Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2370.bölüm..

telefon çaldı.. tuşa bastım..
irem-- alo..
çiğdem-- merhaba,neredesin.. ne yapıyorsun..
irem-- merhaba canım.. arabadayım.. kampüsten,iş yerine gitmeye çalışıyorum.. sen neredesin..

çiğdem-- evdeyim..yusuf döndü,bende akşama bilet ayırttım şimdi..
ne zaman,geleyim diye aradım..
irem-- elanın annesi ve kardeşi gelmiş.. sende gel,yemek yeriz..
vahit beyle konuştuktan sonra da,görüşürüz.. çiğdemm,yusuf beyle
sorun olmaz değil mi.. yani evde otur falan, diyorsa..
çiğdem-- yok canım.. demiyor.. konuştuk,biz.. Ankaradayken bahsettin ya..şuleden mağaza şartlarını öğrendim.. İstanbula döndüğümüzde de..  emlakçıya söylemiştim.. iki yer buldum diye yusufu aramış.. öğlen gidip ,bakacağım dedi..

irem-- peki.. hepimizin hakkında, hayırlısı olsun..
çiğdem-- evet.. bir saate kadar,gelirim..
irem-- tamam canım..

tuşa bastım,yeniden çaldı.. açtım artık..
irem-- alo..
yeşim-- (telaşlı bir sesle ) irem,ben yeşim..
irem-- merhaba hayatım.. ne oldu,neyin var..
yeşim-- ben aşık oldum.. yani karşılıklı olduk,sanıyorum..

irem-- e iyi olmuş.. vahit beyle de,yakışıyordunuz..
yeşim-- yok canım,vahit beye değil.. o ,ciddi bir birliktelik için.. tanımak ,arkadaş olmak isterim demişti.. gördüğüm kadarıyla çok da,iyi .. nazik birisi.. ama ben birşey hissetmeyince..  kırmadan,söylemiştim.. eşlik etsem de,ben dün sana geldim..

irem-- sağol.. aşık olduğunu,niye bana söylüyorsun..muhatabına söyleseydin ya..
yeşim-- of,iremm.. bir dur.. hani sana reklam ürünleri yaptık ya.. temel atma töreninde, helikopterden atıldı.. sizin inşaatınızda görevli bir mimar.. telefon numaramızı almış..  bize geldi.. afiş yaptırıp,kartvizit bastıracakmış..
birbirimizi görür görmez,kalakaldık.. adı onur..tanıyor musun diye sorayım dedim..

irem--  tanırım ama  birkaç kelime konuşmuşluğum vardır ancak..
beni yada tunayı söyledin mi.. onura..
yeşim-- cık.. aklıma bile gelmedi.. o da,telefonu nereden aldığını söyleyebildi  zaten..

irem-- yeşim,anlattıklarım aramızda kalacak.. 
yeşim-- tamam tamam..  
irem-- onur çok başarılı,ödüllü bir mimar.. (kısaca nasıl bir bağımız olduğunu anlattım ) onur hakkında söyleyebileceğim bu kadar.. ve kesinlikle aramızda kalmalı.. 
tunadan ve abimden daha fazlasını öğrenebilirsin.. 

yeşim-- hımm,sağol anlattığın için.. birde üzüleceğin bir haberim var.. ben leyla leyla dolanırken.. ceyda girdi içeriye.. verdiği davetiye ,masamın üstünde duruyordu.. gerek kalmadı dedi.. alıp,gitti..
irem-- aaa.. çok üzüldümm.. sam gece şüphelenmiş,bana sordu.. 
bilmiyorum dedim.. keşke sorsaydım,tuh.. 

yeşim-- söylemezdi ki.. anlamadım ama çok da, neşeliydi.. 
ikisinin arasında,olanları bilemeyiz.. vardır bir nedeni.. 
irem-- evet..  iş yerine geldim.. kapatıyorum,yeşim.. 
allah hepimizin gönlüne göre versin,inşaallah.. 
yeşim-- aminnn.. öptüm seni.. 
irem-- bende by.. 

Hiç yorum yok: