Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2372.bölüm..

kol kola indik aşağıya..
irem-- sen geç,bedri beye birşey söyleyeceğim..
vahide-- tamam..

odalarına gittim..
ilter ve halil bey çek almaya gitmişler..
turguta kahve içmeye gittim, dedim..
şule telefonu kapatıp..

şule-- annemle babam dönmüş.. selamları var.. nikah tarihini söyleyince şok oldular..
irem-- as.. hayırlısı olsun.. alışırlar,boşver.. siz geçin,geliyorum..
şule-- tamam..
turgutla çıktılar....

irem-- bedri bey.. fotoğraf makinasını alın..
abinizin,faruk beyin,davut beyin temizlik yaparken .. doğal halleriyle, birkaç poz resmini çekin.. tab ettirip ,bana getirin..
bedri-- ...........anlamadım..

irem-- anlarsınız.. ama benim istediğimi söylemeyin.. samimi resim
istiyorum.. anı olur,geçiyordum uğradım diyebilirsiniz..
yada lahmacun yaptırıp,götürün..

bedri-- (dudak bükerek ) iyi..
irem--birde ısrar yerine göre, iyidir.. acele etme, bazı konularda..
veto edilmeni istemem..tamam mı..
bedri-- peki..
irem-- resimler acil,gecikme..
bedri-- gidiyorum..

mutfağa giderken.. çiğdem geldi.. hoşgeldin dedim,sarılıp öpüştük..
hal hatır sorduk..
irem-- şimdi geldim,bende.. içeride yemek yerken, hiç bayilikten
bahsetme.. nedenini sonra söylerim..
çiğdem-- iyi,tamam.. radyo binasının orada, taksiye binerken
abdullah beyle karşılaştık.. selamı var..
irem-- as..

ikimiz kol kola mutfağa girdik.. herkes oturmuş.. sohbet ediliyor.. songül yemekleri koymuş da,bekliyorlarmış..
irem-- tanıştırayım..dostumuz çiğdem.. zerrin teyze,ahu..elanın annesi.. kız kardeşi..  
tokalaştılar.. elayla öpüştü.. arkadaşlara merhaba dedi..

çiğdem-- gözün aydın, ela.. maaşallah güzelliğinizin ve duruluğunuzun kaynağını öğrendim.. benziyorsunuz da,ben annen demezdim kesinlikle.. ablanmış gibi duruyor..

zerrin-- canım benim,sende çok güzelsin maaşallah.. gel yanıma otur..
ela-- (gülerek )sağol,çiğdem.. annemi tavladın..
ahu-- çiğdem hanım ,manevi ablam olmaya yaklaştınız..
gülerek.. oturduk bizde..

Hiç yorum yok: