Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2375.bölüm..

kalkmıştık ki.. melek geldi..
tanıştırdık,zerrin teyze üzgün ama birşey söylemedi..

vahide hanım,elinde listeyle geldi..
vahide-- melek hanımm,buyrun..
melek-- sağol vahide ablacığımm,batu ablamı öp dedi.. (öptü yanağından)
vahide-- sağolsun..

zerrin--ela, bizde gitsek mi..
ela-- gidelim,anneciğim.. ahu sen kal,biz ana-kız dolaşır geliriz..
ahu-- tamamm..
irem-- (beraber salona çıktılar.. elayı durdurdum ve
çantamdan anahtarı verdim ) turgut götürebilir istersen..
ela-- yok canım..
irem-- dikkat et ha.. paran var mı.. söylemezsen gücenirim valla..
ela-- var,sağol..

melek,vahide hanım,zerrin teyze..ela, çiğdem,ahu,ben,şule bahçede
kapıya doğru yürürken..
nedim bey ile vahit bey girdiler bahçeye.. ikisi de,çok şık.. parfüm kokuları,geldi burnuma..

nedim-- aman efendim bu ne güzel sürpriz.. bahçemizdeki çiçekler çoğalmış..
vahide-- nedim bey de,gizli romantik mişş..
irem-- ya huyundan,ya suyundan.. bulaşıyor böyle..

çiğdem-- lafı tunaya nasıl getirdin,pes doğrusu.. ama ben romantikliğini hiç görmemiştim..
irem-- sen gözünün önündeki,yusuf beyi bile görmemişsin ki..

kahkahalarla gülerken..
hoşgeldiniz diyip,tokalaştık.. zerrin teyzeyle, ahuyu tanıyor zaten..
 vahit beyle tanıştırdım..
vahit--( ahudan gözünü ayırmadan ) çok memnun oldum, hanımefendi..
ahu-- bende,vahit bey..

irem-- siz buyrun.. biz geliyoruz..
vahit-- ahu hanım,gitmiyordur umarım..
irem-- yok, biraz daha burada..
vahit-- sevindim.. iyi günler,diliyorum hanımlar..
zerrin-- teşekkür ederiz..
nedim-- görüşürüz zerrin hanım,ela hanım.. melek hanım..
görüşürüz dediler..

onlar köşke girdi,biz kapının önündeyiz..
ela-- yeşime ne oldu..
irem-- vahit beye,sadece eşlik etmiş yeşim.. gelirken beni aradı da..
gece,senin için geldim .. ben başkasına aşık oldum dedi..

çiğdem-- hadi,ya.. iyi ki,terslememişim..adamı..
zerrin-- kim bu bey..
ela-- anlatırım,gel anne..
zerrin--ahuu,sende gel istersen..
ahu-- gelmeyim,başım döndü de biraz..

ela-- menekşe de,böyle olmuştu..
irem-- sen nasıldın acabaa..
zerrin-- leyla gibi..

kahkahamız çınlattı bahçeyi.

Hiç yorum yok: