Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2374.bölüm..

çiğdem-- irem ve burası uğurlu,hiç belli olmaz.. pırlanta ayağına geliverir..
irem-- evett.. normal görüştüğümüz yok,devamlı düğün yapıyoruz maaşallah..
ela-- ahu,bak baştan söyleyeyim .. ben böyle oynayamıyorum.. yiğenini bekle..
ahu-- tamam ablamm..sen hiççç merak etme.. aldığın kiloları vermen için,bir yıl da benden..
zerrin-- bir yıl,az..iki yıl ver..

güldük..
irem-- songül,canım.. iş yerinde durum nasıl.. yerleştiniz mi,eksiğiniz var mı..
songül-- temizledik,evden gidecekleri taşıdık.. bugün de sanayi mutfağı,fırını ..buz dolabı,vitrini gelecek..yerleştirecekler.. nasıl olduğunu akşam göreceğim..
annemle babam,sevinçli heyecanlılar.. selamları var,aldığınız duanın haddi hesabı yok..

irem-- sağolsunlar,iyi olsunlar.. önemli olan o.. yarın akşam, hayırlı olsuna gidelim hep birlikte..
songül-- olur.. bedri gelmeyecek mi.. ilter,halil ,nedim ,vahit beye de yemek ayırmıştım ama..
irem-- bedri beyi,bir yere gönderdim.. kısmeti olan gelir,ayır sen..
derya-- benim bankaya gitmem lazım.. müsadenizle..

murat-- ben yapamazsam,götüreyim sizi derya hanım..
derya-- olur,murat bey.. philibin hesapları için gitmem lazım..
turgut-- erkin,sende çek ve sipariş almaya git ..murat beyle..
erkin-- tamam..

masayı topluyoruz..
irem-- vahide hanım,bırak sen.. hazırlan,hadi....
zerrin teyze ,ela dinlenmek isterseniz.. yukarı çıkabilir siniz..
 kahvemizi alır,geliriz..
ahu-- ben yapayım mı kahveyi..
ela-- yap da,bende içeyim hadi... anne,çıkalım mı..
zerrin-- yok çocuğum.. sen çık istiyorsan.. baban,haber alınca arayacak ,onu bekliyorum..

irem-- zerrin teyze,sakin olsana.. sen demedin mi,evleri mağazaları
ticari geçmişleri var diye.. aç,açıkta kalmayacaklarına göre.. haklarında hayırlısını dile..
zerrin-- doğru da.. ne bileyim,sıkıntılıyım işte..
çiğdem-- ticaretin konusu neydi,ela..

ela-- bizim aile de herkes öğretmen.. annem emekli olunca..
boş duramadığından Çeşmede,yazlık butik açtı kendisine..
sonra işi büyüttü.. İzmirde büyük bir mağaza aldı.. ercan da,orayı
çalıştırmaya başladı..yine giyim üstüne..
laleyle tanışınca ,öğretmenlik için başvurdu.. evlenip Erzuruma gittiler.. bir yıl sonra,lale Eskişehire atandı.. ama ercan gidemedi.. annem halen çalıştırıyor..
gelsinler,hepimiz rahat edelim demesi ,o yüzden.. yoruldu,haklı..

zerrin-- çevrem var,tanınıyorum..çok da güzel iş yapıyorum.. ama ercan daha faaldi.. zorlanıyorum artık..

ahu kahveleri ikram etti ..bende sigara getirdim.. telefon çaldı o sırada..salih beymiş.. zerrin teyze konuşmak için kalkınca..
 elaya kısık sesle

irem-- İzmir bayiliğini teklif etsem,olur mu.. ercanı tanımıyorum,fikrini söyle..

ela--(şaşırdı ) aa,olurr.. hiç pişman olmazsın.. bana,ahuya söylesen
,yapamayız ama karı-koca yapar onlar.. ne uyanıksın,nereden geldi aklına..
irem-- benim de,onun da işine yarasın bari.. önce sana sorayım dedim.. yanlız,şartları var.. para yatırması gerekiyor.. zorlanır mı..

ela-- ahu,ercanı maddi destekleyebilir misin..
ahu-- desteklerim,hayırdır.. ne kadar gerekiyor.
çiğdem--fazlaca..

ela--  ben,ahu,annem ,destek olursak.. kendi birikimiyle de,devamlılığı sağlar..
irem-- abime de,söyle..
ela-- tabi canım,söylerim..
ahu-- annemin,canı sıkıldığına göre.. haber tatsız..
irem-- mehmet bey Adana bayisi oldu.. çiğdem de, İstanbul bayisi olacak.. şule müdür ve koordinatör.. sizi bilgilendirsin..

ela-- çiğdem,şule hanım..tebrik ederim,hayırlısı olsun..
çiğdem-- sağol..neye uğradığımı şaşırdım,ben..
irem-- gelinler,çarpar öyle..
güldük..
şule-- sağolun.. bende sizi tebrik etmek isterim..
ela--inşallah.. anneme önce bahsedeyim de, iremin de işi vardı zaten..  gideriz..
irem-- araba veririm,kullanırsın değil mi..
ela-- kullanırım..

Hiç yorum yok: