Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2369.bölüm..

sami bey,çıtır çıtır kızarmış sigara böreklerini..
zeliha hanımda tabak çatal ve meyve sularını getirdiler..

irem-- ne yapıyorsunuz,böyle..
zeliha-- hiç birşey yapmadık.. yenir yenir..
ikram ettiler ve oturdular..

sami-- hayırdır,ne olmuş..
irem-- (anlattım ) selamı vardı..
sami-- as.. allah korusun.. aman dikkatli kullanın,emniyet kemerinizi takın..
irem-- evet ,takıyoruz..

telefon yine çalınca sami bey açtı.. zeliha hanımla,börekleri yerken..
 konuşuyoruz bizde.. sami bey akşam gidecekmiş.. kendisi biraz daha buradaymış..
dürdane teyze arayıp,ne zaman isterseniz buyrun beklerim ,sıkılmayın.demiş.. çarşamba günü,öğleden sonra çaya gidecekmiş..  irem-- tanışmış olursunuz..

**
yarım saat sonra kalkmış,vedalaşırken yine telefon çaldı..
sami bey açıp,veriyorum dedi..

irem-- (aldım ) alo..
ela-- canımm..
irem-- elaa,hayırdır..
ela-- iş yerine geldik,yoksun.. turgut,niye orada olduğunu çok merak etmiş.. vahide hanım aramasına izin vermemiş.. sevap işleyeyim dedim..
irem-- kahve içtik,geliyorum.. kiminle geldin,niye okulda değilsin..

ela-- rutin doktor kontrolüne gidip,okula dönmüştüm.. sürpriz misafirlerim gelmiş,yarım günümü ayırmasam olmazdı.. gelirsen,görürsün..
irem--  kim geldi,söylesene..
ela-- annemle, ahu..
irem-- hii,gözün aydın ela.. gitmeyin sakın,bende göreyim..
ela-- sağol, selam söyle..
irem-- as.. by..

kapattım..

irem-- elanın selamı var.. annesi ve kız kardeşi gelmiş.. beni bekliyorlarmış..
zeliha--as.. eltin,çok hoş bir hanım.. birbirinizle de iyi anlaşıyorsunuz,maaşallah..
irem-- evet,çok şükür.. ikisi de,öyledir..

teşekkür ettim,her zaman gelebilirsiniz diyip.. sami beye de iyi yolculuklar diledim.. ve ayrıldım..

arabaya binip,hareket ettiğimde.. nedim beyi aradım..

nedim-- alo..
irem-- nedim bey,ben irem.. maddi durumunuz nasıl..
nedim-- harçlık verebilirim..

irem-- hah hah hah.. acele edince,tam soramadım.. ben kayıt yaptırdım,kampüsten ayrılıyorum şimdi.. ilk etapta görebildiğim..
ulaşım ,en büyük sorun.. hiç taksi durağı görmedim..
 kemal yada faruk beyle konuşup.. buraya taksi durağı açsanız iyi olur,bence..

nedim-- harçlık isteseydiniz keşke.. bilmediğim bir konuydu.. taksi alınca,biraz öğrendim.. on taksi çalıştıran bir durakta.. plakalar,sigortalar,benzin..vergiler,kiralar vs. epeyce bir para tutuyormuş.. önerileriniz isabetli..
düşündüğünüz için de sağolun,yapılada bilir..
ama durağı kime teslim edeceğiz.. işi bilecek ve güvenilir olacak..

irem-- ilk aklıma gelen tayfun ve kemal beyin kardeşi.. bir sor,araştır..gülderen hanımın tanıdığı vardır,belki.. bulursunuz nasılsa..
nedim-- ben emeklilik hayali kuruyordum..iş açıyorsunuz başıma..

irem-- bana dua edersin.. bebekler için,yatırım bu.. ne emekliliği ,
daha yeni başlıyorsun  yaşamaya.. 
babalıktan, istifa edecek halin yok değil mi.. 
nedim-- .............. bir düşüneyim.. vahit beyle geldiğimde,konuşuruz.. 
irem-- tamam..
kapattım.. 

Hiç yorum yok: