedri-- aramızda kalsın da.. kaan şikayetçi ve anlattığına göre de haklı..
"evleneceksek,benim de evim olacak.. lamba,kırlent.. sandalye fark etmiyor..  ne dersem,yok diyor.. kendi dediğini alıyoruz.. terliğimin rahatlığına bile karışıyor.. oyaladığı yetmedi.. koca değil,kukla arıyor.. şimdi de..bana hükmetmeye çalışıyor..
ailesi,mükemmel insanlar.. ama ben artık dayanamıyorum "dedi
dün gece.. biz yatıştırmaya çalıştık ama kararlı gibiydi..

irem-- peki,anladım..

çıktık odadan.. bedri yukarı giderken.. bende diğerlerine katıldım..

Hiç yorum yok: