Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2373.bölüm..

irem-- hadi buyrun,afiyet olsun..
derya-- yaptırdınız mı kaydınızı..
irem-- evet.. geçiyordum ki.. zeliha hanım,balkondaymış gördü..
 illa gel kahve içelim dediği için.. geciktim biraz.. ay,kocacığıma
haber vereyim ben..

hayırlı olsun dediler..
kalkıp,telefonun yanına gittim.. tuşladım numaraları..

vahide-- aradı tuna bey,endişelenmişti..
irem-- evet,öyle olmuş.. ............ hayatım,ben geldim.. zerrin teyze,ahu ,ela çiğdemle yemek yiyoruz... ........................................................................................
..................................... hah hah hah,ben demiştim sana.............................. ..................... tamam,as.. hoşçakal..
kapatıp,yerime döndüm..

irem-- selamı var.. hoşgelmişler.. akşam görüşürüz dedi..
as dediler..
ahu-- iremciğim,kalamayacağız maalesef.. plansız ama gidelim dedi annem..sabah tuğrul abiyi aradık,karşıladı sağolsun..eve götürdü..
halayla,firuze teyzeyle muhabbet ettik..
sonra elanın okuluna getirip, gitti.. hepinizi görmek istememize rağmen.. zamanımız az.. gidebildiklerimize uğrayacağız..  saat yedi de,annem Erzuruma.. ben de Ankaraya gideceğim..

ela-- babamla ercan,evin eşyasını topluyorlarmış  ve delireceklermiş..  anneme gel yardım et, dedikleri için.. kal diyemiyorum.. durum bu..
zerrin-- yerlerine yerleştirelim,ocak ayında geleceğiz kısmetse.. bu sefer böyle oldu..
irem-- hayırlısı olsun,bekleriz zerrin teyzeciğim..
zerrin-- inşallah,yavrum.. aklım bir rahatlasın da.. annenden biliyorsundur.. o da, dönememiş baksana..
irem-- evet,öyle oldu..

yasemin-- (su doldurdu bardaklara ) misafirlerimiz gitmişler,aradılar.. irem hanım..çok memnun kaldıklarını ,unutamayacakları bir zaman geçirdiklerini belirttiler..
irem-- sağolsunlar..

şule-- bizim içinde öyleydi.. ağacı gördük..
çiğdem-- liz çıkmaya çalıştı,ne güldük anlatamam..
yasemin-- ziya bey,yarı şaka yarı ciddi.. ağacın önemi hakkında bize bilgi verdi.. pandomim olarak.. müthişti..

ela-- herkesin aklında,anladığı kadarıyla bir fikir oluştu.. sonra havaalanınaotele ,evlerimize gitmek üzere dağıldık..
vahide-- siz sabah nasıl uyanabildiniz..

irem-- çok zor ve ağrıyla mecburen uyandım.. bir ara yarım saat,uyumam lazım..gözlerim yanıyor,haber okuyacağım bu gece..
derya-- işler bitsin,bana gidip uyuyun..
irem-- sağol ama ben huysuzumdur.. burada yatarım..

ahu-- zuhaller,nasıl..
irem-- iyiler,şükür.. sana ne zaman,iki kişilik soru soracağız ahu..
zerrin-- hiçç oralı değil,iremciğim..

çiğdem-- kısmet zerrin hanım..
ahu-- ercanla,laleyi düşün anne.. ben de mi öyle olayım.. laf olsun diye de,sevmeden evlenemem. bir pırlanta lazım.. ergünü istedik,vermediler..bekliyoruz ne yapalım..
güldük..

çiğdem-- irem ve burası uğurlu,hiç belli olmaz.. pırlanta ayağına geliverir..

Hiç yorum yok: