Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2377.bölüm..

çay,börek getirdi songül..

nedim-- ben düşündüm.. kemal ve gülderenle de konuştum..heyecanla olur dediler..ve öngörünüzden dolayı,tebrik ediyorlar..  gülderen ömerden,gerekenleri öğrendi.. yurdun tam karşısında ki.. belediyeye ait yeri beğenip, kiraladım.. kemalle,kardeşi de.. durağı komple almaya gittiler..

irem-- hah hah hah.. çok güzel oldu bu.. hayırlı uğurlu olsun..
nedim-- amin sağolun..

konu ne ise hayırlı olsun dediler.. o da,sağolun.. anlatırım dedi..

çiğdem-- bende,ahuyu alıp şuleyle konuşmaya gideyim bari..
turgut-- birisinin,göndermeye pek niyeti yok gibi.. ahu hanımda,bizi duymuyor..

irem-- hallederiz.. vahit bey,sohbetinizi bölmek istemezdim ama..
zaman açısından fakirim.. biliyorsunuz.. hala,ithalat yapmak istiyorsanız..görüşelim diyorum..
vahit-- tabi tabi.. ahu hanıma,gitmeyin.. annenizi ve sizi gideceğiniz yere ,ben götürürüm diyordum..

ahu-- bende olmaz diyordum.. turgut bey,sizi de duydum..
irem-- deneme yaptı,turgut.. niye gitmek istemiyorsun.. başın dönmüştü hani..
ahu-- dalga geçme ya.. bilmediğimiz adamın uçağında,ne işimiz var..
irem-- sürpriz yap,tuğrul abim.. ela,ufuk da gelsin.. özlemişlerdir..
 sende biraz daha gözlemlemiş olursun,fena mı.. telefon
emrinde.. hepinize,yap bir güzellik.. o da,memnun olur..
ahu-- .........................

şule yanımıza gelip..
şule-- çiğdem hanım,yusuf bey arıyor.. ahu hanım,sizde buyrun..

tamam diyerek kalktılar.. bizde yukarı çıktık..

*******

biran önce,anlaşmayı imzalamak için.. istediğim rakama hiç itiraz etmedi..
nedim bey,sözleşmeyi çıkardı..imzaladık.. birer nüshasını ona verdik.. o da,bana ilk nakliyatın ücreti için yüklüce bir çek yazdı.. banka hesap numarasını.. alacak- verecek yazdım verdim..
bu hafta sonu,taşımaya başlıyoruz..
onbeş günde bir..mal gönderecekmiş, philip..
 anlaşmış ve siparişini vermiş.. acil bir tır lazım.. masraftayım,kendi
tırlarımızdan birisi olsun ,diye düşünürken..

vahit-- irem hanım,hakkımda yanlış düşünmenizi istemem.. dün yeşim hanımla ,geldi.. şimdi ahu hanımla ilgileniyor diyebilirsiniz..ama hiç sanıldığı gibi değil. tanıştık ve ilgiden ileriye gitmeyeceğini anladık.
niyetim ciddiydi ama iyi ki,olmamış..ahu hanımda,başka birşey var..
daha önce,hiç hissetmediğim birşey.. . ela hanıma,
açıklamanızı rica ediyorum..

irem-- sizde,yeşim de.. ahu da.. yetişkin ,karar verip uygulayabilen insanlarsınız.. hisler karşılıklı olursa,birliktelikler anlam kazanır..
siz kendinizi,duygularınızı ahuya anlatabilirseniz.. o da,ailesine kararını söyler.. dil probleminiz yok..
elaya dediğinizi iletirim ama fazlasına karışamam..

vahit-- tamam,söyleseniz yeter.. ben iş ilişkimizin,uzun ömürlü olmasını diliyorum.. ve ağırladığınız için,çok teşekkür ediyorum.. dün gece,çok güzeldi..umarım yine güzel ve anlamlı gecelerde,görüşürüz..
irem-- umarım,bende dileklerinize katılıyorum.. her zaman bekleriz,vahit bey..

telefon çalınca.. pardon diyip açtım..
tuğrul-- irem,ahu birşeyler söyledi.. biz Erzuruma gidecekmişiz.. vahit bey,davet etmiş.. neler oluyor.. yeşimle beraber değil miydi o..
irem-- değilmiş.. yeşim teyit etmişti bana zaten.. dedikleri doğru..
şimdi karşımda oturuyor.. vedalaşıyorduk.. tanımanız,görmeniz için bundan iyi,fırsat olmaz.. iki hanımda tek gitmeyeceklerine göre..
 eniştelik yapmak, sana düşer.. elaya arabamı verdim.. telefonundan ara.. söyle de.. kesinleştirelim..

Hiç yorum yok: