Translate

9 Nisan 2015 Perşembe

2368. bölüm..

odaya gidip,tekrar yanıma geldiğinde.. kağıtları verdi..

tuna-- hayırlı olsun.. başarılar diliyorum..
irem-- sağol.. bana müsade.. remzi beye verip,giderim..
tuna-- tamam,dikkatli ol.. gidince ara..
irem-- telefon numaran yok ki..
tuna-- (sevgi hanımın masasından bir not kağıdı alıp,numarasını yazdı artık var..
irem-- (çantama koyup..) sevgi hanım,tuna bey..size iyi günler..
sevgi-- size de..
tuna-- sana da..

rektör bey,yerinde yoktu.. sekreterine teslim ettim.. yanımda,mühürleyip paraf attı..  ve bir kitapçık verdi..  okulun krokisi,önemli telefonlar... toplu taşıma araçlarının numarası,durakları.. herhangi bir sorunda ,yapılması
gerekenler.. rehberlik, danışma ve öğrenci işleri ile ayrıntılı bilgi verilmiş.. arabama binene kadar,inceledim..  
kampüsü dolaşırken de,çevreyi gözlemledim..

çok kalabalık.. yeşil alanlarda,banklarda.. cafelerde oturacak yer yok..
yurt binasının oradan geçerken.. eğilip.. betülün evine baktım..
zeliha hanım çamaşır asıyormuş balkonda.. gördü beni.. gel diye elini sallıyor.. arabayı sağa çekip, indim ama araba çalışıyor..
o balkondan,ben aşağıdan konuşuyoruz.. illa kahve içelim,buyrun dedi.. bende çok işim var,başka zaman uğrarım diyordum ki.. taksiden sami bey indi..
pazar alışverişi yapmış.. merhabalaştık.. şöförle poşetleri indirdiler..gitti taksi..

zeliha hanım da sepet sarkıttı,yukarı çekiyor..

zeliha-- sami,irem hanımı yukarı getir..
sami-- derhal,karıcığım.. irem hanım,emir büyük yerden.. buyrun lütfen.
irem-- (gülerek) peki,arabayı park edeyim geliyorum..

********
ev gayet güzel olmuş.. pırıl pırıl.. salonda oturup kahvelerimizi içtik,
sohbet ederek.. ama gözüm saatte.. on buçuk olmuş.. zeliha hanım,ağırlayacağım diye muhallebi getirdi,yemem diyemiyorum.. kalkamıyorum..
meyve getirdiğinde..

irem-- ben bir telefon edebilir miyim..
sami-- elbette..
çantamdan tunanın numarasını alıp,aradım.. açılmadı..
arabasını aradım..

tuna--(sesi telaşlı ) alo..
irem-- merhaba,sesin tuhaf ne oldu..
tuna-- sen neredesin.. işe gitmemişsin,delirttin beni..
irem--  sami beylerdeyim.. zeliha hanım kahve içmeye çağırdı..
gecikince,haber vereyim dedim.. ama yerinde yoksun..
tuna-- (içini çekip ) telefon numarasını ver de,arayayım..

sami beyden,öğrenip.. söyledim ve kapattım..
sami-- niye konuşmadınız,irem hanım..
irem-- kapat dedi..birşey anlatacak herhalde, sami bey..

telefon çalınca,açtım..  onlar mutfağa gittler..

irem-- efendim.. (siren sesleri geliyor ) tunaa,sen neredesin.. o seslerde ne..
tuna-- (derinnn bir nefes alıp) barajın üstündeki köprüde..
iki araba çarpışmış.. birisi beyaz jeepmiş ve kullanan kadınmış..
göle uçmuş.. bir arkadaş görmüş..anlatırken, tesadüfen duydum..
 aklımı aldın,aklımı.. nasıl geldiğimi bilemedim..

irem-- allah esirgesin,kurtulur inşaallah..
tuna-- şükür ki,yüzüp  kurtulmuş.. hastaneye götürmüşler..
irem-- sakinleş lütfen.. ben karayoluyla gelip,gitmem.. paraşütle atlarım.. aşağı taşınırım,sen üzülme.. yeter ki..
tuna-- dalga geçme.. en iyisi,yurt..
irem-- hah hah hah.. istemeden korkutmuşum seni.. kusura bakma..
vahide hanıma da,haber verirsen sevinirim.. telaşlanmıştır kadıncağız.. iyi günler,hoşçakal..
tuna-- tamam,selam söyle.. gidince de ara..
irem-- as..

kapattım..

Hiç yorum yok: